mistä voisi löytyä satunnaista seuraa...
olen katsonut monia sivustoja ja kaikki maksullisia tai maksullista seuraa...
itse olen 36v varattu, mutta kotona ei saa niin usein kun haluaisi.. baareissa en käy ja muutenkin olen vähän ujo, mutta normi kroppanen / kokoinen..
Kommentit (7)
Oletan että tietenkin olet mies. Valitan, tilanne on onneton jos sattuu olemaan mies.
Vieraissa hyppääminen on ala-arvoista. Eroa ensin ja loiki irtosuhteissa sen jälkeen!
yhteiskunta kanustaa pettämää juoruletiä myöten. kaikki tahot jotka on pettämistä vastaan on vaijennettu.
ei onnistu maksulliset vamon kansaa yht tili. Toisekseen naiset pettävät miehiä useammin !
suomimies68 kirjoitti:
ei onnistu maksulliset vamon kansaa yht tili. Toisekseen naiset pettävät miehiä useammin !
Älä puhu jaskaa. Laitappa tili miehenä ja naisena ja katso kumpaan tulee enemmän vastauksia!
Vierailija kirjoitti:
suomimies68 kirjoitti:
Älä puhu jaskaa. Laitappa tili miehenä ja naisena ja katso kumpaan tulee enemmän vastauksia!
Oletko vähän tyhmä. Toi luuseri tarkottaa ettei sillä ole ees omaa pankkitiliä. Vaikee käydä huorissa kun ei eukko anna taskurahaa XD
Maksullista vaa ukko hyvä. Myös turvallisempi vaihtoehto sun parisuhteen kannalta, sika