Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäpyörien vaihdosta

Vierailija
13.04.2016 |

Toki osaisin itse vaihtaa, mutta jodun tunnustamaan että suoritus on pienelle ihmiselle vaativa. Enkä ole edes huonokuntoinen. Varsinkin se irtopyörän sovittaminen panee pienen ruhon koville.
Pelleauton pienet ja kapeat pikkupyörät on on ihan eri juttu kuin oikean auton 19-tuumaiset leveät.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tekniikkalaji. Ne voi vaihtaa myös niin että ei joudu hikipisaraakaan vuodattamaan.

Vierailija
2/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki osaisin itse vaihtaa, mutta jodun tunnustamaan että suoritus on pienelle ihmiselle vaativa. Enkä ole edes huonokuntoinen. Varsinkin se irtopyörän sovittaminen panee pienen ruhon koville.

Pelleauton pienet ja kapeat pikkupyörät on on ihan eri juttu kuin oikean auton 19-tuumaiset leveät.

Oi kuinka söpöä. Sulla on oikea auto. Antaako se hienon tunteen vallasta ja voimasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun isä on opettanut mut vaihtamaan renkaita, mutta mies ne mun autosta aina vaihtaa. Meillä on paljon miesten ja naisten töitä ja se käy mulle erittäin hyvin.

Vierailija
4/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään kysymystä.

Autoliikkeet vaihtaa n. 25 eurolla.

Vierailija
5/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kuinka söpöä. Sulla on oikea auto. Antaako se hienon tunteen vallasta ja voimasta?

No jaa, mukava on ajaa ja turvallinenkin on. Ajan kuin liikenneopettaja vaikka kilpailuistakin on kokemusta ;-)

Vierailija
6/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auto? Oletko nainen?

Vierailija
7/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään kysymystä.

Autoliikkeet vaihtaa n. 25 eurolla.

Miksi pitäisi olla "kysymystä".

En vie autoani autoliikkeen "ammattilaiselle" (=poika ilman koulutusta ja kokemusta) kun ei se osaa, viitsi ja varsinkaa ehdi tehdä hommaa kunnolla.

Vierailija
8/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Infiniti, nainen olen ;-)

Vierailija
9/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

velhokanta kirjoitti:

Se on tekniikkalaji. Ne voi vaihtaa myös niin että ei joudu hikipisaraakaan vuodattamaan.

Kerro taikasi! Täytyy tunnustaa että mulla on kyllä hiukan sama renkaiden vaihdossa, se pyörän nosto paikoilleen kun pitää nostaa huonossa asennossa, on tosi inhottavaa kun ne painaa niin paljon. Miten saisin sen nostettua helpommin?

Vierailija
10/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infiniti? Siis Datsun, johon on pistetty hienompi mallimerkintä perään?

Vierailija
11/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka tärisee autoista.. HuhHuh..

Infiniti ei myöskään varsinaisesti vakuuta.

Vierailija
12/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Infiniti, nainen olen ;-)

Eli Datsuni 😂

Vierailija
13/13 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla muutossa Suomeen tuotu se Infiniti, ei ole varmaan ollut varsinaista virallista maahantuontia koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme