Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntymisen ensioireet ja rypyt, milloin löysit ne ja mistä?

Vierailija
13.04.2016 |

Täällä yx joka viikonloppuna löysi uusia mikroryppyjä silmäkulmista :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ottamissa kuvissa mulla näkyy pieni kaksoisleuka. Lähempänä katsottuna rypyt silmien alla ja käsissä aika näkyvät verisuonet. Olen 40v.

Vierailija
22/33 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan sitten outo, kun en tiedä mitään viehättävämpää kuin naururypyt silmissä, just ne harakanvarpaat :) Niitä odotellessa ja toivoessa, vielä ei ainakaan 23-vuotiaana näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ohentuvat, katkeavat helpommin.

N38

Vierailija
24/33 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/33 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin joku kaksi vuotta sitten, 26-vuotiaana, että korvani ja nenänpääni olisivat pehmenneet samoin kuin sieraimet ja korvanaukot suurentuneet. En tiedä onko tämä muutos todellinen vai kuviteltu, ehkä vanupuikkoteollisuus vaan säästää vanun määrässä... Ei, kyllä mulla on nenä ja korvat aloittaneet vanhuusiän kasvun ja rusto rupsahtanut.

Ryppyjä tai uurteita tai juonteita en ole huomannut, mutta mä nyt olenkin niin ilmeetön ja hymytön.

Vierailija
26/33 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v ja tänä talvena ihmettelin ihon kuivuutta, johon ei mikään auta, kunnes tajusin että nehän on ryppyjä. Mulla näkyy ne poskipäiden sivuilla, hymyillessä korostuvat. Kasvot on muutenkin jotenkin "veltostuneet". Minulla on 10v nuorempi työkaveri, ja huomaan että käsivarren ihokin hänellä on selvästi kimmoisampi kun vertaan omaani, vaikka ei omanikaan mitenkään ryppyinen ole, mutta selvästi huomattava ero kuitenkin.

Olen myös jäykistynyt paljon esim. jalkojen päällä istuminen ei oikein enää onnistu tai tuntuu pahalle. Aamuisin on monesti kankea olo ja selkä väsähtää helposti, mitä nuorempana ei ollut. Ja normaalipainoinen, paljon liikkuva ja terve olen. Ihossa ja nivelissä siis huomaan muutoksia. Harmaita en ole löytänyt ja rinnat on pysynyt kiinteinä imetyksistä huolimatta. :)

Vierailija
27/33 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula on rypyja jo vaika ollen 26 ainakkin alapaa on ihan rypyne hyi

Vierailija
28/33 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ TEITÄ VAIVAA?

MENKÄÄ PERKELE JALAN, FILLARILLA TAI KÄRRYNPYÖRIÄ TEHDEN ULKONA.

ONKO AINA PAKKO ISTUA AUTOSSA, EI TUU LÄSKIPOSKIA JOS HARRASTAA ARKILIIKUNTAA.

TÄÄ ON TAAS SITÄ SAKKIA MIKÄ MENEE SALILLE BANAANI KÄDESSÄ ISTUMAAN PUKUHUONEESEEN TUNNIKSI.

EI NÄIN!

-IISAK SONNI

Vierailija
29/33 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisak sonni on nyt oikeassa. Olen harrastanut juoksua lähes koko elämäni, eikä posket tai kaula roiku. Muuten olen varmaan ryppyinen ja kamala ämmä. En osaa sanoa, miksi juoksu ehkäisee/poistaa kasvojen roikuntaa.

Vierailija
30/33 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan valtaosalle ne ensimmäiset ilmejuonteet alkavat näkyä 25 vuoden ikävuoden jälkeen. Ja näitä on kaikilla!! Silmien ympärillä, otsassa jne... Varsinainen rypistyminen on sitten paljon ihotyypistä kiinni. Kuivaihoiset saavat ryppyjä aiemmin. Rypistyminen alkaa keskimäärin 35-40 vuoden paikkeilla.

Vierailija
31/33 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pahemmin kasvojen ryppyjä tarkkaillut, varmaan on (nyt ei ole peiliä lähellä), iho ainakin on veltostunut. Tämä ei ole haitannut yhtään. Olen nyt 38 ja puolisen vuotta sitten huomasin luomien alkaneen roikkua, varsinkin jos on väsynyt/ollut viihteellä tms. poikkeuksellista, niin ei enää näy se liikkuva luomi, jolle laitetaan luomiväriä, vaan se jää sinne roikkuvan luomen alle... :D Onneksi normitilassa ei ihan niin paha tilanne, mutta tämä on nyt se ensimmäinen "vakava" merkki itselleni ikääntymisestä. (No ei oikeasti vakava, odotan jotenkin innolla lisää merkkejä, tai sitten vaan valehtelen itselleni, en tiedä vielä.)

Vierailija
32/33 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummonposket, silmäpussit, maksaläiskät, keskivartalon nahka roikkuu, perse roikkuu, virtsankarkailu, naamarypyt :-)

Tervetuloa!!

Vierailija
33/33 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtään ryppyä ei ole tullut. Kasvojen iho on hiukka löystynyt ja kädenselkiin ilmestynyt pari pientä maksaläiskää.

N57

En ole kyllä nähnyt yhtään yli viisikymppistä jolla ei ole yhtään ryppyä. Olen kyllä kuullut monen väittävän ettei heillä ole. Yleensä on kyse joko näön heikentymisestä niin ettei niitä ryppyjä näe, tai sitten ihmisellä on jokin erikoinen tulkinta miksi ne mitä hänen naamassaan on ja mitä muut kutsuvat rypyiksi, eivät olekaan ryppyjä. Esim. ne on ilmejuonteita tai vain juonteita, ei ryppyjä tms. 

Olen se joka kirjoitti toiseen ketjuun pari päivää sitten miehestäni. Minua luultiin usein hänen tyttärekseen. Hän on minua neljä vuotta vanhempi. Ehkä tämä kertoo jotain ulkonäöstäni.

Mammografian jälkeen minut kutsuttiin tutkimuksiin uudestaan koska kuvat olivat epäilyttävän näköiset. Kävi kuitenkin ilmi että minulla on valtavasti sidekudosta, kollageenia? mikä sai rinnat näyttämään siltä kuin olisiva olleet täynnä kasvainta. Tämän johdosta rinnat eivät vieläkään pahemmin roiku (vaikka olen imettänyt kolme lasta). Ilmeisesti sama ilmiö eli runsas kollageeni, on myös kasvojen ihossa koskapa minulla on hyvin vähän ikääntymisen merkkejä.

Tämä on ihan peritty ominaisuus. En ole koskaan hoitanut ihoani puhdistusta ja perushoitoa kummemmin. Kalliista tuotteista ei ainakaan voi olla kyse.

En ole tuo joka aiemmin kommentoi mutta itseasiassa uskon sinua. Minun anoppini on juuri tuon tyyppinen. Aivan käsittämättömän nuoren näköinen ikäisekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme