Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aspergereissa homous huomattavasti yleisempää

Vierailija
14.04.2016 |

Olen lukenut että joka aspergereista on mainitseva itsensä homoksi. Vain noin puolet sanoi kokevan itsensä heteroksi ja loput ovatkin "rajattomia" tai aseksuaaleja.

Uskon on homous on autismin kirjoon kuuluva poikkeama. Vaikka toisaalta, aikamoista autismin räpeltämistä tämä konservatiivinen tai imagokeskeinen nykyajan yhteiskunta onkin. Seksuaaliset poikkeamat ovat vain osa käyttöjärjestelmällistä poikkeavuutta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut että joka aspergereista on mainitseva itsensä homoksi. Vain noin puolet sanoi kokevan itsensä heteroksi ja loput ovatkin "rajattomia" tai aseksuaaleja.

Uskon on homous on autismin kirjoon kuuluva poikkeama. Vaikka toisaalta, aikamoista autismin räpeltämistä tämä konservatiivinen tai imagokeskeinen nykyajan yhteiskunta onkin. Seksuaaliset poikkeamat ovat vain osa käyttöjärjestelmällistä poikkeavuutta.

Olen lukenut että joka kolmas aspergereista on mainitseva itsensä homoksi

Vierailija
2/6 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he eivät koe tarvetta peitellä sitä, mitä todellisuudessa ovat. Toisin kuin yleistä hyväksyntää halajavat "normaalit".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta, oli ihan uutta meikäläiselle.

t. valkoinen lihaa syövä heteromies aspergerilla varustettuna.

Vierailija
4/6 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten "tytöt ovat ällöttäviä", kuten eka luokan välitunnilla on "opetettu".

Vierailija
5/6 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/6 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ystävällisesti lisätä jonkin lähdeviitteen, kiitoksia?