Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon/usein käytätte pikkuhousunsuojia?

Vierailija
12.04.2016 |

Olen nyt ruvennut käyttämään paljon enemmän kun ennen. Mulle laitettiin kierukka ja se on lisännyt vuotoa tosi paljon,tuntuu että valuu kokoajan ja monta suojaa saa vaihtaa päivässä. Valkovuoto siis kyseessä, vuotoa tullut nyt parin kuukauden verran.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Joskus pikkuhousut kastuu, se ei häiritse.

Se on kyllä ikävä tunne kun joskus valahtaa oikein kunnolla. Jossain kuukautiskierron vaiheessa vuoto on tosi runsasta ja pikkarit kastuu joskus läpi. Mukavaa sitten olla pillu ja pikkarit limassa siihen asti et pääsee vessaan.

Vierailija
22/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti runsas valkovuoto on normaalia, mutta hyvin ärsyttävä vaiva. Minulla siis sama ongelma kuin aloittajalla, koko ajan on tunne että on märkä. Tunnen kuinka valkovuotoa koko ajan valuu housuihin, todella epämiellyttävää. Olen joutunut pitämään jatkuvasti joko pikkuhousunsuojia tai talouspaperista käärittyä "suojaa" koko elämäni. Talouspaperissa on se hyvä puoli että se ei hauduta yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että hajustetut pikkuhousunsuojat alkavat päivän mittaan haista jopa pahemmalle kuin hajustamattomat siteet? Lisäksi itselläni hajustetut aiheuttavat alapäässä ihan kutinaa! Hyi että :s Lisäksi miksi siteissä on aina niin hiton kahisevat paperit? Kiva yrittää vaihtaa perserättiä vaivihkaa työpaikan vessassa josta kuuluu kaikki äänet, ensin repiä se vanha rätti irti alkkareista, avata uuden kahisevat paperit ja liimapinta, huoh.

Vierailija
24/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kestopikkuhousunsuojia joskus kuukupin kanssa ekoina vuotopäivinä ja sitten vuodon loputtua, kun saattaa tulla rusehtavaa valkovuotoa. Muuten en, enkä kertakäyttöpikkuhousunsuojia koskaan. Raskausaikana käytin kestositeitä tai -pikkuhousunsuojia, koska valkovuoto oli niin runsasta.

Vierailija
25/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän työpäivän aikana, pikkuhousunsuoja on helpompi vaihtaa tarpeen vaatiessa kuivaan, kun pikkarit kesken päivän.

Vierailija
26/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut sais vaihtaa 3-4 krt päivässä ilman suojia. Aamulla puhtaat housut + suojat, illalla kotona ilman suojia. Jostain syystä iltaisin on aina vuotanut vähemmän. Näin on ollut aina, jo lapsena jolloin äiti kielsi käyttämästä pikkuhousunsuojia juuri ruon hautomisen takia, että ei johdu siitä.

Vierailija
27/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin kyllä käytän. Ovulaation aikaan saa vaihtaa kymmenenkin kertaa, muuten riittää vaihto 1-2krt/pv.

Eikä auta vuotoon, vaikka jättäisi suojan pois käytöstä, senkin olen koittanut. (Jokuhan väittää, että vuoto lisääntyy jos jatkuvasti phs käytössä)

Vierailija
28/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan

Vierailija
29/29 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun katson eduskunnan kyselytuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi