Bitch vastaa asiallisiin ja asiattomiin kysymyksiin.
Onko jotain mitä olet aina halunnut kysyä todelliselta nartulta? Tee se nyt!
Kommentit (19)
tai noh, miten sen selittää... kun itse joskus haluaisi vähän villiintyä niin joku sisällä pitää kiinni niin kamalasti siitä, että sitten se ei onnistukkaan...
Vierailija:
tai noh, miten sen selittää... kun itse joskus haluaisi vähän villiintyä niin joku sisällä pitää kiinni niin kamalasti siitä, että sitten se ei onnistukkaan...
eivät koskaan saa.
Yksinkertaisesti siksi, että minä voin olla.
Narttumaisuus ei tarkoita sitä, että olisin epäluotettava ystävilleni tai että haluaisin toisille pahaa.
En ikinä loukkaisi tarkoituksellisesti rakkaitani.
voiko sellainen olla huomaamattaan?
En tee juurikaan mitään miellyttääkseni toisia, varsinkaan miehiä.
En siivoa/kokkaa/pyykkää tms. jos ei huvita, ja usein ei huvita.
En ole alistuva.
En suostu sukupuolirooleihin enkä tee mitään vain siksi, että yleensä naiset niin tekevät.
Nautin seksistä enkä epäröi ilmaista sitä. Teen usein aloitteen ja pystyn kertomaan tarkalleen miten haluan minua nussittavan. En ole koskaan teeskennellyt orgasmia. Saan orgasmin yhdynnässä useammin kuin mieheni.
Suutun helposti.
En esitä kaikkien kaveria.
En ole kovinkaan kiinnostunut muitten kuin rakkaitteni mielipiteistä.
Tässä joitakin asioita, jotka tekevät minut monien silmissä nartuksi, vaikeaksi naiseksi.
Toisekseen pelkkä kyrvän imeminen ei tuota minulle tarpeeksi nautintoa.
Vierailija:
En tee juurikaan mitään miellyttääkseni toisia, varsinkaan miehiä.Suutun helposti.
En ole kovinkaan kiinnostunut muitten kuin rakkaitteni mielipiteistä.Tässä joitakin asioita, jotka tekevät minut monien silmissä nartuksi, vaikeaksi naiseksi.
Mitä sinulle tarkoittaa " en esitä kaikkien kaveria" ? Onko toimeentuleminen ihmisten kanssa kaikkien kaverin esittämistä?
En tee mitään miellyttääkseni muita, en ole kiinnostunut muiden mielipiteistä... vaikuttaa kylmälle on kyseessä mies tai nainen.
Toisten huomioonottaminen ei tarkoita alistumista
Narttu naida napsuttelee kaikkien kanssa.
Tulen tarpeen tullen toimeen kaikkien kanssa (töissä palvelualalla) mikäli siitä on minulle jotain hyötyä.
Se, että sinä et haluaisi tuntea minua, on minulle ihan yhdentekevää. Sitten kuulut vain niihin ihmisiin joista en pidä ja se siitä.
Olen kylmä niille, joista en välitä. Rakkaani (perhe, ystävät) tuntevat minut luotettavana ja hyvänä ystävänä johon voi luottaa kaikissa tilanteissa.
Tavallaan se on alistumista, jos tunnet että sinun on tultava toimeen kaikkien kanssa. Miksi sinun pitäisi miellyttää vaikkapa sovinistia, raiskaajaa, petturia, valehtelijaa, rasistia...? Miksi sinulle on niin tärkeää tulla toimeen kaikkien kanssa? Kuinka paljon olet valmis pistämään itseäsi likoon tullaksesi toimeen muiden kanssa? Mihin sinä vedät rajan alistumisessasi?
Vierailija:
Vierailija:
En tee juurikaan mitään miellyttääkseni toisia, varsinkaan miehiä.Suutun helposti.
En ole kovinkaan kiinnostunut muitten kuin rakkaitteni mielipiteistä.Tässä joitakin asioita, jotka tekevät minut monien silmissä nartuksi, vaikeaksi naiseksi.
Mitä sinulle tarkoittaa " en esitä kaikkien kaveria" ? Onko toimeentuleminen ihmisten kanssa kaikkien kaverin esittämistä?
En tee mitään miellyttääkseni muita, en ole kiinnostunut muiden mielipiteistä... vaikuttaa kylmälle on kyseessä mies tai nainen.
Toisten huomioonottaminen ei tarkoita alistumista
nartut ovat sinkkuja, ja naivat ketä lystäävät.
sä kuulostat lähinnä itseriittoiselta pullalta...
Elämänkokemus ei aina ole se kaikista tärkein pointti, kaikkea ei voi kuitata sillä, että " kyllä elämä opettaa sinuakin" .
T. Parhaassa iässä oleva, terveellä itsetunnolla ja tunneälyllä varustettu, ahkera nainen ; )
Naapurissani asuu pari vastaavaa hapannaamaa.
Jos luulit sen loukkaavan tai järkyttävän minua, olit väärässä. Sehän koko jutussa onkin ideana, että en (enää) yritä miellyttää kaikkia. Olen mielelläni valtaväestön mielestä vaikea ihminen, pääasia että ne joista välitän, välittävät myös minusta.
En halua miellyttää sinua ja minä tavallaan säälin sinua vaikka olisitkin " kauniimpi, menestyvämpi, rikkaampi, onnekkaampi, suositumpi, laihempi, kokeneempi, sosiaalisempi" tai mitä vaan.
Minä olen vapautunut kiltin tytön syndroomasta ja sinä räpistelet edelleen siellä.
Mutta tuskan ja nautinnon välinen raja on kuin veteen piirretty viiva...