Onhan se ikävä myöntää itselleni, että mies tapailee minua vain
saadakseen sisältöä elämäänsä tylsinä hetkinä. On juteltu monet tunnit ja aiheita riittää. Sitten sovitaan, että tavataan taas jonain päivänä. Ei mitään halauksia tms. Miksi edes haluaa tavata? Itse haen ihan muuta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ei helevata akat, ootte te hauskoja. Suurin osa (siis valtava osa) miehistä on teidän kanssa vain saadakseen pillua, ja ainoa asia pillun lisäksi, joka miehissä teissä kiinnostaa, on ulkonäkö. Pillu on miehelle itselleen, ulkonäkö taas miehen kavereita varten. Mimmin pitää olla tarpeeksi edustava, et sitä kehtaa näytellä.
Kaikki muu teissä on sivuseikka. Äärimmäisen harva mies oikeasti viihtyy naisen kanssa. Kyllä ne kaverit ja ystävät ovat miehiä, naiset eivät ole miesten mielestä mielenkiintoisia ihmisinä. Jos ne nyt ylipäätään pitävät naisia ihmisinä. Kaunis pillu, rumia pilluja ei ole olemassakaan, koska niitä ei noteerata, ettei vain leimaudu kaveripiirissä luuseriksi. Tai voi niistä rumista pilluista ottaa kavereille kuvia rienaamismielessä, silleen ironisesti.
Jos asia todella on noin niin onpa hyvä että olen sinkku! Säästyy monelta paskalta kun ei ole miesten kanssa missään tekemisissä.
Miksi hän sitten edelleen haluaa tapailla ja vaikuttaa aidosti ihastuneelta?
t. 1