Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosituksia pleikkapeliksi

Vierailija
12.04.2016 |

Suositelkaa hyvää, naiselle sopivaa peliä Playstation 4:lle! :) Ei mielellään räiskintää, vaan enemmänkin juonellisesti mielenkiintoista peliä etsiskelen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life is strange kannatusta myös täältä. Pieni miinus lopusta joka ei ollut mieleeni mutta muuten oikein hyvä peli. Kiinnostava juoni

Vierailija
22/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Until Dawn oli hyvä! Eka peli piiiitkään aikaan, jonka jaksoin pelata läpi. :) Sellainen jännäri / kauhu useammilla eri juonivaihtoehdoilla valinnoista riippuen, eli voi myös pelata useampaan kertaan.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuttu nainen on kehunut tuota Witcheriä ja toinen on Bloodborne mitä he on kehunu. Itse pidän urheilupeleistä.

-mies

Vierailija
24/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No möh, olin juuri tulossa ehdottamaan MGS:a, mutta ei sitten kun et räiskintää tahdo :D Suosittelisin kuitenkin tutustumaan pelisarjaan, etenkin MGSV: Phantom Pain on loistava :)

Vierailija
25/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No möh, olin juuri tulossa ehdottamaan MGS:a, mutta ei sitten kun et räiskintää tahdo :D Suosittelisin kuitenkin tutustumaan pelisarjaan, etenkin MGSV: Phantom Pain on loistava :)

Ap: Räiskintäpelit ei kiinnosta

Vastaaja: kiinnostaapas!

Vierailija
26/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änhisskeneen Eashl kaivattaisiin naisia, Suomessa taso on Euroopan kovin, mutta jokaiselle löytyy sopiva tiimi.

Vierailija
27/30 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei MGS ole räiskintäsarja :/ Enkä kyllä Phantom Painia pelaisi konsolilla.

Vierailija
28/30 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan se toi Batman : Arkham Knight.

Vierailija
29/30 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Phantom Painissa ei kyllä ole mitään vikaa konsolilla pelattaessa.

Vierailija
30/30 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Phantom Painissa ei kyllä ole mitään vikaa konsolilla pelattaessa.

PP on PC:llä on teknisesti parempi. Konsolipelaajia varten pelissä on myös auto aim. Ymmärrettävää, kun ohjain ei ole lainkaan optimaalinen tällaiseen peliin. Itse en halua auto aimia käyttää ja binditkin huolettaa. Grafiikatkin saa PC:llä näyttävämpinä jos sellaisesta välittää, mutta minua risoo konsiliversiossa se pelattavuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan