Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole lapsena saanut sanoa omiin asioihini oikeastaan mitään

Vierailija
14.04.2016 |

En ole saanut lapsena sanoa omiin asioihini oikeastaan mitään. Enkä äidin mielestä saisi nyt aikuisenakaan sanoa oikeastaan mitään liittyen omiin asioihini. Siksikö en pysty aikuisena pitämään huolta perheestäni, siivoamaan yms? Jos yritän sanoa omiin asioihini liittyen jotain miehelleni, niin raivostun jo ennen kuin pystyn sanomaankaan mitään, koska mies olettaa, että mä pystyn sanomaan omiin asioihini jotain. Mies olettaa hänellä olevan rinnallaan tasaveroisena olevan kumppanin. Vaikka eihän se niin mene minun kanssani. t. Kivikissaäiti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan.

Vierailija
2/3 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ilmaisemaan mielipiteesi avoimesti. Tee se ekaks turvallisesti miehesi kanssa. Jutelkaa vaikka rauhassa jostain asiasta esim kesäloman vietosta. Ottakaa molempien kanta huomioon ja lasten myös.

Minä olen ollut samanlainen ja pikkuhiljaa olen kovettunut itseäni, että uskallan sanoa mielipiteeni. Joskus kyllä vieläkin tulee, että APUA. Pitikin sanoa, mutta kyllä tähän maailmaan mielipiteitä mahtuu.

Äitisi ei taida sinua kunnioittaa ja jos hänen kanssa alat ilmaiset mielipiteesi niin aivan varmasti tulee riitaa. Mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseen - on ihan sama, että mitä muut on mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun pikemminkin niin, että en osaa kuunnella, koska minuakaan ei ole kuunneltu. Haluan jyrätä pikemminkin. Mutta jos en saa jyrätä tulee ongelmia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi