Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onhan se ikävä myöntää itselleni, että mies tapailee minua vain

Vierailija
12.04.2016 |

saadakseen sisältöä elämäänsä tylsinä hetkinä. On juteltu monet tunnit ja aiheita riittää. Sitten sovitaan, että tavataan taas jonain päivänä. Ei mitään halauksia tms. Miksi edes haluaa tavata? Itse haen ihan muuta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin tässä.

Siis miksi mies haluaa tapailla, vaikka karttaa fyysistä kontaktia? Pelkkää ystävää ei ole etsimässä kuitenkaan, ja ihastuneeltakin vaikuttaa aika-ajoin. Itse olen jo selvästi ihastunut ja haluaisin mennä eteenpäin.

Vierailija
2/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin tässä.

Siis miksi mies haluaa tapailla, vaikka karttaa fyysistä kontaktia? Pelkkää ystävää ei ole etsimässä kuitenkaan, ja ihastuneeltakin vaikuttaa aika-ajoin. Itse olen jo selvästi ihastunut ja haluaisin mennä eteenpäin.

Voin kertoa vastauksen omalta osaltani: fyysinen kontakti johtaa seksiin ja seksin jälkeen nainen haluaa lopettaa tapailun. Mitä pidemmälle välttelen fyysistä kontaktia, sitä kauemmin saan tapailla. Toki jossain vaiheessa nainen kyllästyy ja lopettaa tapailun muutenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihastunut, kaipaa juttuseuraa. Jos itse haluat jotain muuta niin tältä mieheltä et tule sitä saamaan. Miksi mies kaipaa juttuseuraa? Varmaan samasta syystä kuin kaikki muutkin ihmiset. Itsekin käytin yhtä miestä vähän samaan vaikka tiesin että hän haluaa jotain fyysistäkin, mulla ei ollut oikein muitakaan tuttavia. Nyttemmin hänkin on jo "päässyt yli" minusta.

Vierailija
4/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kaverin kohdalla. Mies kohtelee kuin arvotonta romua ja nainen vaan palaa miehen luokse pitkän matkan päähän vaikka mies on suhteessa toisen kanssa ja haluaa vaan seksiä (ja sitäkin kimpassa). Nainen on hullaantunut ja tekee suunnitelmia miehen varalle. Mies vähän kehuu niin suunnitellaan jo yhteistä tulevaisuutta. Miksi ihmeessä? Miksi luottaa mieheen joka paljastaa olevansa suhteessa vasta kun nainen istuu jo bussissa matkalla kylään? Ja joka ilmoittaa samalla, että en edes kerkeä viettää iltaa sinun kanssa, vaikka nainen on jo matkalla. Mikä saa naisen tekemään tulevaisuuden suunnitelmia tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
5/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin tässä.

Voin kertoa vastauksen omalta osaltani: fyysinen kontakti johtaa seksiin ja seksin jälkeen nainen haluaa lopettaa tapailun. Mitä pidemmälle välttelen fyysistä kontaktia, sitä kauemmin saan tapailla. Toki jossain vaiheessa nainen kyllästyy ja lopettaa tapailun muutenkin

Oletko siis niin huono sängyssä? Et ole ajatellut kehittää itseäsi paremmaksi, kuunnella naista, kysellä mitä hän haluaa?

Vierailija
6/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin tässä.

Onko sinulla jokin sellainen selkeä ongelma, joka paljastuu seksin yhteydessä ja on useimmille naisille liian hankalaa hyväksyä? Vai tapahtuuko näin ilman selkeää syytä? Kuinka monesti näin on käynyt sinulle? Oletko täysin varma, että et mielessäsi suurentele ongelmaa? Jos kysymys on "vain" siitä että seksitaidoissasi on parantamisen varaa, hölmöintä mitä voit tehdä on jättää harjoittelu väliin. Kuten itsekin sanot, hylkääminen on edessä joka tapauksessa, oli sitä seksiä tai ei, joten kannattaisiko kuitenkin rohkaista mieltään sen verran että pääsisit kehittämään taitojasi?

Tämän minun tapailemani miehen kohdalla selitys ei voi olla sama kuin sinulla. Kolmosen ehdottama juttuseuran tarve meillä on varmaan kummallakin, mutta kyllä mies lisäksi vaikuttaa ihastuneeltakin. Tuskin luen hänen kehonkieltään niin pieleen. Silti, tapaamisia järjestyy hämmentävän harvoin ja yhteydenpito on muutenkin epämääräistä.

t. 1

Vierailija
7/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin tässä.

Oletko siis niin huono sängyssä? Et ole ajatellut kehittää itseäsi paremmaksi, kuunnella naista, kysellä mitä hän haluaa?

Kerro ihmeessä miten kehitän penikseen kokoa lisää? Mielelläni kuuntelisin. Mieluusti olisin hyvä sängyssä, mutta kun seksikerrat jäävät aina yhteen, eipä siinä kehittymään pääse

Vierailija
8/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin tässä.

Kerro ihmeessä miten kehitän penikseen kokoa lisää? Mielelläni kuuntelisin. Mieluusti olisin hyvä sängyssä, mutta kun seksikerrat jäävät aina yhteen, eipä siinä kehittymään pääse

Peniksen kokoa kannattaa kompensoida muilla avuilla. Vain arviolta kolmasosa naisista ylipäänsä saa orgasmin yhdynnässä, joten kieli- ja sormitaidot ovat paljon tärkeämpiä kuin peniksen koko. Tottakai iso penis on kiihottavampi, mutta yhtä lailla useimpien miesten mielestä isot tissit ovat kiihottavampia kuin pienet ja silti pienirintaisetkin naiset ovat hyvissä seksi- ja parisuhteissa. Itse olen ollut naimisissa "heikosti varustetun" miehen kanssa ja kahdessa pitkässä suhteessa hyvin vaatimattomasti varustetun miehen kanssa, eikä yksikään niistä suhteista kaatunut peniksen kokoon.

Vierailija
9/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No peruskysymys, minkä ikäinen hän on? Ilmeisesti ihan aikuisesta puhutaan?

Vierailija
10/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45-vuotias, itse olen jonkin verran nuorempi. Miehellä on lapsi jonka lähihuoltaja hän on, ja siitäkin syystä emme voi tapailla vapaasti milloin vain.  Ymmärrän ja hyväksyn sen ilman muuta. Mutta se huomioon ottaenkin yhteydenpito on takkuilevaa, en saa häntä helposti kiinni vaan on yhteydessä silloin kun hänelle sopii, ja tapaamisia on hankalaa saada onnistumaan.

Kuitenkin tapaamisten aikana meillä on mielestäni ollut jopa harvinaisen mukavaa ja mieskin on sitä mieltä. Ei pelkästään puheissaan vaan kyllä sen myös näkee hänen ilmeistään ja eleistään. Silti fyysinen kontakti puuttuu tilanteista kokonaan, lukuun ottamatta ensitapaamistamme. Tapasimme baarissa, olimme molemmat humalassa ja päädyimme harrastamaan seksiä - siitä tiedän että seksi ei ole mikään ongelma tälle miehelle kuitenkaan. Heti seuraavalla tapaamisella hän kuitenkin piti todella selvää fyysistä etäisyyttä ja tämä hämmensi ja yllätti minua.

Auttakaa tulkitsemaan, mitä oikein on tekeillä! 

t. 1

Vierailija
11/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksen kokoa kannattaa kompensoida muilla avuilla. Vain arviolta kolmasosa naisista ylipäänsä saa orgasmin yhdynnässä, joten kieli- ja sormitaidot ovat paljon tärkeämpiä kuin peniksen koko.

Tämä on taivahan tosi. Itse olen ollut mm. seksisuhteessa miehen kanssa, jolla oli ns. mikropenis. Eikä haitannut mitään.

Kakkonen, jos taitojen kehittäminen ja rakkaussuhteen etsiminen tuntuvat vaikealta toteuttaa yhtä aikaa, etsi ensin sellainen pidempiaikainen seksikumppani, joka saa kiksejä sinun "kouluttamisestasi". Kun saat taitoa ja itsevarmuutta, pääset ongelmastasi. Se peniksen koko ei ole tässä ratkaiseva tekijä, vaikka onkin varmaan helppo päätyä ajattelemaan niin.

Vierailija
12/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut suhteesta ja se siitä.

Vierailija
13/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin tässä.

Onko sulle kuitenkin tärkeää että nainen haluaa seksiä? Itse olen melkeinpä aseksuaali, joten miehen peniksen koolla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
14/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voisin arvata tilanteen johtuvan siitä, että mies ei halua sellaista suhdetta, jossa saa seksiä silloin tällöin. Se ahdistaa jos on suhteessa, mutta saa seksiä vaan harvoin. Mieluumin on ilman, kuin epäsäännöllisessä seksisuhteessa.

Vierailija
15/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että mies olisikin ihastunut. Jaksatko suhdetta miehen kanssa joka käyttäytyy noin kun on ihastunut? Mitäs sitten kun "suhteessa" (jota teillä ei ilmeisesti vielä ole kun ette ole asiasta puhuneet) ilmenisi ongelmia, loppuisiko yhteydenpito kokonaan? Itse veikkaan että mies viihtyy seurassasi mutta ei niin paljon että haluaisi viedä tilannetta pitemmälle. Sinullakin on varmaan kavereita joiden kanssa on kiva nähdä silloin tällöin mutta et lähtisi heidän kanssaan matkalle tms. Sentään mies ei tee kuten moni että antaa ymmärtää kaikkea jotta nainen ymmärtäisi antaa ja sitten liukenee paikalta.

Toinen vaihtoehto on että jos et ole itse tehnyt mitään aloitteita miehen suuntaan niin hän voi olettaa että sinä et halua mitään kummempaa.

Vierailija
16/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joitain kavereita, joita tapaan vain kun ei ole mitään muuta ja koska mulla ei ole paljon ystäviä... Kaverin mielestä tapaaminen voi olla antoisaa, mutta minusta kaveri ei välttämättä ole esimerkiksi tarpeeksi älykäs tai samankaltainen, niin että yhdessäolo ei ole kauhean ihmeellistä omasta mielestäni. Jos mukaudun kaverin tarpeisiin tapaamisen ajaksi, hänelle voi jäädä olo että tullaan hyvin juttuun, miksi ei useammin nähdä. Mutta itse joudun siis todellisuudessa välttelemään useimpia puheenaiheita, jotka itseäni kiinnostaisi, koska kaveria ei kiinnosta tai ei osaa puhua niistä. Esim. kaveri ei tiedä mikä on introvertti, en viitsi puhua mistään yhtään monimutkaisesta kun joutuisin selittämään tavallisetkin vierasperäiset sanat, ja samalla nolaisin toista hänen tietämättömyydestään.

Vierailija
17/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45-vuotias, itse olen jonkin verran nuorempi. Miehellä on lapsi jonka lähihuoltaja hän on, ja siitäkin syystä emme voi tapailla vapaasti milloin vain.  Ymmärrän ja hyväksyn sen ilman muuta. Mutta se huomioon ottaenkin yhteydenpito on takkuilevaa, en saa häntä helposti kiinni vaan on yhteydessä silloin kun hänelle sopii, ja tapaamisia on hankalaa saada onnistumaan.

Kuitenkin tapaamisten aikana meillä on mielestäni ollut jopa harvinaisen mukavaa ja mieskin on sitä mieltä. Ei pelkästään puheissaan vaan kyllä sen myös näkee hänen ilmeistään ja eleistään. Silti fyysinen kontakti puuttuu tilanteista kokonaan, lukuun ottamatta ensitapaamistamme. Tapasimme baarissa, olimme molemmat humalassa ja päädyimme harrastamaan seksiä - siitä tiedän että seksi ei ole mikään ongelma tälle miehelle kuitenkaan. Heti seuraavalla tapaamisella hän kuitenkin piti todella selvää fyysistä etäisyyttä ja tämä hämmensi ja yllätti minua.

Auttakaa tulkitsemaan, mitä oikein on tekeillä! 

t. 1

Olit helppo nainen ja mies menetti mielenkiinnon pitemmälle menemisestä.

Vierailija
18/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä ap:n kaltaisessa tilanteessa. Takana huono avioliitto huonon naisen kanssa ja avioeroprosessia ei ole vielä saatu vietyä loppuun asti. Kaipaan naisista seuraa vain ystävinä. En halua sotkea arkikuvioita lasteni kanssa uudella seurustelukumppanilla.

Vierailija
19/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevata akat, ootte te hauskoja. Suurin osa (siis valtava osa) miehistä on teidän kanssa vain saadakseen pillua, ja ainoa asia pillun lisäksi, joka miehissä teissä kiinnostaa, on ulkonäkö. Pillu on miehelle itselleen, ulkonäkö taas miehen kavereita varten. Mimmin pitää olla tarpeeksi edustava, et sitä kehtaa näytellä.

Kaikki muu teissä on sivuseikka. Äärimmäisen harva mies oikeasti viihtyy naisen kanssa. Kyllä ne kaverit ja ystävät ovat miehiä, naiset eivät ole miesten mielestä mielenkiintoisia ihmisinä. Jos ne nyt ylipäätään pitävät naisia ihmisinä. Kaunis pillu, rumia pilluja ei ole olemassakaan, koska niitä ei noteerata, ettei vain leimaudu kaveripiirissä luuseriksi. Tai voi niistä rumista pilluista ottaa kavereille kuvia rienaamismielessä, silleen ironisesti.

Vierailija
20/22 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevata akat, ootte te hauskoja. Suurin osa (siis valtava osa) miehistä on teidän kanssa vain saadakseen pillua, ja ainoa asia pillun lisäksi, joka miehissä teissä kiinnostaa, on ulkonäkö. Pillu on miehelle itselleen, ulkonäkö taas miehen kavereita varten. Mimmin pitää olla tarpeeksi edustava, et sitä kehtaa näytellä.

Kaikki muu teissä on sivuseikka. Äärimmäisen harva mies oikeasti viihtyy naisen kanssa. Kyllä ne kaverit ja ystävät ovat miehiä, naiset eivät ole miesten mielestä mielenkiintoisia ihmisinä. Jos ne nyt ylipäätään pitävät naisia ihmisinä. Kaunis pillu, rumia pilluja ei ole olemassakaan, koska niitä ei noteerata, ettei vain leimaudu kaveripiirissä luuseriksi. Tai voi niistä rumista pilluista ottaa kavereille kuvia rienaamismielessä, silleen ironisesti.

Amen. Kyllä se sielunkumppanuus on harvinaista. Naiset yrittävät yleensä suhteen alkuaikoina tehdä itsestään miehelle kiinnostavamman kyselemällä mikä on pelitilanne tai kumpaa noista sä niinku silleen kannatat tai mikä on paitsio tai muuta järkyttävän ärsyttävää. Suhteen loppupuolella toisessa ei kiinnosta tai innosta mikään. Naiset kyllästyvät miesten pinnalliseen hömppäkulttuuriin, kun sen rinnalla ei oikein ole muuta. Naisilla sentään hömpän lisäksi on usein jotain syvällisempääkin harrastetta tai kiinnostuksen kohdetta. Miehet nyt vain ovat yleisesti ottaen se pinnallisempi sukupuoli.