Naiset syövät nykyään aivan liikaa, ei ihme että monet siksi lihovat
Näin miehenä olen todella hämmästynyt ja jopa järkyttynyt, kuinka paljon ruokaa naiset nykyään syövät. Esimerkiksi töissäkin ruokatunnilla useimmat pulleat naiset syövät mielettömiä annoksia ruokaa. Ensin ottavat ison annoksen ruokaa ja sitten vielä ison santsiannoksen.
Eihän se ihme ole, että naiset tuollaisilla ruokamäärillä lihovat. Tuollaisia määriä ruokaa kuuluu syödä korkeintaan raskaissa töissä olevien raavaiden miehien, mutta ei tavallisten naisten, koska se muuten väistämättä lihottaa.
Naiset, miksi syötte nykyään niin paljon?
Kommentit (38)
Samaa mieltä ap. Täällä palstalla on irvailtu mulle kun syön normaaleja naisen annoksia, kukaan ei usko. Enkä ihmettele kun katson esim työpaikan ravintolassa niitä annoksia. Mun mieskin syö vähemmän ja on lähes 2m pitkä ja roteva.
Eikä kyse olisi siitä etteikö meillä rakasteta ruokaa ja syömistä, päinvastoin! Laatu taitaa vain olla parempaa kun ei lihota.
Jokainen tyylillään syödä niin kauan kun ruoka maittaa... Ovat luupiiput vasta karmea näky. Pää asia et on itsensä kans sinut.
Minä syön liikaa, jos olen väsynyt ja liikun liian vähän. Eihän näin saisi sanoa, mutta katsoin tänään naisena itse ihan samaa. Osalla naisista oli todella paljon ruokaa, eikä sillä, itselläkin on melkoisia ruotsinlaiva annoksia välillä. Koitan hillitä, mutta aina se ei onnistu.
Sitähän on tutkittu, että monet (miehet ja naiset) ottavat noutopöydästä jopa kilon lounaita. Ei kukaan toimistotyötä tekevä tarvitse niin isoa lounasta. Kunpa tietäisi miten annoksia saisi pienennettyä silloin kun on todella väsynyt ja kaipaa energiaa.
En halua tuomita ketään, mutta olen miettinyt samaa.
En syö liikaa. Syön siten että lihon koska sevon kaunista ja rakastan olla lihava. Syön niin paljon kuin kulloinkin ehdin ja jaksan.
N30
Näyttää ne läskit naiset kelpaavan jopa hoikille miehille. Kauhulla odotan kesää kun kyseisenlaisia pareja taas liikkuu kaduilla vähissä vaatteissa. Syökää läskit vähemmän sitä suklaata ja liikkukaa enemmän!
Täällä haukutaan fitness ihmiset ja laihat (liiallisena ymmärrettävä asia) ja ylipainoiset ovat muka tyytyväisiä itseensä. Valhe ja itsepetos kukoistaa.
Tämä on ihan oikeasti ongelma, vaikka joillekin näyttää olevan suorastaan loukkaus, jos asiasta puhutaan. Itse olen toimistotyössä ja pistänyt aivan saman asian merkille. Sekä miehistä että naisista. Myös itsestäni. Jotenkin, aivan huomaamatta sitä lappaa lautaselle järkyttävän määrän ruokaa, ja koska "suomalainenhan ei ruokaa pois heitä" kaikki on syötävä, vaikka maha naukuisi.
En tiedä mikä tämä juttu oikein on. Onko lautaset jotenkin niin suuria, että normaalit ruoka-annokset näyttävät kauhean pieniltä, vai onko sitä itse niin nälkäinen että kuvittelee pystyvänsä oikeasti syömään kokonaisen hevosen, vai onko tämä joku sellainen juttu, että kun muutkin ottavat paljon, niin ottaa sitten itsekin.
Jossain on joskus lukenut, että ei-ruumiillisissa töissä oleva ihminen pärjää aivan hyvin, jos joka aterialla ottaa sen verran ruokaa mitä omalle kämmenelle mahtuu. Omalla kohdallani tämä ei todellakaan aina toteudu ja sen olen sitten levinneenä pyrstönä saanut käytännössä todetakin.
Minä aloin laihtua vasta kun aloin syömään kunnolla! Vuosien kituuttaminen nälässä ja laihdutusyritykset eivät laihduttaneet, vaan se, että aloin syömään säännöllisesti ja kunnon ruokaa kolmen tunnin välein!
Vituttaa kaiken maailman kalorinlaskijat ja hiilarinkyttääjät, lopettakaa!!!
Mä syön enemmän kuin kaikki ylipainoiset ystäväni yhteensä. Olen 163/45 kg. Ihan yksilöllistä tämä, ei kaikki lihavat vedä ruokaa 24/7, eikä kaikki hoikat syö terveellisesti ja säännöllisesti.
Tiesitekö että pienempi lautanen aiheuttaa sen että syö vähemmän? Meillä töissä kun keittiö vaihtoi lautaset, 22cm halkasijalta 20cm halkasijaan jossa noin 3cm koriste reuna, niin ruokaa per ruokailija kuluu vähemmän.
Esim minä syön kaikki ateriani 15cm halkasija lautaselta, se näyttää aina täydeltä ja tulee syötyä vähemmän (aina voi santsata jos nälkä jää). Sama annos lautasella jossa 20cm halkasijalla näyttää armottoman pieneltä. Sitäpaitsi jos haluan että se isompi näyttää yhtä täydeltä kuin se pieni, joudun lappamaan kolminkertaisen ruoka määrän siihen.
Jännä juttu, minä nimittäin en ole koskaan nähnyt reilusti ylipainoisten naisten syövän lounaalla (eikä muutenkaan julkisesti) paljon, jättiannoksista puhumattakaan, vaan nimenomaan iltasyöminen on se lihavuuden aiheuttaja.
Eikö miehet sitten ollenkaan liho vai lihovatko muista syistä`?
Aika rohkeasti itseäsi "mieheksi" nimität, PALSTAVINKU. Joku mies saattaisi suuttua rinnastuksestasi
Puppa syö mitä huvittaa👴👴 voi voi jos haittaa jotakuta läskit ja muhkurat🤗🤗
Mitä, eikö kelpaa tällänen tavallinen pullea nainen? Jos missiä haluat, olet kai lentäjäkirurgi?
Ap on joku vanhus kun sillä on niin monen vuoden kokemus naisten syömisestä, ennen ja nyt.
Minä olen vähentänyt syömistä. Vältän prosessoituja ruokia. Esim. leikkeleitä ja proteiinivanukkaita ei tarvita. Niistä on haittaa elimistölle.
Voi että kun voisin olla kärpäsenä katossa katsomassa moniko nainen näihin vauva.fi forumeihin oikeasti kirjoittaa.
N25
Tämä on aivan totta, mutta näyttäisi olevan jonkinlainen tabu. Asiasta ei voi keskustella ilman että tulee saaneeksi hyökkääviä kommentteja. Myös käsitys siitä, mikä on normaalipaino ja mikä ei, on tänä päivänä monella vääristynyt. Selvästi ylipainoisista vartaloista puhutaan ''muodokkaina'', vaikka kyseessä olisi jo terveydelle haitallinen ylipaino.