Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän flirttailla ujolle miehelle mutta hän ei tajua

Vierailija
13.04.2016 |

Olen yrittänyt pitkän aikaa tehdä aloitetta ja keksiä jutunjuurta hiljaisen ja ujon miehen kanssa. Minusta tuntuu että hän ei ymmärrä että olen oikeasti kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta kanssaan. Muutaman kerran mies on vilkuillut ympärilleen ja minulle on tullut sellainen kuva että hän kuvittelee tämän asian olevan vitsi tai joku veto :(

Pitäisikö mennä jotenkin vaan suoraan sanomaan että hei, olen kiinnostunut sinusta, lähtisitkö kahville? Muunlainen tutustuminen on osoittautunut hankalaksi. Ja nimenomaan en kaipaa mitään huoneen keskipisteenä olevaa alfaurosta vaan tämä mies kiinnostaa koska hänellä on selkeästi ihan omat kiinnostuksen kohteet elämässä eikä tee niistä tai itsestään suurta numeroa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mennä jotenkin vaan suoraan sanomaan että hei, olen kiinnostunut sinusta, lähtisitkö kahville?

Kyllä, pitäisi.

Vierailija
2/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mennä sanomaan suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanominen voi olla hyvä vaihtoehto. Mutta jos se jostain syystä tuntuu ihan mahdottomalta niin voithan vaikka ostaa kaksi leffalippua ja sitte kertoa hänelle että toinen jää käyttämättä jos ei lähde kanssasi. Siinä näkee jo vähän onko kiinnostunut.

Ja jotta et joutuisi valehtelemaan niin tarjoa leffalippua ensin jollekin toiselle jonka tiedät kieltäytyvän.

Vierailija
4/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua myös siitä, ettei mies ole kiinnostunut.

Vierailija
5/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanominen voi olla hyvä vaihtoehto. Mutta jos se jostain syystä tuntuu ihan mahdottomalta niin voithan vaikka ostaa kaksi leffalippua ja sitte kertoa hänelle että toinen jää käyttämättä jos ei lähde kanssasi. Siinä näkee jo vähän onko kiinnostunut.

Ja jotta et joutuisi valehtelemaan niin tarjoa leffalippua ensin jollekin toiselle jonka tiedät kieltäytyvän.

Onko satavarmaa että mies siitä ymmärtäisi vai ajatteleeko vaan että kappas ei sitä lippua viitsi hukkaankaan heittää. Kyseessä ei siis mikään asperger vaan luulen että hänellä on ehkä huono itsetunto ja se vaikuttaa siihen että hän ei käsitä miten kiinnostava ihminen onkaan. Tiedän siis että mies on sinkku ja hän on myös katsellut minua joten en usko että kyse on siitä etteikö häntä yhtään kiinnostaisi. Pitääkin harkita jotain vastaavaa kuin toi leffalippujuttu :D

Vierailija
6/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoilla miehillä on usein pieni kalu, luovu miehestä jos tämä merkkaa sinulle jotakin.

Vierailija
7/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko satavarmaa että mies siitä ymmärtäisi vai ajatteleeko vaan että kappas ei sitä lippua viitsi hukkaankaan heittää. Kyseessä ei siis mikään asperger vaan luulen että hänellä on ehkä huono itsetunto ja se vaikuttaa siihen että hän ei käsitä miten kiinnostava ihminen onkaan. Tiedän siis että mies on sinkku ja hän on myös katsellut minua joten en usko että kyse on siitä etteikö häntä yhtään kiinnostaisi. Pitääkin harkita jotain vastaavaa kuin toi leffalippujuttu :D

Ei ole satavarma. Osta leffaliput ja pyydä miestä leffaan. Ei voi olla kovin vaikeaa. Mies lähtee, jos sitä kiinnostaa lähteä.

Vierailija
8/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujoilla miehillä on usein pieni kalu, luovu miehestä jos tämä merkkaa sinulle jotakin.

Saisinko tähän lähdeviitteen?

Vierailija
9/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kun on tarpeeksi monta kertaa tulkinnut väärin - monet tykkää flirttailla flirttailun vuoksi - oppii olemaan ajattelematta niistä sen kummempia.

Vierailija
10/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Ajatus on hyvä mutta olisin silti sen kannalla että kannattaa vaan suoraan pyytää heppua kahville. Eikä leffa (mun mielestä) ole loppujen lopuksi kovin hyvä treffipaikka. Kahveelle on sitä paitsi helpompi lähteä jo ihan ajankäytöllisistä syistä.

Eipä silti, homma voi mennä vaikeaksi joka tapauksessa. Kerron esimerkin omasta elämästäni. Olin ekan vuoden opiskelija ja luento oli loppumassa. Kurssin vikalla luennolla edessäni istunut kaunis nuori nainen (joka oli jo muutaman luennon ajan tullut siihen eteeni istumaan) kääntyi jäi kysyi olenko menossa lounaalle. Katselin taakseni hölmönä, en tajunnut että hän puhui minulle. En sitten vastannut mitään kun ei tilanne oikein hahmottunut. Muutaman tunnin päästä (niin, mulla on pitkät piuhat...) tajusin mistä siinä tilanteessa oli kyse. Alkoi hiukan harmittaa.

Surkean tarinan opetus? Esitä lyhyt, yksiselitteinen kysymys. Vääntele vaikka rautalangasta jos on tarpeen. Kyllä se siitä.

M45

Vierailija
11/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa flirttailusta menee sen kohteena olevalta ohi. Ja toisaalta flirttailu on harmitonta leikkiä, jonka ei ole tarkoituskaan johtaa pidemmälle.

Joten jos olet oikeasti kiinnostunut, sano suoraan.

Vierailija
12/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi edes vastaan tähän mutta miehessä on muutakin kiinnostavaa kuin iso tai pieni kalu. Kalu ei kysele multa illalla miten mun päivä on mennyt tai tsemppaa mua kun töissä on stressiä. Sitäpaitsi olen tapaillut miestä jolla oli niin iso että meni kamalasti aikaa kun alettiin panemaan, olisin kaivannut enemmän spontaania toimintaa ja loppuajasta aloin jo jännittää aina että miten kaikki onnistuu. Mielummin siis normaalin kokoinen niin kaikki toiminta on helpompaa. En itsekään ole täydellinen niin en usko että lopettaisin tapailun muutaman puuttuvan sentin takia.

Vierailija
13/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää, että se voi olla menoa sitten.

Tee aloite ;)

Ei se mitään ota, jos ei annakaan.

Eikä tarvitse vatvoa enää 😃

Tsemppiä ;)

Vierailija
14/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen ujo, nykyään en enää. Kaluni koko ei ole kuitenkaan muuttunut, se on aina ollut keskikokoinen.

Vierailija
15/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa tilanteessa tapaatte toisianne? Jos kyseessä on ihminen, jota joudut näkemään jatkossakin joka päivä esim. työpaikalla, niin siitä voi tulla kiusallista jos kovin suoran aloitteen teet eikä häntä kiinnostakaan.

Itse kysyisin lefaan. En ostaisi lippua vaan jutellessa toteaisin, että se-ja-se leffa kiinnostaa ja olen ajatellut mennä sen katsomaan ja sitten "oivaltaisin" kysyä häntä mukaan.

Vierailija
16/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, sekin mahdollisuus on että sitä miestä ei oikeasti kiinnosta. Itsekin olen ujo (nainen) ja ärsyttää, kun minulta ei oikein oteta vastaan torjuvia signaaleja, koska ilmeisesti miehet ajattelee että kyllä se silti on kiinnostunut vaikka ei kauhean innostuneelta vaikutakaan, koska se on varamaan vaan ujoutta. Monta kertaa on mennyt tilanne siihen, että olen jopa yrittänyt vältellä liian innokasta iskijää, vastaillut hänen tullessa puhumaan vaan Hmmh, ja mmh, katsellen muualle, yrittäen vinkata että mene pois, ei kiinnosta, mutta silti miehen ihastuminen on vaan kasvanut ja lopulta on tullut joku nolo suora rakkaudentunnustus, joka minun on sitten tarvinnut torjua.

Vierailija
17/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Ajatus on hyvä mutta olisin silti sen kannalla että kannattaa vaan suoraan pyytää heppua kahville. Eikä leffa (mun mielestä) ole loppujen lopuksi kovin hyvä treffipaikka. Kahveelle on sitä paitsi helpompi lähteä jo ihan ajankäytöllisistä syistä.

Eipä silti, homma voi mennä vaikeaksi joka tapauksessa. Kerron esimerkin omasta elämästäni. Olin ekan vuoden opiskelija ja luento oli loppumassa. Kurssin vikalla luennolla edessäni istunut kaunis nuori nainen (joka oli jo muutaman luennon ajan tullut siihen eteeni istumaan) kääntyi jäi kysyi olenko menossa lounaalle. Katselin taakseni hölmönä, en tajunnut että hän puhui minulle. En sitten vastannut mitään kun ei tilanne oikein hahmottunut. Muutaman tunnin päästä (niin, mulla on pitkät piuhat...) tajusin mistä siinä tilanteessa oli kyse. Alkoi hiukan harmittaa.

Surkean tarinan opetus? Esitä lyhyt, yksiselitteinen kysymys. Vääntele vaikka rautalangasta jos on tarpeen. Kyllä se siitä.

M45

Kahvittelu on pahin mahdollinen vaihtoehto ujon ihmisen kanssa. Sekä ujon että sen toisen osapuolen kannalta.

Vierailija
18/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinko tähän lähdeviitteen?

Puhun omakohtaisesta kokemuksesta ja sanoohan sen nyt maalaisjärkikin. Mies, jolla on testosteronitasot kunnossa, ei ole mikään ujo hiirulainen. Miehet jotka eivät uskalla lähestyä naisia käyttäytyvät ujosti koska he joko häpeävät pientä penistään, tai sitten he ovat tajunneet että pienikaluisen on turha käyttää aikaansa naisiin kun ei kumminkaan kykene mihinkään makuuhuoneessa.

Vierailija
19/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Kahvittelu on pahin mahdollinen vaihtoehto ujon ihmisen kanssa. Sekä ujon että sen toisen osapuolen kannalta.

Mitä suosittelet ehdottamaan ujolle ihmiselle? 

Vierailija
20/49 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan: Onhan hän voinut havaita flirtin. Mutta kun naisen flirttiä ja normaalia ystävällisyyttä ei ole aina helppo erottaa toisistaan, niin mies ei sitten ota riskiä, että menisi sössimään tilannetta tekemällä aloitetta.

Eli sun ei auta kuin tehdä se aloite itse.