Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kauneusihanne vs minä

Vierailija
13.04.2016 |

En oikein tiedä mitä ajatella mieheni kauneusihanteesta naisten suhteen. Hän seuraa some:ssa useita fitnesurheilijoita, jotka ovat laihoja, kauniita, vahvasti meikattuja ja kauneusleikkauksilla paranneltuja. Kyse ei ole parista naisesta, jota seuraa, vaan kymmenistä. Jos nuo kuvaavat hänen kauneusihannettaan niin on varmasti sanomattakin selvää että en niitä puolisona täytä. Kroppa ei ole entisensä lasten jälkeen ja vaativa työ yhdistettynä lastenhoitoon estää treenaamisen useita kertoja viikossa. Hoikka (ja pienirintainen) olen edelleen, mutta siihen se jääkin. Kehuja ulkonäöstä saan harvoin, joten olen alkanut miettiä voinko todella riittää tälläisenä kun maku näyttää olevan jotain ihan muuta mitä kotoa löytyy. Onko muilla samanlaisia kokemuksia tai tuntemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin entinen tyttöystävä sanoi Johnny Deppiä söpöksi. Suhteemme kaatui siihen, sillä itse olen erilainen. Not.

Vierailija
2/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän noloa jos mies käy tykkäilemässä fitness-julkkis-bimboista. Ei ehkä itse tajua että ne tykkäykset näkyy muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavalta se kieltämättä tuntuu kun fb:n etusivulle tulee pitkä lista fitnesbimbojen "peppuselfietä", joista mieheni on tykännyt.

Ap

Vierailija
4/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä kai tuo on, että ruoho vihertää aidan takana.

Vierailija
5/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi olet vain mamma ja kotipalvelija, seksuaalinen stimulaatio haetaan muualta fantasioimalla muista. Ota tai jätä, eihän tuossa muuta. En oikein ymmärrä näiden keskustelujen aloitusten motiiveja. Ei se miehesi tuota tule lopettamaan, salaamaan korkeintaan.

Elämä ilman miestä on kyllä vapauttavaa, suosittelen sinullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi