Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia väkivaltaisia tms. ilkeitä ajatuksia teillä on toistuvasti?

Normaali ihminen
13.04.2016 |

Mulla toistuu seuraavanlaiset ajatukset mielessä melkein päivittäin, tai ainakin viikottain:
Metroasemalla joku työntää minut metron alle
Toimistolla joku on myrkyttänyt / jotenkin saastuttanut vesipulloni ja sairastun vakavasti

Minkälaisia vastaavia ajatuksia muilla on?

Sillon joskus kun joku mielenterveyspotilas yritti viiltää naiselta kurkun auki päästäkseen vankilaan talvea pakoon, niin sen jälkeen meni vuosia että ajatuksissani toistui se, että joku ohikulkija aikoo viiltää minulta kurkun auki.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se, että kun ajan motaria silla ali, niin, joku heittäytyy sillalta alas tuulilasiin :(

Vierailija
2/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus se, että kun ajan motaria silla ali, niin, joku heittäytyy sillalta alas tuulilasiin :(

Ah aivan, itseasiassa mulla on myös tämä, tai sitten se että joku tiputtaa ison kiven sillalta auton päälle (tätähän jotkut nuoret harrastaa). -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nähneeni juuri äskettäin jonkun artikkelin tästä, olisikohan ollut Hesarissa. Että tällaiset ajatukset ovat hyvin yleisiä ja normaaleja, se on joku aivojen puolustusmekanismi tms. Mutta en löydä artikkelia googlaamalla, olisi kiinnostavaa lukea se uudestaan. Muistaako joku tarkemmin?

Vierailija
4/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ainakin yksi artikkeli, tosin ei kovin äskettäinen: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/hyvat-ja-huonot-uutiset/1609822-94-prose…

Vierailija
5/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä lätkin tiuhaan hyttysiä liiskaksi.Aina kun näen hyttysen ,ajattelen sitä jo kuolleena ja kykenen saamaan ainoan  tyydytykseni sen suhteen vain  siitä ...

Vierailija
6/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah aivan, itseasiassa mulla on myös tämä, tai sitten se että joku tiputtaa ison kiven sillalta auton päälle (tätähän jotkut nuoret harrastaa). -ap

Voi tulla hyvin,hyvin  kalliiksi se sellainen 'harrastus'.

Taitaa näet  olla juuri sitä silmällä pitäen ja sen varalta nykyään jo turvakamera asennettu joka sillalle johonkin paikkaan...

Vierailija
7/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeassa tornissa pelkään, että haluan yhtäkkiä hypätä alas.

Vierailija
8/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeassa tornissa pelkään, että haluan yhtäkkiä hypätä alas.

Tämä lienee aika yleinen ajatus, ja liittyy ymmärtääkseni korkean paikan kammoon.

Vierailija
9/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nähneeni juuri äskettäin jonkun artikkelin tästä, olisikohan ollut Hesarissa. Että tällaiset ajatukset ovat hyvin yleisiä ja normaaleja, se on joku aivojen puolustusmekanismi tms. Mutta en löydä artikkelia googlaamalla, olisi kiinnostavaa lukea se uudestaan. Muistaako joku tarkemmin?

Niinpä. Mistään tällaisista ajatuksista ei kuitenkaan kannata mainita tarpeeksi tynnyrissä kasvaneille ihmisille. Heidän mielestään olisit selvästi täysin tasapainoton :-).

Vierailija
10/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mistään tällaisista ajatuksista ei kuitenkaan kannata mainita tarpeeksi tynnyrissä kasvaneille ihmisille. Heidän mielestään olisit selvästi täysin tasapainoton :-).

Ja kuitenkin vastaavia ajatuksia on myös tynnyrissä kasvaneilla.. :)

Vierailija
11/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo kuulostaa rasittavalta. Mitäs jos alkaisit lenkkeilemään (jos et jo?) ja meditoimaan. Joku keskusteluryhmä voisi myös ehkä auttaa...

Vierailija
12/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin vastaavia ajatuksia on myös tynnyrissä kasvaneilla.. :)

Sehän on aivan eri asia silloin kun ne ovat heidän ajatuksiaan; silloin ne ovat jotain hyvin hienoa ja syvällistä. :-)

Vierailija
13/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin eilen rajatkiinni-liikkeen facebooksivuja ja pidin vastenmielisenä heidän keskusteluaan missä he haaveilivat ihmissyönnistä ja tavallisten ihmisten murhaamisesta.

Vierailija
14/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana, kun kärsin voimakkaasta sairaudenpelosta, ahdistuin nähdessäni tiettyjä sairauksia sairastavia ihmisiä mediassa, esim. tv:ssä. Pahimpia olivat jotkin syöpäsairaudet ja hiv yms. En voinut katsoa näitä ihmisiä silmiin, koska minulle tuli siitä pelko, että heidän sairautensa tulee minulle. Vuosien mittaan se on jäänyt pois.

Vierailija
15/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee aina kun katson uutislähetyksiä nykyään.

Vierailija
16/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt näitä ajatuksi merkkinä siitä että on korkea aika varata aika mtt:hen. Ei ole tervettä etenkään joka päivä tai edes viikko, ehkä kerran vuodessa voi vielä laskea terveen hommaksi.

Vierailija
17/17 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uutisissa tapauksesta, jossa joku normaalin oloinen opiskelijanuorukainen oli vain yhtäkkiä bussissa istuessaan alkanut silpoa vieressä istuvaa kanssamatkustajaa ja yrittänyt kai syödäkin hänen sisäelimiään tms, ja selittänyt jälkeenpäin että äänet kertoivat hänelle että tämä hänen vieressään istunut oli itse paholainen... En ole varma muistanko täysin oikein tämän, mutta jotenkin järkytyin tästä ja olen sen jälkeen katsonut kenen viereen istun bussissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän