Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei ikinä itke

Vierailija
12.04.2016 |

Olemme olleet pian 10 vuotta yhdessä (olemme alle 3-kymppisiä) enkä ole koko aikana nähnyt hänen tirauttavan ainuttakaan kyyneltä. Tunteista pystymme kyllä molemmat puhumaan, hyvistä kuin huonoistakin. Kaikki asiat setvimme läpikotaisin jos esim riitaa tai jotain muuta puhuttavaa. Mutta mies ei koskaan ole itkenyt vaikka suuria riitojakin ollut. Surunsa/harmituksensa hän ilmaisee muutoin. Esim. puhumalla ja kertomalla niistä. Eli tunteeton tai mikään "kovis" hän ei ole. Olen kysynyt suoraan miksi et koskaan itke onnellisista tai surullisista asioista. Mies sanoo ettei osaa. Että hän ei vaan kykene tuottamaan kyyneleitä. Muistaa itkeneensä viimeksi lapsena.

Hänen porukkansa on mielestäni todella omituisia aina ollut. Ehkä siellä vähän havaittavissa sellaista ilmapiiriä että voi kun kaikki aina niin ihanaa eikä koskaan mitään huonoja tunteita. Naurua ja iloisuutta vaan. Sitten kun minä olen hieman kipakampi ja annan siellä miehen vanhempienkin luona kuulua jos tarve on niin koko sakki menee helvetin vaikeaksi. Eivät osaa varmaan käsitellä muita kuin ahh niin ihania ja hyviä tunteita?

Mitä mieltä olette, miksi mieheni ei itke?!? Itkeekö teidän miehenne? Eihän kaikkien tarvitse itkupillejä ollakkaan mutta minusta hieman outoa jos ei missään tilanteessa osaa itkeä. Odotamme esikoistamme ja mielenkiinnolla odotan päästääkö mies silloinkaan edes onnenkyyneleitä. Itse liikutun jo pelkästä ajatuksesta kun esikoisemme syntyy.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa avioliittoa takana 31 vuotta ja näin hänen ensi kertaa itkevän viime viikolla, kun kerroin haluavani muuttaa pois kodistamme, yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla