Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinuaja

Vierailija
13.04.2016 |

Perin hiljattain kohtalaisen määrän omaisuutta. Sen jälkeen eräs puolituttu ihminen on ollut miltei päivittäin yhteydessä minuun ja yrittää saada minut sijoittamaan rahaa yritykseensä. Kuinka teen hänelle selväksi ettei hänen bisnesideansa kiinnosta minua laisinkaan? Hän ei ole ottanut kuuleviin korviinsa selitystä että pidän hänen ideaansa hyvin riskaabelina. En edes ole kiinnostunut sijoittamisesta ainakaan tuossa muodossa.

Minua vaivaa todella paljon ensinnäkin se, että joku yrittää uida liiveihini ja ilmeisesti saada siitä myös taloudellista hyötyä. Ennen vaurastumistani olin tälle henkilölle lähinnä hyvänpäiväntuttu. En viitsisi sanoa suoraan etten todellakaan halua sekaantua hänen bisneksiinsä. Muutenkin pitäisi olla jokin raja rahan kinuamiselle erityisesti kun olen menettänyt minulle erittäin rakkaan ihmisen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi sanoa suoraan? Jos tyyppi ei kerran usko moneen kertaan vähemmän suoraan sanomista, niin vaihda äänensävyä ja ilmoita, että ei. Joku raja kohteliaisuudellakin on.

Vierailija
2/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin enää vastaamatta kyseiselle henkilölle, jos on noin torvelo että ei tajua kunnioittaa suruasi ja yksityisyyttäsi. Se on sinun ja vain sinun asia, kuinka omaisuuttasi käytät vai jätätkö käyttämättä. Kerro ettet aio sijoittaa hänen yritykseensä etkä halua enää asiasta keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi sanoa suoraan? Jos tyyppi ei kerran usko moneen kertaan vähemmän suoraan sanomista, niin vaihda äänensävyä ja ilmoita, että ei. Joku raja kohteliaisuudellakin on.

Hän ei usko minua. Keksii aina uusia tekosyitä miksi ottaa yhteyttä ja kääntää jonkin ajan päästä jutun rahaan. Hän vaikuttaa vielä olevan aika raivoamisaltis ihminen eli en voi laittaa tekstaria "en ole pankkisi".

Hän ei ymmärrä sitä, että haluan säästää ja sijoittaa mieluummin lasteni opiskelua varten tulevaisuudessa. Väittää omaa bisnesideaansa niin hyväksi että kuulemma sijoittamani raha moninkertaistuisi hänen käsissään. En usko niin tapahtuvan.

Vierailija
4/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin enää vastaamatta kyseiselle henkilölle, jos on noin torvelo että ei tajua kunnioittaa suruasi ja yksityisyyttäsi. Se on sinun ja vain sinun asia, kuinka omaisuuttasi käytät vai jätätkö käyttämättä. Kerro ettet aio sijoittaa hänen yritykseensä etkä halua enää asiasta keskustella.

Kokeilen strategiaa vaikka se vaikuttaa mielestäni epäkohteliaalta. Tuo ihminen on tosin ylittänyt soveliaan käytöksen rajat jo iät ajat sitten.

Vierailija
5/5 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alkaa olla jo ahdistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan