Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana e-pillereistä huolimatta

Vierailija
14.04.2016 |

Olen 17-vuotias ja syönyt e-pillereitä täysin ohjeiden mukaan. Nyt jäi menkat tulematta 4:n lumepillerin aikana -> tein testin. Ja sehän oli positiivinen... Nyt tarvitsen kiireellistä apua, täytyykö minun lopettaa e-pillerien syönti nyt vai jatkaa normaalisti, jos abortti on varmasti ainut vaihtoehto?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan tuhlaat e-pillereitä. Keskeytyksen joudut anyway tekemään.

Vierailija
2/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pillerit, ethän sinä ehkäsyä tarvitse enään kun kerta mitään ehkäistävää ei ole? Sukupuolitauteija pystyy estään vain kondomilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta pillerit, ethän sinä ehkäsyä tarvitse enään kun kerta mitään ehkäistävää ei ole? Sukupuolitauteija pystyy estään vain kondomilla.

Mietin vain, jos ei ole väliä syökö vai ei, niin helpompi pitää rutiini yllä. Nämä ovat kuitenkin minulle täysin ilmaisia. Tosin enpä tiedä luotanko tähän merkkiin enää... Kyseessä Zoely.

Vierailija
4/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin äitisi niin olisin innoissani tulevasta vauvasta. Ei abortti ole ainoa vaihtoehto. Juttele vaikka ensin vanhempiesi kanssa.

Vierailija
5/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoely on matala hormoninen valmiste ja ei riitä teini-ikäisille.

Arghhhhh. Osaamattomia lääkäreitä.

Vierailija
6/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin äitisi niin olisin innoissani tulevasta vauvasta. Ei abortti ole ainoa vaihtoehto. Juttele vaikka ensin vanhempiesi kanssa.

Tiedän, että he eivät olisi (koska uskovaisia ja esiaviollinen seksi on syntiä). Mikä tärkeintä, minä en ole innoissani. En halua lasta.

Vierailija
7/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zoely on matala hormoninen valmiste ja ei riitä teini-ikäisille.

Arghhhhh. Osaamattomia lääkäreitä.

En ole käynyt lääkärillä, terkkarilta saan. Ja näitä nää tosiaan jakelee ilmasiks alle 25-vuotiaille.

Vierailija
8/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit 3, 6 ja 7 siis ap.

Ap

Vierailija
9/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö terkkari, että käytät e-pillereitä myös ehkäisyyn? Vai mihin ne sinulle määrättiin?

Minulle aloitettiin kuukautiskipujen ja aknen takia pillerit, mutta lääkäri vaihtoi merkkiä, kun kerroin haluavani e-pillerit myös ehkäisyn takia.

N18

Vierailija
10/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö terkkari, että käytät e-pillereitä myös ehkäisyyn? Vai mihin ne sinulle määrättiin?

Minulle aloitettiin kuukautiskipujen ja aknen takia pillerit, mutta lääkäri vaihtoi merkkiä, kun kerroin haluavani e-pillerit myös ehkäisyn takia.

N18

Kyllä tiesi, ainoastaan siihe ne hain.

Vierailija
11/11 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika edes vastuutonta jakaa Zoelyjä nuorilla.

Matala hormoonitasoja ei takaa ehkäisyä nuorilla. Aiheuttaa myös tiputteluvuotoa.