Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä

Vierailija
13.04.2016 |

En tunne Helsinkiä, joten kysyn teiltä.
Ystävän ystävä haluaisi ostaa asunnon meren rannalta, johon voisi sijoittaa (sula-aikana tietenkin) veneensä. Eli mitä noita alueita olisi joissa olisi venesatama talojen läheisyydessä. Mieluiten kerrostalo tai muu jossa pihan hoidetaan, käy paljon työmatkoilla. Rahasta ei tunnu olevan pulaa sitten...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se "ystävän ystävä" kykene avaamaan ihan itse google mapsia ja etuovi.com:ia?

Vierailija
2/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se "ystävän ystävä" kykene avaamaan ihan itse google mapsia ja etuovi.com:ia?

Siksi ei kun ei hallitse vielä suomen kieltä, eikä tarvitse asuntoa ihan heti, joten etuoven yms. katseleminen ei kannata vielä,  ja halusin vain auttaa häntä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystävän ystävä" tehköön toimeksiannon kiinteistönvälittäjälle, jos ei itse viitsi etsiä kohteita.

Vierailija
4/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venesatamat on ihan s****tanan täynnä koko pk-seudulla, eli tuo voi osoittautua mahdottomaksi yhtälöksi. Ja sitten tietty olisi hyvä tietää millainen vene on kyseessä, kun purjevenettä ei ihan joka satamaan saa. Mutta Lauttasaari voisi olla hyvä vaihtoehto, ehkä Roihuvuorikin, Kaivopuisto ja siinä vieressä Ruoholahti? Espoon puolella Haukilahti ja Suomenoja. Ihan tasan oman ikkunan alle sitä ei kyllä saa varmaan missään mualla kuin Tammarissa ja Jollaksessa ja sitten ei enää puhuta kerrostaloista.

Vierailija
5/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venesatamat on ihan s****tanan täynnä koko pk-seudulla, eli tuo voi osoittautua mahdottomaksi yhtälöksi. Ja sitten tietty olisi hyvä tietää millainen vene on kyseessä, kun purjevenettä ei ihan joka satamaan saa. Mutta Lauttasaari voisi olla hyvä vaihtoehto, ehkä Roihuvuorikin, Kaivopuisto ja siinä vieressä Ruoholahti? Espoon puolella Haukilahti ja Suomenoja. Ihan tasan oman ikkunan alle sitä ei kyllä saa varmaan missään mualla kuin Tammarissa ja Jollaksessa ja sitten ei enää puhuta kerrostaloista.

Kiitos vastauksesta :) Ehdottelen näitä.

Vierailija
6/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä nyt on keskustankin tuntumassa esim Merisatama, Hakis, Kruna, Skatta, Eira, Lauttasaari, Ruoholahti..... Idässäkin jotain Vuosaarta / Aurinkolahtee yms, mikä tässä nyt on niin vaikeeta? Ehkä tärkeimmät kysymykset on miten paljon haluaa/on varaa siihen kämppään käyttää ja miten lähellä keskustaa olla ja elää.

Vierailija
7/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat tarkoittaa Roihuvuoren sijaan Herttoniemeä? Itse Roihuvuori on lähiötä, uuden Herttoniemen puolella on venesatamaa samoin kuin noiden muiden mainittujen vieressä. 

Mutta joo, logiikka toki on se, että katsoo vain paikkojen nimiä rannan vieressä Helsinki-Espoo, venesatamia on kyllä pitkin rantoja sitten. 

Vierailija
8/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat tarkoittaa Roihuvuoren sijaan Herttoniemeä? Itse Roihuvuori on lähiötä, uuden Herttoniemen puolella on venesatamaa samoin kuin noiden muiden mainittujen vieressä. 

Mutta joo, logiikka toki on se, että katsoo vain paikkojen nimiä rannan vieressä Helsinki-Espoo, venesatamia on kyllä pitkin rantoja sitten. 

Ei tarkoitan Roihuvuorta, kaverit asuivat aikoinaan Untuvaisentiellä kerrostalossa ja heillä oli vene siinä rannassa pienvenesatamassa. Ei tosiaankaan ikkunan alla mutta muutaman minuuutin kävelymatkan päässä.

Vierailija
9/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolahti

Vierailija
10/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoitan Roihuvuorta, kaverit asuivat aikoinaan Untuvaisentiellä kerrostalossa ja heillä oli vene siinä rannassa pienvenesatamassa. Ei tosiaankaan ikkunan alla mutta muutaman minuuutin kävelymatkan päässä.

Ok, kai itse ajattelin, että Roihuvuoressa asuu porukkaa, jolla ei ole varaa pitää venettä satamassa.:)

Mutta väärässä olin:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän