Välilihan "leveys"
Olen ensimmäisessä naissuhteessani ikinä ja olen nyt vaan huomannut hassun anatomisen eron kumppanissani ja itsessäni. Minulla emättimen ja peräaukon ero toisistaan on ehkä 3 cm, kun kumppanillani se on yli tuplaten. Erilaisia olemme kaikki :)
Kommentit (13)
Tuleekohan tästä se ero kun joitain kutsutaan "etup..lluisiksi" ja joitain "taka..." ?
Mulla taas on ihan vaan pari senttiä emättimen aukon reunasta peräaukkoon. Eli ns. takapillu ;) Tämän ominaisuuden takia tuli melko mukava sulkijalihastakin vaurioittanut repeämä ekassa synnytyksessä.
musta tuntuu että synnytykset on pienentäneet tuosta välilihaa...
Itse miehenä olen harmissani että itselläni väliliha on todella leveä. Netistä löytyy paljon videoita, joissa mies voi työntää kalunsa omaan pyllyynsä. Saa peppupanot ihan ilman, että tarvitsee rouvalta vongata kun ei hän kuitenkaan anna. Näyttää niin hiton kiihottavalta. Itselläni on perus 15cm kalu, mutta kun väliliha on 7-8 cm, niin eipä yllä kuin huulille.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksen kivivyöry.
Hmmm... Kyllä tämä aihe kiinnostaa minua enemmän kuin iso osa tällä palstalla esiin tulevista aiheista. Tämän kirjoittajasta ei kuitenkaan tule oloa, että pitäisi ÄO käydä tarkistuttamassa.
agagagaa kirjoitti:
Itse miehenä olen harmissani että itselläni väliliha on todella leveä. Netistä löytyy paljon videoita, joissa mies voi työntää kalunsa omaan pyllyynsä. Saa peppupanot ihan ilman, että tarvitsee rouvalta vongata kun ei hän kuitenkaan anna. Näyttää niin hiton kiihottavalta. Itselläni on perus 15cm kalu, mutta kun väliliha on 7-8 cm, niin eipä yllä kuin huulille.
Voisin tulla avustajaksi :) Josko se kuitenkin ylttäisi...
En tiedä miksi nauroin tälle niin paljon
Hmmm... ei nyt mittanauhaa ollut, mutta äsken vessassa sormikopelolla mittailin ja kyllä mulla on melko pitkä matka reikien välillä. Lähempänä 10 kuin 5 cm.
ass, kirjoitti:
Hmmm... ei nyt mittanauhaa ollut, mutta äsken vessassa sormikopelolla mittailin ja kyllä mulla on melko pitkä matka reikien välillä. Lähempänä 10 kuin 5 cm.
Mullakin vaan pari-kolme senttiä väliä. Eri anatomiat ovat tosiaan aika erilaisia.
Ihanaa!