Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te eronneet! Miksi erositte?

Vierailija
30.06.2008 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin lapsiltani, että sopisiko tämä suhde heille ja kun sopi, niin menin yhteen tämän miehen kanssa. Ex:n mielipidettä en kysellyt, aikuinen ihminen.

Olin tosi rasittunut suhteessa eksän kanssa, mutta en ollut uskaltanut aikaisemmin lähteä. Ei meillä ollut mitään vakavia riitoja tms. Suhde oli vaan kuollut.

Vierailija
2/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme seurustella jo teini-iässä,joten koskaan ei keskusteltu mitä isona sitten myöhemmin haluamme. Sitten isona selvisi, että mies haluaa minusta kotiäidin usealle lapselle ja minä puolestani halusin akateemisen ammatin, uran ja enintään yhden lapsen. Minua painostettiin sekä miehen että suvun taholta ja tunsin parhaaksi lähteä kalppimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te muut - aiotteko taas erota, kun uuteen suhteeseen tulee kyllästymiskausi? Kai olette varoittaneet miehiänne tästä etukäteen?

Vierailija
4/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain numeroilla 5, 6, 7 ja 8 oli hyväksyttävä syy erota. Mites te muut - kai olette varoittaneet nykyisiä miehiänne, että aiotte erota, kun suhteeseen tulee kyllästymiskausi?

Vierailija
5/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ratkaisuja?

Vierailija
6/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te muut - aiotteko taas erota, kun uuteen suhteeseen tulee kyllästymiskausi? Kai olette varoittaneet miehiänne tästä etukäteen?

Vierailija
7/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt se julkaisi kaikki kerralla.

Vierailija
8/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisten ratkaisuja saa toisinaan arvostella, vaikka he eivät siitä pidäkään.

Joskus vain on moraalisesti oikeita ja vääriä valintoja.

Vierailija
9/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ero vasta tulossa näillä näkymin...

ja syynä se, että mies lähtee kun ei kuulemma enää rakasta mua ja minä ahdistan sitä...löysi "hengenheimolaisen" työkaveristaan:(

Eihän tässä muuten, mutta meillä vain sattuu olemaan 11 yhteistä lasta, joten minä olisin valmis vaikka mihin että suhtemme säilyisi edes "asiallisena", mutta puhuttu ja puhuttu on ja mies ei halua niin minkäs teet...

Vierailija
10/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa vain numeroilla 5-8 oli pätevä syy erota.

Vierailija
11/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti, valehteli, varasti, pelasi ja ryyppäsi

Vierailija
12/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tekosyitä sille, että ei olla jaksettu pitää suhteesta huolta, tahtoa rakastaa ja pysyä luotettavasti päätöksissään.

Vierailija
13/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tekosyitä sille, että ei olla jaksettu pitää suhteesta huolta, tahtoa rakastaa ja pysyä luotettavasti päätöksissään.

Onneksi annoin periksi omissani, muuten en olisi löytänyt sitä oikeaa ja olisi nyt naimisissa sillä periaatteella että en eroa ikinä.

t: 2

Vierailija
14/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja hali

Vierailija
15/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli henkisesti liian kuluttavaa toimia toiselle "äitinä" joka otti aina tuhlaajapojan takaisin kotiin. Hän ei pystynyt olemana uskollinen, vaikka olisi vilpittömästi sitä halunnut. Ja minä en pystynty sitä asiaa kestämään, vaikka olisin halunnut. Keskeneräisiä ihmisiä molemmat. Mutta tuntuu kyllä ihanalta kun voin luottaa nykyiseen puolisooni.

Vierailija
16/17 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:ä sanoi maanantaina kotiin tultuaan päin naamaa että haluaa eron. No sitä ennen oli yritetty puhuttu kodin asioista että mitä muutoksia pitäisi tapahtua Miehessä että yhteiselo voisi jatkua, ex:ä ehdotti kahdenviikon asumuseroa sanoin että miksi ei erota samantien. No sitten hän rupesi tekemään listaa paperille miten pitää toimia joka päivä milloin lapset nukkumaa milloin iltapala milloin suihku ja niin edelleen....

No eihän me ihmiset voida toimia aikataulujen mukaan kotona jonkun toisen laatiman ohjeen mukaan. Minä pyöritin taloutta pystyssä en nyt ihan rahallisesti mutta hain lapset 1V ja 4V tarhasta joka päivä käytiin kaupassa syötin ne leikin niiden kanssa pitkin iltaa kun Ex:ä yrittäjä tulee kotiin niin työt jatkuu pitkälle yöhön aina seuraavan vuorokauden puolelle. Ihmettelee miksi olen välillä niin väsynyt että menen yhdeksän aikaan nukkumaan kun olen saanut lapset nukkumaan. Ja ennen eroa monta kertaa viikossa ex:ä sanoi menevänsä hakemaan tupakkaa ja batterya parin kilometrin päästä ja oli aina tunnin pois.

Sanoin monta kertaa että tee ne työt siellä työpaikalla ja tule sitten kotiin että saadaan olla perheen parissa. Ei mennyt kuin viikko niin sama työ helvetti jatkui kotona kännykät soi ja tietokoneen ääressä istua koko ilta sekä aina aamuisin myös viikonloppuisin joka aamu ensiksi tietokoneen ääreen katsomaan viestejä+ sähköposteja. Pikkuisen tuntui että taitaa olla toi muija sekaisin.

No se viimeinen niitti eroon tuli sitten kun hänet oli pyydetty entisen naapurin 40V synttäreille, no siellä hän kävi vain antamassa lahjan ja lähti yh kaverinsa kanssa ravintolaan josta tuli sunnuntai aamuna klo:6 kotiin ja oli niin väsynyt, no sunnuntai meni sitten hiljas elon merkeissä minä pyöritn taloutta kun arvon rouva oli niin loppu edellisyön reissusta. No maanataina sitten se taivas repesi kun ex:ä tuli kotiin viiden jälkeen kun olin taas hoitanut kotiasiat melkein kohdalleen SANOI PÄIN NAAMAA ETTÄ HALUAA ERON.

Vierailija
17/17 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä