Ruotsissa moninkertaiset mahdollisuudet löytää kaunis ja kiva sinkkunainen verrattuna Suomeen
Ruotsissa on paljon kauniita ja kivoja sinkkunaisia. Kerran tuli Tukholmasta tv-ohjelma, jossa kerrottiin, että oliko peräti yli puolet Tukholman asukkaista sinkkuja. Kun se on niin iso kaupunki, niin se tarkoittaa silloin suurta sinkkujen määrää. Ruotsissa on muutenkin kauniita, hoikkia, sosiaalisia, kivoja ja fiksuja naisia, joten sieltä olisi loistavat mahdollisuudet suomalaiselle miehellekkin löytää kaunis nainen.
Täällä Suomessa ne muutamat harvat kauniit ja kivat naiset varattuja, samoin ovat myös lähes kaikki niistä naisista, jotka eivät ole sitä kirkkainta aivan kärkeä kauneudessa, mutta kauniita silti. Sinkkunaisissa taso onkin valitettavasti suurimmaksi osaksi sitten sitä luokkaa, että eipä ole ihmekään, että sinkkuja ovat.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ruotsalainen ja voin kertoa, että yleisesti ottaen ns. tasokkaampi ruotsalainen nainen ei helpolla katso edes tavallista suomalaista miestä, lyhyttä, sosiaalisesti kömpelöä suomalaismiestä.
Itsekin olen suomalaisen kanssa naimisissa, mutta mieheni on aika eri näköinen kuin yleensä suomalaiset, ja hyvin moderni perhekäsityksessä yms.
terv, ruotsalainen nainen
Ei suomalaiset miehet kyllä lyhyitä keskimäärin ole.
Se on ihan silmiin pistävää kyllä miten pieniä suomalaismiehet on.
Lihaksettomia ja lyhyitä verrattuna ruotsalaisiin.
Miesten keskipituus on kyllä molemmissa maissa noin 180 cm. Eroa ei maiden välillä liiemmälti ole, korkeintaan 1-2 cm jompaan kumpaan suuntaan. PS. Ennen vanhaan, kuten 1900-luvun alkupuolella, sitä pituuseroa suomalaisten ja ruotsalaisten välillä vasta olikin, ruotsalaisten eduksi silloin vaikka kuinka paljon.
Höpsistä. Jokainen Ruotsissa kävijä näkee omilla silmillään, että ruotsalaiset ovat pitempiä. Lisäksi suomalaismiehet ovat huomattavasti useammin ylipainoisia, jopa lihavia, kuin ruotsalaiset. Myös käytöstavoissa ero on ratkaiseva suomalaismiesten tappioksi. Tosi varteenotettavaa seurustelukumppaniainesta siis :D
Mitkään tilastot eivät tue havaintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, ei muuta kuin laivaan taikka lentokoneeseen ja nokka kohti Tukholmaa, täällä on mukavaa!
Suomalaiselle saattaa tulla yllätyksenä, että ruotsalaiset naiset vaativat myös miestä huolehtimaan ulkonäöstä, pitämään puolet vanhempainvapaista, ja hoitamaan sairasta lasta kotona. Feministejä pelkäävät älkööt vaivautuko.
Tervetuloa ap :)
Niin no, juuri tätä tarkoitin edellisessä viestissäni.
Ja sitten suomalaiset miehet ovat myös todella pikkuisia verrattuna ruotsalaisiin, sekin vaikuttaa.
Perheestä, kodista ja lapsista huolehtiminen on myös itsestäänselvää ruotsalaiselle, ja suomalaiset miehet ei oikein osaa sitä kovin usein.
Mun mielestä me ruotsalaiset naiset ollaan todellakin feministejä verrattuna suomalaisiin naisiin, ainakin omalla kokemuksellani, voi tulla järkytyksena tavalliselle suomalaiselle miehelle....just saying...
Pikkuisia? Millä tavalla? Pituudessa ainakaan ei liene paljon yli sentin eroa. Suomalaismiehillä on myös vahva luusto eli leveät hartiat ja isot kädet jne.
Siitä en nyt saa kaivettua tilastoa onko Suomessa merkittävästi enemmän ylipainoisia kuin Ruotsissa. En usko merkittävää eroa olevan tässäkään.
Vai että "vahva luusto". Suomalaismiehillä on lyhyet jalat, perunanenä, tihrusilmät ja ohuet, jo parikymppisestä kaljuuntuvat hiukset. Ja useimmilla möhömaha. Siihen vielä päälle tyylikäs pukeutuminen ja hygienia suoraan jostain Perä-Hikiän keskikaljabaarista, niin a vot. Kyllä lähtee.
Suomalaismiehistä 60 prosenttia on ylipainoisia, sen kun kaivat vain ne tilastot esille. Ihan kuule kärkikastiin kuulutte Euroopan mittakaavassa. Ruotsissa ylipainoisia on huomattavasti vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ruotsalainen ja voin kertoa, että yleisesti ottaen ns. tasokkaampi ruotsalainen nainen ei helpolla katso edes tavallista suomalaista miestä, lyhyttä, sosiaalisesti kömpelöä suomalaismiestä.
Itsekin olen suomalaisen kanssa naimisissa, mutta mieheni on aika eri näköinen kuin yleensä suomalaiset, ja hyvin moderni perhekäsityksessä yms.
Haha, keskipituus Suomessa 177,9 cm. Ruotsissa 180,4. No on tossa jonkin verran eroa, muttei 2 cm pahemmin näy.
Voimailulajeissa ainakin suomalaiset miehet ovat historiallisesti pärjänneet ruotsalaisia paremmin. Olemme itse asiassa olleet melkeinpä yliedustettuina. Voittajat tulivat lähinnä Neuvostoliitosta (yli 250 milj ihmistä) USAsta (yli 250 milj ihmistä) DDRstä tai Suomesta. Lihaspotentiaalimme on ehdottomasti maailman eliittiä.
Ja jokainen suomalaismieshän on tosiaan potentiaalinen painonnoston olympiavoittaja. Älähän nyt viitsi tehdä itsestäsi naurettavaa. Sinä jaksat nostaa korkeintaan oluttölkin, kuten suurin osa suomalaismiehistä.
Oletko tyhmä vai trollaatko? Kyse oli siitä että täällä on suhteessa paljon isoja ja ainakin vahvoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten keskipituus on kyllä molemmissa maissa noin 180 cm. Eroa ei maiden välillä liiemmälti ole, korkeintaan 1-2 cm jompaan kumpaan suuntaan. PS. Ennen vanhaan, kuten 1900-luvun alkupuolella, sitä pituuseroa suomalaisten ja ruotsalaisten välillä vasta olikin, ruotsalaisten eduksi silloin vaikka kuinka paljon.
Höpsistä. Jokainen Ruotsissa kävijä näkee omilla silmillään, että ruotsalaiset ovat pitempiä. Lisäksi suomalaismiehet ovat huomattavasti useammin ylipainoisia, jopa lihavia, kuin ruotsalaiset. Myös käytöstavoissa ero on ratkaiseva suomalaismiesten tappioksi. Tosi varteenotettavaa seurustelukumppaniainesta siis :D
Mitkään tilastot eivät tue havaintojasi.
Vetoa sinä vaan tilastoihisi ja sulje silmäsi tosiasioilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä täytyy sanoa, että ainoa konkreettinen ero suomalaisnaisen ja ruotsalaisnaisen välillä on se, että sielläpäin nainen harvemmin väkipakolla leikkauttaa itselleen tyylitöntä kanapersetukkaa.
Kukahan nainen täällä väkipakolla leikkauttaa hiuksensa? Eiköhän se tapahdu ihan vapaaehtoisesti ja viimeistään hiusten ohentuessa vaihdevuosina.
Kun käytin sanaa väkipakko, viittasin siihen kuinka naisille täällä jossain vaiheessa kehittyy pakottava tarve kyniä hiuksensa erinäisistä syistä. Kukaan muu kuin nainen itse ei tietenkään pakota naista tähän. Selkisikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, ei muuta kuin laivaan taikka lentokoneeseen ja nokka kohti Tukholmaa, täällä on mukavaa!
Suomalaiselle saattaa tulla yllätyksenä, että ruotsalaiset naiset vaativat myös miestä huolehtimaan ulkonäöstä, pitämään puolet vanhempainvapaista, ja hoitamaan sairasta lasta kotona. Feministejä pelkäävät älkööt vaivautuko.
Ja sitten suomalaiset miehet ovat myös todella pikkuisia verrattuna ruotsalaisiin, sekin vaikuttaa.
Perheestä, kodista ja lapsista huolehtiminen on myös itsestäänselvää ruotsalaiselle, ja suomalaiset miehet ei oikein osaa sitä kovin usein.
Mun mielestä me ruotsalaiset naiset ollaan todellakin feministejä verrattuna suomalaisiin naisiin, ainakin omalla kokemuksellani, voi tulla järkytyksena tavalliselle suomalaiselle miehelle....just saying...
Pikkuisia? Millä tavalla? Pituudessa ainakaan ei liene paljon yli sentin eroa. Suomalaismiehillä on myös vahva luusto eli leveät hartiat ja isot kädet jne.
Siitä en nyt saa kaivettua tilastoa onko Suomessa merkittävästi enemmän ylipainoisia kuin Ruotsissa. En usko merkittävää eroa olevan tässäkään.Vai että "vahva luusto". Suomalaismiehillä on lyhyet jalat, perunanenä, tihrusilmät ja ohuet, jo parikymppisestä kaljuuntuvat hiukset. Ja useimmilla möhömaha. Siihen vielä päälle tyylikäs pukeutuminen ja hygienia suoraan jostain Perä-Hikiän keskikaljabaarista, niin a vot. Kyllä lähtee.
Suomalaismiehistä 60 prosenttia on ylipainoisia, sen kun kaivat vain ne tilastot esille. Ihan kuule kärkikastiin kuulutte Euroopan mittakaavassa. Ruotsissa ylipainoisia on huomattavasti vähemmän.
Kaljuuntumisessa ei ole eroja valkoisten miesten välillä. Ruotsalaiset, kuten amerikkalaiset, toki varmaan useammin käyttävät peruukkia. Kuten jopa usan ulkoministeri.
Eikä niitä naisiakaan täällä varsinaisesti paksuista hiuksistaan tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, keskipituus Suomessa 177,9 cm. Ruotsissa 180,4. No on tossa jonkin verran eroa, muttei 2 cm pahemmin näy.
Voimailulajeissa ainakin suomalaiset miehet ovat historiallisesti pärjänneet ruotsalaisia paremmin. Olemme itse asiassa olleet melkeinpä yliedustettuina. Voittajat tulivat lähinnä Neuvostoliitosta (yli 250 milj ihmistä) USAsta (yli 250 milj ihmistä) DDRstä tai Suomesta. Lihaspotentiaalimme on ehdottomasti maailman eliittiä.
Ja jokainen suomalaismieshän on tosiaan potentiaalinen painonnoston olympiavoittaja. Älähän nyt viitsi tehdä itsestäsi naurettavaa. Sinä jaksat nostaa korkeintaan oluttölkin, kuten suurin osa suomalaismiehistä.
Oletko tyhmä vai trollaatko? Kyse oli siitä että täällä on suhteessa paljon isoja ja ainakin vahvoja miehiä.
Niin, NL:n ja DDR:n voimailumitaleista on kymmeniä vuosia aikaa - samoin suomalaisten, eikä niitä mitaleita itse asiassa kovin monta ole edes suhteessa, joten herääpä nyt prinssiruususenunistasi. Nykysuomalaismiehen on vähän turha hehkutella muutaman entisaikojen urheilijan saavutuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keskiarvojen erot olisivat oikeasti tuollaiset (väitän kyllä ettei ole, ainakaan nuorista miehistä mitattuna mutten jaksa tarkistaa), niin itseasiassa tuo olisi aika paljon isosta massasta mitattuna.
En sitten tiedä miten muualla päin Suomessa asiat ovat, mutta musta kyllä tukholmalaiset ja turkulaiset miehet ovat yllättävän identtisiä keskenään :D Ainakin kesäisin kun tulee Tukholmassa reissattua. Samanlaisia pitkähköjä ruskettuneita hottiksia shortseissa ja purkkareissa, mackelmoreleteissä ja trendiaurinkolaseissa. Voi toki olla että kiinnitän huomiota vaan nuoriin miehiin eli omaan ikäluokkaan, en tiedä onko itsearvioituna eroa jos vertailee vanhempia miehiä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä en nyt saa kaivettua tilastoa onko Suomessa merkittävästi enemmän ylipainoisia kuin Ruotsissa. En usko merkittävää eroa olevan tässäkään.Vai että "vahva luusto". Suomalaismiehillä on lyhyet jalat, perunanenä, tihrusilmät ja ohuet, jo parikymppisestä kaljuuntuvat hiukset. Ja useimmilla möhömaha. Siihen vielä päälle tyylikäs pukeutuminen ja hygienia suoraan jostain Perä-Hikiän keskikaljabaarista, niin a vot. Kyllä lähtee.
Kaljuuntumisessa ei ole eroja valkoisten miesten välillä. Ruotsalaiset, kuten amerikkalaiset, toki varmaan useammin käyttävät peruukkia. Kuten jopa usan ulkoministeri.
Eikä niitä naisiakaan täällä varsinaisesti paksuista hiuksistaan tunneta.
Kaljuuntumisessa on huomattavia eroja valkoisten miesten välillä riippuen siitä, minkä kansojen perimää heissä on.
Suomalaismiehen logiikkaa, että suomalaisilla naisilla on ohuet hiukset mutta miehillä ei :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä täytyy sanoa, että ainoa konkreettinen ero suomalaisnaisen ja ruotsalaisnaisen välillä on se, että sielläpäin nainen harvemmin väkipakolla leikkauttaa itselleen tyylitöntä kanapersetukkaa.
Kukahan nainen täällä väkipakolla leikkauttaa hiuksensa? Eiköhän se tapahdu ihan vapaaehtoisesti ja viimeistään hiusten ohentuessa vaihdevuosina.
Kun käytin sanaa väkipakko, viittasin siihen kuinka naisille täällä jossain vaiheessa kehittyy pakottava tarve kyniä hiuksensa erinäisistä syistä. Kukaan muu kuin nainen itse ei tietenkään pakota naista tähän. Selkisikö?
Sama väkipakkoko estää suomalaismiehiä leikkuuttamasta ohuita haiveniaan säännöllisesti? Missään ei näe niin tyylittömiä hiuksia miehillä kuin Suomessa.
Liikuttavaa kun Uli luottaa siihen, että kuha menee ruotsalaiseen diskoteekkiin ja istuu arvoituksellisesti hymyillen pöydässä muita tarkkaillen, ruotsalaiset kaunottaret kamppailevat kilvan hänen suosiostaan. Uli sen kuin sormella odottaa ja sanoo "hej du där, nu ska vi knulla".
Eipä ole kukaan suomalaisnainenkaan maailmalla miehissä mainittavasti menestynyt sitten anne pohtamon. Yrittäjiä on varmasti ollut. Kyllä ne suominaisen rahkeet loppuu aika lyhyeen isossa maailmassa. Ulkomaalaisia perusperttejä varmasti saatte siinä missä thaimaalainenkin nainen.
Tässä aloituksessa eniten huvittaa se, että monet niistä suomalaismiehistä, jotka valittavat meistä suomalaisista naisista, valittavat mm. sitä että suomalaiset naiset on feministejä ja vihervasureita. Mutta nämä aatteet on ruotsissa vielä paljon suomeakin suositumpia.
Omassa tuttavapiirissä nämä "suominainen on paska ja nirso feminismin pilaama valas, haen ulkomailta" -tyypit hakee nöyrää naista perinteiseen naisen rooliin. Ruotsalainen ei taatusti ole oikea valinta. Kauko-Idästä tai esim. Ukrainasta voi olla parempi tuuri, tosin niistäkin osa päästyään länteen ja huomattuaan miten täällä muut elää, alkavat vaatia samaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kukaan suomalaisnainenkaan maailmalla miehissä mainittavasti menestynyt sitten anne pohtamon. Yrittäjiä on varmasti ollut. Kyllä ne suominaisen rahkeet loppuu aika lyhyeen isossa maailmassa. Ulkomaalaisia perusperttejä varmasti saatte siinä missä thaimaalainenkin nainen.
"nii mut kyl tekin" :D Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloituksessa eniten huvittaa se, että monet niistä suomalaismiehistä, jotka valittavat meistä suomalaisista naisista, valittavat mm. sitä että suomalaiset naiset on feministejä ja vihervasureita. Mutta nämä aatteet on ruotsissa vielä paljon suomeakin suositumpia.
Omassa tuttavapiirissä nämä "suominainen on paska ja nirso feminismin pilaama valas, haen ulkomailta" -tyypit hakee nöyrää naista perinteiseen naisen rooliin. Ruotsalainen ei taatusti ole oikea valinta. Kauko-Idästä tai esim. Ukrainasta voi olla parempi tuuri, tosin niistäkin osa päästyään länteen ja huomattuaan miten täällä muut elää, alkavat vaatia samaa.
No ei todellakaan arvonsa tuntevalle ukrainalaisnaiselle kelpaa mikään suomijuntti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan herrasruotsalainen haluaisi itselleen pluskokoisen (läskin) suomalaisnaisen mielenterveys ja alkoholiongelmineen?
Hyj satan!
Itse asiassa suomalaisnaisten ulkomaalaisista puolisoista pääosa on juurikin hyvin koulutettua väkeä Ruotsista ja muista länsimaista. Suomalaismiesten ulkomaalaiset vaimot ovat pääasiassa Kaukoidästä tai Venäjältä, mikä kertookin paljon. Tutkikaapa niitä tilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministisessä Ruotsissa nainen saa näyttää naiselta menettämättä uskottavuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama väkipakkoko estää suomalaismiehiä leikkuuttamasta ohuita haiveniaan säännöllisesti? Missään ei näe niin tyylittömiä hiuksia miehillä kuin Suomessa.
On vähän eri asia surkutella sitä että joku tietoisesti käyttää aikaa ja rahaa ulkonäkönsä sabotoimiseen (tosin varmasti nämä naiset itse ovat hiuksiinsa tyytyväisiä), kuin että valittaa miehille siitä että nämä eivät käytä tarpeeksi aikaa ja rahaa itsensä kohentamiseen.
No, siis sen huomaa niin selvästi :)
Ja sen lihaksikkuuden kans.
Ruotsissa miesten ylipaino ei ehkä ole niin sosiaalisesti hyväksyttyä kuin suomessa, luulisin ja sen takia ehkä vähemmän ylipainoisia miehiä? Mutta luulen, että alkoholin käyttö voi vaikuttaa myös.
terv, ruotsalainen