Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutko sen jälkeen kun syöt herkkuja?

Vierailija
12.04.2016 |

vaikka olisit normaalipainoinenkin? jos niin, miksi??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!!! Täysin epäloogista! Jos tietäisin katuvani niin jättäisin herkuttelut pois.

Vierailija
2/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka painan 130kg, ja olen painanut jo toistakymmentä vuotta. Mitä järkeä siinä olisi? Syön herkkuja koska siitä tulee hyvä mieli, jos tulisi paha mieli en söisi.

Vierailija
4/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Enemmän katuisin jos jättäisin tekemättä jotain sellaista mistä pidän, esimerkiksi jättäisin syömättä sen saarioisten lättypitsan.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
5/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta. En siis tarkoita mitään herkkuövereitä vaan ihan synttäreillä syöty kakkupala kaduttaa enkä ole varmaan ikinä, ainakaan pariin vuosikymmeneen, syönyt mitään herkkua hyvällä omatunnolla. Muutenkin katson tosi tarkkaan mitä syön ja ylipainoa on silti +25 kg. V*tuttaa suoraan sanottuna.

Vierailija
6/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn oksentamassa, viiltelen itseäni ja katson samalla itseäni peilistä ja huudan itselleni "läski!". Mut riippuu vähän päivästä :)

Vierailija
7/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos olettaisin joutuvani sitä jostakin syystä katumaan, en söisi.

Vierailija
8/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Rakastan syömistä ja varsinkin herkkujen syömistä. Miksi katuisin sellaista, mikä tuottaa nautintoa?

Vierailija
9/9 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kadun aika usein. Olen lihonut muutamassa vuodessa 10 kg ja olen nyt 6 kg ylipainoinen (sen verran yli normaalipainon ylärajasta). Silti en vain saa tätä herkkuhommaa kuriin. En ahmi, enkä syö älyttömiä määriä, mutta nykyisin oikeastaan joka päivä jotain makeaa. En haaveile enää hoikkuudesta, mutta normaalipainoinen haluaisin vielä olla! Ikää on jo sen verran (46), että melko runsaasta liikunnasta huolimatta aineenvaihdunta ei ole enää yhtä vilkasta kuin vaikkapa 10 vuotta sitten.