Suosituksia pleikkapeliksi
Suositelkaa hyvää, naiselle sopivaa peliä Playstation 4:lle! :) Ei mielellään räiskintää, vaan enemmänkin juonellisesti mielenkiintoista peliä etsiskelen.
Kommentit (30)
Until Dawn oli hyvä! Eka peli piiiitkään aikaan, jonka jaksoin pelata läpi. :) Sellainen jännäri / kauhu useammilla eri juonivaihtoehdoilla valinnoista riippuen, eli voi myös pelata useampaan kertaan.
N32
Moni tuttu nainen on kehunut tuota Witcheriä ja toinen on Bloodborne mitä he on kehunu. Itse pidän urheilupeleistä.
-mies
No möh, olin juuri tulossa ehdottamaan MGS:a, mutta ei sitten kun et räiskintää tahdo :D Suosittelisin kuitenkin tutustumaan pelisarjaan, etenkin MGSV: Phantom Pain on loistava :)
Vierailija kirjoitti:
No möh, olin juuri tulossa ehdottamaan MGS:a, mutta ei sitten kun et räiskintää tahdo :D Suosittelisin kuitenkin tutustumaan pelisarjaan, etenkin MGSV: Phantom Pain on loistava :)
Ap: Räiskintäpelit ei kiinnosta
Vastaaja: kiinnostaapas!
Änhisskeneen Eashl kaivattaisiin naisia, Suomessa taso on Euroopan kovin, mutta jokaiselle löytyy sopiva tiimi.
Vierailija kirjoitti:
Ei MGS ole räiskintäsarja :/ Enkä kyllä Phantom Painia pelaisi konsolilla.
Oiskohan se toi Batman : Arkham Knight.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Phantom Painissa ei kyllä ole mitään vikaa konsolilla pelattaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Phantom Painissa ei kyllä ole mitään vikaa konsolilla pelattaessa.
PP on PC:llä on teknisesti parempi. Konsolipelaajia varten pelissä on myös auto aim. Ymmärrettävää, kun ohjain ei ole lainkaan optimaalinen tällaiseen peliin. Itse en halua auto aimia käyttää ja binditkin huolettaa. Grafiikatkin saa PC:llä näyttävämpinä jos sellaisesta välittää, mutta minua risoo konsiliversiossa se pelattavuus.
Life is strange kannatusta myös täältä. Pieni miinus lopusta joka ei ollut mieleeni mutta muuten oikein hyvä peli. Kiinnostava juoni