Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan ainoa mies, jolle rintojen koolla ei ole merkitystä?

Hiljainen enemmistö(kö?)
14.04.2016 |

Niin, olenkohan? Tuskin. Tämä ei siis ole kiinni siitä, etteivätkö rinnat kiinnostaisi minua ollenkaan seksuaalisella tavalla.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Minun miehelle se peppu on tärkein. Sille sama, onko isot vai pienet rinnat, kunhan peppu on kuosis. ;)

Vierailija
2/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ainoa mies jota naisten rinnat ja takapuoli eivät kiinnosta seksuaalisessa mielessä? Vaan vatsa- ja selkämakkarat ovat ne tärkeimmät mitä rinnat ja takapuoli muille miehille. No, paras kaverini on samanlainen kuin minä, mutta me kaksi taidammekin olla ainoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on peppu vihaajia liikenteessä näköjään! Ei saisi nähtävästi peppumiehiä olla. On se kumma, jos joku on erilainen niin ei yhtään suvaita. Kaikkien miesten pitäisi olla siis rintojen perään, muu on selkeästi kiellettyä.

Vierailija
5/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen enemmistö(kö?) kirjoitti:

Niin, olenkohan? Tuskin. Tämä ei siis ole kiinni siitä, etteivätkö rinnat kiinnostaisi minua ollenkaan seksuaalisella tavalla.

Et ole mies ollenkaan, koska kyllähän miehet tällaiset asiat tietäisivät kysymättäkin. Olet pienirintainen nainen.

Vierailija
6/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pointti oli se, että rintojen koko ei siis vaikuta niiden seksikkyyteen tai naisen viehättävyyteen, vaan yhtä lailla pienet kuin isotkin rinnat ovat hyvät. Luultavasti moni ajattelee samoin tai ainakin toisella (muka) poikkeavalla tavalla. Mielipiteitä on silti esitetty jo enemmän kuin edes aihe antaisi myöten, hyvä! Ap

Vierailija
7/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No henkilökohtaisesti en kyllä voisi seurustella naisen kanssa, jolla on olemattomat tissit, ellei ulkonäkö sitten ole muuten aivan täydellinen.

Vierailija
8/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo!

Vierailija
9/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No henkilökohtaisesti en kyllä voisi seurustella naisen kanssa, jolla on olemattomat tissit, ellei ulkonäkö sitten ole muuten aivan täydellinen.

Naurattaa kun naiset tulee alapeukuttamaan tällaista. Ovat olevinaan sellaisia pyhimyksiä joilla on varaa arvostella miehiä näiden haluista. Oikeasti lähinnä miesvihaajia.

Vierailija
10/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa tärkeämpi on että on hyvänmuotoiset.

T: Esteetikko

Vierailija
11/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoja ne tissit silleen koon perusteella kiinnostaa. Kaikenkokoiset ovat hyviä :)

- mies 

Vierailija
12/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avlle tulee yllärinä, että makuja on monenlaisia.

Itse on olen ns. tissimies. Tissien koko ei ole naisella ratkaiseva tekijä, mutta kyllä "sopivankokoiset" tissit kiehtovat.

Pepulla ei ole niin suurta väliä, taitaa joka naisella peppu löytyä. Eli voisin vastaavasti tehdä kanssa aloituksen, että "Olenkohan ainoa mies, jolle pepun koolla ei ole merkitystä?

Vierailija
13/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää rinnoista todella paljon. Ei väliä koolla tai oikein muullakaan, rinnat on kuulemma aina hyvät.

Vierailija
14/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi pidän rintaliivejä päällä myös seksiä harrastaessa.

T: Riippari-Riitta

Vierailija
15/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pitää rinnoista todella paljon. Ei väliä koolla tai oikein muullakaan, rinnat on kuulemma aina hyvät.

Näin sanotaan aina pienirintaisille naisille  : D

-  itsekin pienirintainen nainen

Vierailija
16/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle rinnat eivät todellakaan ole se tärkein asia naisessa, mutta jos nyt pitää valita että pienet vai isot, niin toki isoja katselee mieluummin.

-mies29-

Vierailija
17/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa aina lukea näitä "Olenkohan ainoa koko maailmassa joka..." Kyllä olet ainoa. Muilla ei vaan voi olla samanlainen maku kuin sinulla, uniikilla lumihiutaleella.

Vierailija
18/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oletkin varmaan niitä jotka etsivät äitinsä näköistä naista.

Vierailija
19/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi pidän rintaliivejä päällä myös seksiä harrastaessa.

T: Riippari-Riitta

Anna roikkua vaan, mun mielestä sellaisetkin ovat todella kiihottavat.

t. Palli-Pate

Vierailija
20/48 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näemmä puhuttu pepuista. Minäkin tykkään niistä, mutta se olisi aihe erikseen.

Minusta ei ole muuten mitenkään homoa tykätä naisten rinnoista, kuten joku tässä ketjussa väitti. Olivat sitten pienet, isot tai roikkuvat. Ellei sitten ole nainen, mutta se ei nyt ole aiheena enkä voi ottaa naisten puolesta kantaa tähän. Ap