Lihonko jos syön loppukuukauden puuro+ruikkari -painotteisesti?
Puuro ja ruisleipä ovat ainakin halpoja, säilyviä ja nopeita syödä. Tämä olisi minulle tärkeää, koska olen oikeasti tosi kiireinen. Mutta lihottaako ne kamalasti?
Kommentit (17)
Juu, no meilläpäin on aina sanottu ruisleipää ruikkariksi, mutta se ei nyt ollut tämän ketjun pointti... -AP
No sehän riippuu täysin siitä paljonko ahdat puuroa ja ruisleipää kitusiisi.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, kuinka vaikeaa ihmisten on vaan uskoa tätä.
Ei tykkää kroppa kun se ei saa kasviksia eikä tarpeeksi hyviä rasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että aamiainen ja päivällinen olisivat puuroa ja ruikkaria. Lounaaksi esim. purkkihernari tai eineskalakeitto tai jotain joka on nopeaa syödä töissä. Syön ihan kohtuullisia annoksia = puuroa sellainen 5 dl ja 2 ruikkaripalaa. -AP
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää kroppa kun se ei saa kasviksia eikä tarpeeksi hyviä rasvoja.
Syön kyllä muuten paljon kasviksia ja välipaloina varmasti edelleen menee omenia, porkkanoita jne. Auttaisiko oliiviöljyloraus puuroon tuota rasva-asiaa? -AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen ruokavalio?
Taisin jo perustella aloituksessa, että minulla ei koulun ja töiden välillä ole yleensä kuin 15-20min aikaa olla kotona. En oikein keksi muuta edullista mitä tekisi siinä ajassa? Kalliit einekset voi unohtaa. -AP
Lihoaako kehitysmaan lapsi, jos saa syödäkseen joka päivä hirssipuuroa ja palan leipää?
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat ruisleipää?
Kaupasta! -AP
Vierailija kirjoitti:
Ruikkari!!!Pohjois-Savo?
Kymenlaaksosta olen kotoisin. -AP
Todennäköisesti turvottaa ja hiilarit kerää järkyttävästi nestettä kroppaan, mutta tila ei ole pysyvä. Kai sitä vois huonomminkin elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat ruisleipää?
Kaupasta! -AP
Tuskin
Ei voi lukea. Ruikkari, hernari, mitä vielä... Ei kai kauris tai kaurari?
Ruikkari? Sopisi hyvin tuohon "Ärsyttävät ruokaan liittyvät sanat" -ketjuun, ellei ole jo.