Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Goodwear palautus - kokemuksia ja apuja NYT?!

Vierailija
12.04.2016 |

Tilasin housut Goodwearilta.. ovat liian pienet ja aion palauttaa.

Tein palautusilmoituksen nettisivuilla ja loppuja en ymmärrä. Olen laittanut asiakaspalveluun viestiä mutta eivät vastaa, ja parin päivän päästä menee palautusaika umpeen.. saatana!

Oletteko palauttaneet tuonne tavaraa? Miten ihmeessä se käy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Goodwear? Suomalainen, englantilainen, usalainen?

Vierailija
2/6 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä loppuja? Mitä siellä lukee. en näe vaikka kirjauduin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä loppuja? Mitä siellä lukee. en näe vaikka kirjauduin

Silloin kun tein netissä ilmoituksen siitä palautuksesta, siellä mainittiin että palautukseen pitää liittää joku viitenumero. En sillä kertaa kerennyt perehtymään asiaan sen enempää.. Nyt en löydä samaa tietoa enää mistään.

Sitten palautuksissa oli joku lappu mikä pitäis tulostaa myös?

Mutta mitä teen sille tarralle mikä on jo paketissa valmiiksi? Ja mihin mä sen viitenumeron tungen? Tosi epäselkeä!

Vertaa vaikka Zalandon palautuksiin - uusi tarra vaan päälle ja postiin, se siitä. :/

Vierailija
4/6 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, enpä osaa sanoa... :( Laita vielä sähköpostia ja sano että palautusaikaa ei ole paljoa, ellet jo kirjoittanut niin.  

Vierailija
5/6 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin housut Goodwearilta.. ovat liian pienet ja aion palauttaa.

Tein palautusilmoituksen nettisivuilla ja loppuja en ymmärrä. Olen laittanut asiakaspalveluun viestiä mutta eivät vastaa, ja parin päivän päästä menee palautusaika umpeen.. saatana!

Oletteko palauttaneet tuonne tavaraa? Miten ihmeessä se käy?

Tilasin tyttärelleni housuja. Tilauksessa oli kahdet samankokoiset housut. Tilauksen saapuessa ja tuotteet päällekäin laittaessa toiset housut olivat n. 5 cm  kapeammat kuin toiset saman koon housut. Palautustietojen etsiminen asiakasjärjestelmästä oli vaivalloista. Sieltä jostain kuitenkin löytyi matkahuollon palautuskoodi täysin epäjohdonmukaisesta paikasta. Kun toiset housut vihdoin oli palautettu, asiakaspalvelu ryhtyi kuittailemaan siitä, olivatko palautetut housut annettuihin kokotietoihin nähden pienet vaiko eivät. Täysin asiatonta ja epäoleellista asiakaspalvelun taholta. Asiakaspalvelu mm. väitti, että heidän ilmoittamansa luku 33 ei ollut tuumamitta, kuten virheellisesti erehdyimme luulemaan, vaan senttimitta. Uteliaisuuttani kysyin, mitä housuissa olevaa mittaa edustaa 33 cm. Sain selityksen, että housut mitataan vyötärön kohdalta reunasta toiseen, jolloin saadaan 33 cm. Tulos pitää sitten kertoa kahdella, jotta saadaan vyötärönympärys. Voi heh! Sittemmin ko. tuotteessa näkyy mittatieto muuttuneen sivustolla.

Päädyimme  vaihtamaan vääränkokoiset housut uuteen tuotteeseen. Varmuuden vuoksi tilasimme samanlaiset kuin tilauksessamme alunperin olleet oikeankokoiset housut. Tätä kirjoittaessa tuotetta ei ole vielä haettu, sillä tuotteet on lähetetty noutopisteeseen, joka poikkeaa tilauksessa olleesta ja on kokonaan toisessa kunnassa. Tähänkin asiakaspalvelu lähti pätemään, että kyllä on tuote lähetetty meitä lähinnä olevaan tai itse ilmoittamaani osoitteeseen. Laitoin google-mapsin mukaiset matkat tiedoksi heille näiden hakupisteiden etäisyyksistä.

Koko asiakaskokemus oli hankala eikä vähiten heidän käytössään olevan verkkokauppaohjelmiston puutteiden ja epäloogisuuksien  vuoksi. Asiakaspalvelun ihmeellinen kuittailu ja päteminen ärsyttivät niin paljon, että en voi suositella tätä palvelua kenellekään. Hyvää heidän palvelussaan oli nopeus. Eli mikäli tilattu tuote on ennakkotietojen mukainen eikä mitään tarvitse palauttaa, tilaus - toimitusketju todennäköisesti toimii ihan hyvin.

Vierailija
6/6 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Ei menny kuin Strömsössä.