Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kylmä tosiasia

Vierailija
15.04.2016 |

Olen kaunis ja hyvävartaloinen kolmekymppinen nainen. Ihan fiksu ja hauskakin, hyvä vakituinen työ, olen taloudellisesti itsenäinen. Minulla on kaunis, siisti koti. Harrastan liikuntaa, syön terveellisesti ja tykkään laittaa ruokaa. Viihdyn kotona, pidän seksistä ja olen 100 % uskollinen. Kuitenkin minulla on 3 lasta pitkästä nuoruudenliitosta ja se estää minua löytämästä uutta parisuhdetta. Lapset ovat luonani joka toisen viikon ja kaikki sujuu ok. En etsi uutta iskää lapsille. Kuitenkin ne muutamat miehet joita olen tapaillut eivät pysty kunnon parisuhteeseen ja sanovat suoraan syyksi elämäntilanteeni. Tietysti hyvä kun ovat rehellisiä mutta on tämä aikamoista silti. Toki pärjään itseksenikin mutta ainahan elämää ja asioita on hienoa jakaa toisen ihmisen kanssa. Ja nirsokaan en ole mutta tietysti parisuhde vaatii sen tietyn kipinän. Ajatuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva mies  etsii parisuhdetta joka toiseksi viikoksi. lisäksi lapset menevät kaikilla naisilla aina kaiken edelle.

Vierailija
2/5 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät miehiä kauhean pinnallisina, tai sitten olet itse melko pinnallinen. Et kertonut mitään luonteestasi, muuta kuin "fiksu" - mikä taas ei ole kauhean uskottavaa siksi, että kuvailet heti perään paljon yksityiskohtaisemmin sitä, miten hienosti sisustettu koti sinulla on eikä yhtään läskiä käsivarsissa jne. Hohhoijaa.

Vierailija
4/5 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaile eronneita isiä? Pakkoko niitä lapsettomia on jahdata. Vai etkö halua "äitipuoleksi"?

Totuus vaan on, että suurin osa lapsettomista haluaa lapsettoman.

Vierailija
5/5 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kyllä naista jolla on lapsia, varsinkaan kolmea