Nolasin itteni ihan täydellisesti tänään Hesen kassalla
Olin juuri päässyt töistä ja keväinen sää oli saanut minut niin hyvälle tuulelle, että päätin alkaa hesburgerissa heittää kassaneidille jotain hauskaa läppää. Tämä on jotain mitä en yleensä tee mutta tänään päätin poiketa mukavuusalueeni ulkopuolelle. Noh, menin siihen kassalle rempseästi ja nuori kassaneiti kysyi, että mitäs sulle tulee. Esitin n. 10 sekuntia miettiväni mitä haluaisin ja katselin niitä hintoja (halusin kerrosaterian), sitten sain sillä hetkellä hyvältä ja supliikilta kuulostavan päähänpiston ja sanoin "yllätä mut" ja vinkkasin silmää. Kassaneiti meni ihan hämilleen ja sanoi, että mun pitää valita jotain tai ei voi laittaa hintaa kassakoneeseen. Jatkoin vaan coolia esittämistä ja sanoin hymyillen "yllätä mut", sitten todellisuus iski minuun ja tajusin kuinka tyhmältä kuulostin.. Tämän jälkieen sanoin, että en otakkaan mitään ja ajoin kaupungin toiselle laidalle heseen. :(
M26
Kommentit (14)
Esitin n. 10 sekuntia miettiväni mitä haluaisin ja katselin niitä rintoja
No sellaista sattuu... Älä lannistu, aina voi mennä seuraavaan Heseen niin kuin menitkin :P
Ihana :D itse olisin ollut iloisena et OK, laitan sulle sipulirenkaat ja Arizona-hampparin :D
Olen varmaan hirveä, mutta ihanaa lukea että joku muukin on nolannut itsensä (vaikka eihän tuo nyt niiin paha edes ollut!!). t. eräs koko päivän häpeässä kieriskellyt
Olisin kyllä ruiskaissut majoneesit naamalle ja polttanut tupakan.
Jos lohduttaa, et ole ainoa laatuasi. Itse kuulen tuota joka ikinen kerta yövuorossa, mutta heittona ei todellakaan ole pahimmasta päästä. Tuskin jää edes mieleen, niin yleistä tuo on.
Terveisin grillityöntekijä
Musta sä et ollut nolo vaan se myyjä huumorintajuton. Ja ihan sama miten monesti joku ton saman on kuullut ja jotakin varmaan tuollaiset heitot ärsyttää niin se on asiakaspalveluammatti ja nyt ne menetti asiakkaan (vaikka tosin menikin toiseen samaan ketjun paikkaan, mutta se ei nyt ole pointti tässä).
Mikset sanonut vaan "Vitsi vitsi, taidan ottaa kerrosaterian"?
Vierailija kirjoitti:
Musta sä et ollut nolo vaan se myyjä huumorintajuton. Ja ihan sama miten monesti joku ton saman on kuullut ja jotakin varmaan tuollaiset heitot ärsyttää niin se on asiakaspalveluammatti ja nyt ne menetti asiakkaan (vaikka tosin menikin toiseen samaan ketjun paikkaan, mutta se ei nyt ole pointti tässä).
No se oli varmaan joku nuori tyttö, itsekin aspa-aikojeni alussa aina hämmennyin tollasista. Monet Hesen työntekijät on jotain 18-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Jos lohduttaa, et ole ainoa laatuasi. Itse kuulen tuota joka ikinen kerta yövuorossa, mutta heittona ei todellakaan ole pahimmasta päästä. Tuskin jää edes mieleen, niin yleistä tuo on.
Terveisin grillityöntekijä
Ai että jos olisin grillillä niin laittaisin kaikille noille yllätykseksi Ryynimakkaran ja 2 mammaa.
Selityksenä että kerran grillijonossa edessä oleva mies tilasi sellaiset ja en ollut ensin ymmärtää mikä se mamma on. Ja ryynimakkara, siis makkara jossa on jotain .. RYYNEJÄ.
xD