Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruotsissa moninkertaiset mahdollisuudet löytää kaunis ja kiva sinkkunainen verrattuna Suomeen

Vierailija
13.04.2016 |

Ruotsissa on paljon kauniita ja kivoja sinkkunaisia. Kerran tuli Tukholmasta tv-ohjelma, jossa kerrottiin, että oliko peräti yli puolet Tukholman asukkaista sinkkuja. Kun se on niin iso kaupunki, niin se tarkoittaa silloin suurta sinkkujen määrää. Ruotsissa on muutenkin kauniita, hoikkia, sosiaalisia, kivoja ja fiksuja naisia, joten sieltä olisi loistavat mahdollisuudet suomalaiselle miehellekkin löytää kaunis nainen.

Täällä Suomessa ne muutamat harvat kauniit ja kivat naiset varattuja, samoin ovat myös lähes kaikki niistä naisista, jotka eivät ole sitä kirkkainta aivan kärkeä kauneudessa, mutta kauniita silti. Sinkkunaisissa taso onkin valitettavasti suurimmaksi osaksi sitten sitä luokkaa, että eipä ole ihmekään, että sinkkuja ovat.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan naista hakemaan jos noin kerran on! Ruotsi ei edes ole pitkällä ja sinne pääsee melko halvalla. Kulttuurikin on melko tuttu. 

Vierailija
22/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne suomijunttia huoli, turhaan edes yrität.

Ai ei? No miksi sitten Suomessa on tilastojen mukaan yli 8000 sellaista paria, joissa on suomalainen mies ja ruotsalainen nainen?

.

Selviääkö tuosta sun "tilastosta" kuinka moni niistä miehistä on suomenruotsalaisia? Ja Ahvenanmaalta kotoisin? Veikkaus on että 99,9%...

Sitä ei ole tilastoitu, mutta tilasto on kuitenkin Tilastokeskuksesta tämä:

Suomessa syntyneiden miesten ulkomailla syntyneiden puolisoiden syntymämaat 2002 - 2014

Vuonna 2014 Suomessa syntyneillä miehillä oli 8499 Ruotsissa syntynyttä naista aviopuolisona tai avopuolisona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ruotsalainen ja voin kertoa, että yleisesti ottaen ns. tasokkaampi ruotsalainen nainen ei helpolla katso edes tavallista suomalaista miestä, lyhyttä, sosiaalisesti kömpelöä suomalaismiestä.

Itsekin olen suomalaisen kanssa naimisissa, mutta mieheni on aika eri näköinen kuin yleensä suomalaiset, ja hyvin moderni perhekäsityksessä yms.

terv, ruotsalainen nainen

Ei suomalaiset miehet kyllä lyhyitä keskimäärin ole.

Se on ihan silmiin pistävää kyllä miten pieniä suomalaismiehet on.

Lihaksettomia ja lyhyitä verrattuna ruotsalaisiin.

Vierailija
24/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, ei muuta kuin laivaan taikka lentokoneeseen ja nokka kohti Tukholmaa, täällä on mukavaa!

Suomalaiselle saattaa tulla yllätyksenä, että ruotsalaiset naiset vaativat myös miestä huolehtimaan ulkonäöstä, pitämään puolet vanhempainvapaista, ja hoitamaan sairasta lasta kotona. Feministejä pelkäävät älkööt vaivautuko.

Tervetuloa ap :)

Niin no, juuri tätä tarkoitin edellisessä viestissäni.

Ja sitten suomalaiset miehet ovat myös todella pikkuisia verrattuna ruotsalaisiin, sekin vaikuttaa.

Perheestä, kodista ja lapsista huolehtiminen on myös itsestäänselvää ruotsalaiselle, ja suomalaiset miehet ei oikein osaa sitä kovin usein.

Mun mielestä me ruotsalaiset naiset ollaan todellakin feministejä verrattuna suomalaisiin naisiin, ainakin omalla kokemuksellani, voi tulla järkytyksena tavalliselle suomalaiselle miehelle....just saying...

Oletko siis syntyjään ruotsalainen vai suomalainen, joka asuu Ruotsissa?

Olen ruotsalainen, joka asuu suomessa tällä hetkellä.

Vierailija
25/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy sanoa, että ainoa konkreettinen ero suomalaisnaisen ja ruotsalaisnaisen välillä on se, että sielläpäin nainen harvemmin väkipakolla leikkauttaa itselleen tyylitöntä kanapersetukkaa.

Vierailija
26/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, ei muuta kuin laivaan taikka lentokoneeseen ja nokka kohti Tukholmaa, täällä on mukavaa!

Suomalaiselle saattaa tulla yllätyksenä, että ruotsalaiset naiset vaativat myös miestä huolehtimaan ulkonäöstä, pitämään puolet vanhempainvapaista, ja hoitamaan sairasta lasta kotona. Feministejä pelkäävät älkööt vaivautuko.

Tervetuloa ap :)

Niin no, juuri tätä tarkoitin edellisessä viestissäni.

Ja sitten suomalaiset miehet ovat myös todella pikkuisia verrattuna ruotsalaisiin, sekin vaikuttaa.

Perheestä, kodista ja lapsista huolehtiminen on myös itsestäänselvää ruotsalaiselle, ja suomalaiset miehet ei oikein osaa sitä kovin usein.

Mun mielestä me ruotsalaiset naiset ollaan todellakin feministejä verrattuna suomalaisiin naisiin, ainakin omalla kokemuksellani, voi tulla järkytyksena tavalliselle suomalaiselle miehelle....just saying...

Pikkuisia? Millä tavalla? Pituudessa ainakaan ei liene paljon yli sentin eroa. Suomalaismiehillä on myös vahva luusto eli leveät hartiat ja isot kädet jne.

Siitä en nyt saa kaivettua tilastoa onko Suomessa merkittävästi enemmän ylipainoisia kuin Ruotsissa. En usko merkittävää eroa olevan tässäkään.

Vierailija
27/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tullut mieleen että et ole löytänyt kaunista naista ehkä siksi, että et itsekään ole kovin hyvännäköinen? Miksi se sitte Ruotsissa olisi helpompaa? Ehkä kannattaa tosiaan suunnistaa ennemmin itäänpäin vaimoa hakemaan.

Vierailija
28/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on saanut oivalluksen: Hei Ruotsissahan on paljon hyvännäköisiä sinkkunaisia. Sinne jätkät!

Vierailija
29/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tämä on kyllä sellainen maa, ettei täältä mitään kotivaimo-tyyppistä elämänkumppania kannata tulla etsimään. 

Vierailija
30/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ruotsalainen ja voin kertoa, että yleisesti ottaen ns. tasokkaampi ruotsalainen nainen ei helpolla katso edes tavallista suomalaista miestä, lyhyttä, sosiaalisesti kömpelöä suomalaismiestä.

Itsekin olen suomalaisen kanssa naimisissa, mutta mieheni on aika eri näköinen kuin yleensä suomalaiset, ja hyvin moderni perhekäsityksessä yms.

Miesten keskipituus on kyllä molemmissa maissa noin 180 cm. Eroa ei maiden välillä liiemmälti ole, korkeintaan 1-2 cm jompaan kumpaan suuntaan. PS. Ennen vanhaan, kuten 1900-luvun alkupuolella, sitä pituuseroa suomalaisten ja ruotsalaisten välillä vasta olikin, ruotsalaisten eduksi silloin vaikka kuinka paljon.

Vierailija
31/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en ymmärrä miksi tämä on suomalaiselle miehelle joku loukkaus?

Se nyt vaan on tosi silmiinpistävää, kun siirtyy näiden kahden maan välillä, samoin suomalaiset naiset on pieniä ja nuken näköisiä mun mielestä.

Vierailija
32/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy sanoa, että ainoa konkreettinen ero suomalaisnaisen ja ruotsalaisnaisen välillä on se, että sielläpäin nainen harvemmin väkipakolla leikkauttaa itselleen tyylitöntä kanapersetukkaa.

Kukahan nainen täällä väkipakolla leikkauttaa hiuksensa? Eiköhän se tapahdu ihan vapaaehtoisesti ja viimeistään hiusten ohentuessa vaihdevuosina.

Vierailija
33/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vaan oo tää eksotiikka mitä haetaan... Tai usein nää jotka hehkuttaa että muualla on kauniimpia on vaan niin katkeria kun ei saa omanmaalaisilta huomiota, eli niiden on pakko olla rumia ja tyhmiä kun en kelpaa..

Jännä kuitenkin kun monessa maassa suomalainen nainen on kiehtova. Mutta sekin lähinnä kun oman maan naikkoset on esim tummaverisiä niin kiinnostaa blondit. Sama että vaalea ja komea pitkä mies saisi varmasti huomiota esim italiassa.

Itse olen seurustellut saksalaisen kanssa jonka mielestä suomalaiset naiset ovat todella kauniita.

Itse en usko että jossain maassa olisi yhtään sen enempää kauniita miehiä/naisia. Niihin ehkä kiinnittää erilailla huomiota + stereotypiat. Ja ties vaikka ne Tukholmassa nähdyt naikkoset olisi osa Suomesta kun sinne aika helposti reissataan? Tietenkin jos nyt tykkää esim aasialaisista piirteistä niin toki siellä suunnilla varmaan enemmän omaan makuun on kauniita naisia kuin esim Suomessa tai Ruotsissa.

Vierailija
34/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, keskipituus Suomessa 177,9 cm. Ruotsissa 180,4. No on tossa jonkin verran eroa, muttei 2 cm pahemmin näy.

Voimailulajeissa ainakin suomalaiset miehet ovat historiallisesti pärjänneet ruotsalaisia paremmin. Olemme itse asiassa olleet melkeinpä yliedustettuina. Voittajat tulivat lähinnä Neuvostoliitosta (yli 250 milj ihmistä) USAsta (yli 250 milj ihmistä) DDRstä tai Suomesta. Lihaspotentiaalimme on ehdottomasti maailman eliittiä.

Vierailija
35/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa on muotia sellainen tietynlainen luonnollisuus, meikissä ja hiuksissa, sama vähän kuin ranskalaisilla.

Vaikka siis on ne hiukset aina melkein värjätty, mutta suht. luonnollisilla sävyillä ja meikkiäkin, mutta yleensä nekin tyyliin ripsaria, aurinkopuuteria ja huulikiiltoa.

Vierailija
36/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten keskipituus on kyllä molemmissa maissa noin 180 cm. Eroa ei maiden välillä liiemmälti ole, korkeintaan 1-2 cm jompaan kumpaan suuntaan. PS. Ennen vanhaan, kuten 1900-luvun alkupuolella, sitä pituuseroa suomalaisten ja ruotsalaisten välillä vasta olikin, ruotsalaisten eduksi silloin vaikka kuinka paljon.

Höpsistä. Jokainen Ruotsissa kävijä näkee omilla silmillään, että ruotsalaiset ovat pitempiä. Lisäksi suomalaismiehet ovat huomattavasti useammin ylipainoisia, jopa lihavia, kuin ruotsalaiset. Myös käytöstavoissa ero on ratkaiseva suomalaismiesten tappioksi. Tosi varteenotettavaa seurustelukumppaniainesta siis :D

Vierailija
37/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on saanut oivalluksen: Hei Ruotsissahan on paljon hyvännäköisiä sinkkunaisia. Sinne jätkät!

Århundrades snilleblixt! :-)

Siellähä ne hehkeät sinkkunaiset vaan kaiholla odottaa, koska suomipoika saapuu heidät poimimaan!

Vierailija
38/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, keskipituus Suomessa 177,9 cm. Ruotsissa 180,4. No on tossa jonkin verran eroa, muttei 2 cm pahemmin näy.

Voimailulajeissa ainakin suomalaiset miehet ovat historiallisesti pärjänneet ruotsalaisia paremmin. Olemme itse asiassa olleet melkeinpä yliedustettuina. Voittajat tulivat lähinnä Neuvostoliitosta (yli 250 milj ihmistä) USAsta (yli 250 milj ihmistä) DDRstä tai Suomesta. Lihaspotentiaalimme on ehdottomasti maailman eliittiä. 

Varmasti, eikä se lyhyys ole mikään häpeä mun mielestä?

Mutta kyllä sen tietysti huomaa.

Vierailija
39/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen suomalaismieshän on tosiaan potentiaalinen painonnoston olympiavoittaja. Älähän nyt viitsi tehdä itsestäsi naurettavaa. Sinä jaksat nostaa korkeintaan oluttölkin, kuten suurin osa suomalaismiehistä.

Vierailija
40/90 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa on paljon kauniita ja kivoja sinkkunaisia. Kerran tuli Tukholmasta tv-ohjelma, jossa kerrottiin, että oliko peräti yli puolet Tukholman asukkaista sinkkuja. Kun se on niin iso kaupunki, niin se tarkoittaa silloin suurta sinkkujen määrää. Ruotsissa on muutenkin kauniita, hoikkia, sosiaalisia, kivoja ja fiksuja naisia, joten sieltä olisi loistavat mahdollisuudet suomalaiselle miehellekkin löytää kaunis nainen.

Täällä Suomessa ne muutamat harvat kauniit ja kivat naiset varattuja, samoin ovat myös lähes kaikki niistä naisista, jotka eivät ole sitä kirkkainta aivan kärkeä kauneudessa, mutta kauniita silti. Sinkkunaisissa taso onkin valitettavasti suurimmaksi osaksi sitten sitä luokkaa, että eipä ole ihmekään, että sinkkuja ovat.

Sinne siis, Uli, ohjelma on kiistatta faktaa, tulihan se telkkarista. Sulla on vaatimuslistakin kondiksessa ja vetoat varmasti kohderyhmään. Lycka till!