Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onhan se ikävä myöntää itselleni, että mies tapailee minua vain

Vierailija
12.04.2016 |

saadakseen sisältöä elämäänsä tylsinä hetkinä. On juteltu monet tunnit ja aiheita riittää. Sitten sovitaan, että tavataan taas jonain päivänä. Ei mitään halauksia tms. Miksi edes haluaa tavata? Itse haen ihan muuta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No peruskysymys, minkä ikäinen hän on? Ilmeisesti ihan aikuisesta puhutaan?

45-vuotias, itse olen jonkin verran nuorempi. Miehellä on lapsi jonka lähihuoltaja hän on, ja siitäkin syystä emme voi tapailla vapaasti milloin vain.  Ymmärrän ja hyväksyn sen ilman muuta. Mutta se huomioon ottaenkin yhteydenpito on takkuilevaa, en saa häntä helposti kiinni vaan on yhteydessä silloin kun hänelle sopii, ja tapaamisia on hankalaa saada onnistumaan.

Kuitenkin tapaamisten aikana meillä on mielestäni ollut jopa harvinaisen mukavaa ja mieskin on sitä mieltä. Ei pelkästään puheissaan vaan kyllä sen myös näkee hänen ilmeistään ja eleistään. Silti fyysinen kontakti puuttuu tilanteista kokonaan, lukuun ottamatta ensitapaamistamme. Tapasimme baarissa, olimme molemmat humalassa ja päädyimme harrastamaan seksiä - siitä tiedän että seksi ei ole mikään ongelma tälle miehelle kuitenkaan. Heti seuraavalla tapaamisella hän kuitenkin piti todella selvää fyysistä etäisyyttä ja tämä hämmensi ja yllätti minua.

Auttakaa tulkitsemaan, mitä oikein on tekeillä! 

t. 1

Olit helppo nainen ja mies menetti mielenkiinnon pitemmälle menemisestä.

Miksi hän sitten edelleen haluaa tapailla ja vaikuttaa aidosti ihastuneelta?

t. 1

Vierailija
22/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevata akat, ootte te hauskoja. Suurin osa (siis valtava osa) miehistä on teidän kanssa vain saadakseen pillua, ja ainoa asia pillun lisäksi, joka miehissä teissä kiinnostaa, on ulkonäkö. Pillu on miehelle itselleen, ulkonäkö taas miehen kavereita varten. Mimmin pitää olla tarpeeksi edustava, et sitä kehtaa näytellä.

Kaikki muu teissä on sivuseikka. Äärimmäisen harva mies oikeasti viihtyy naisen kanssa. Kyllä ne kaverit ja ystävät ovat miehiä, naiset eivät ole miesten mielestä mielenkiintoisia ihmisinä. Jos ne nyt ylipäätään pitävät naisia ihmisinä. Kaunis pillu, rumia pilluja ei ole olemassakaan, koska niitä ei noteerata, ettei vain leimaudu kaveripiirissä luuseriksi. Tai voi niistä rumista pilluista ottaa kavereille kuvia rienaamismielessä, silleen ironisesti.

Jos asia todella on noin niin onpa hyvä että olen sinkku! Säästyy monelta paskalta kun ei ole miesten kanssa missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla