Terve ihminen ei käyttäydy väkivaltaisesti
Tasapainoisen ihmisen ei tarvitse turvautua äärikeinoihin viestin perille saamiseksi.
Kommentit (31)
Tervekin ihminen saattaa joutua niin rajoille joskus että käytös muuttuu väkivaltaiseksi. Minua kuvaillaan usein hauskaksi, mukavaksi ja luotettavaksi ystäväksi, mutta kun eksäni petti minua ja pahoittelun sijaan alkoi ilkkua minua ja heitellä tavaroitani muuttolaatikoihin nauraen päälle, minä kilahdin. Löin häntä nyrkillä ja tönäisin hänet kumoon maahan kuin eläin. Eron jälkeen kävinkin terapiassa käsittelemässä tunteitani ja olen päässyt asian yli. Joakus tervekin ihminen kilahtaa, vaikkei se hyväksyttävää olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Itsetunnoltaan terve ihminen käyttäytyy uhkaavissa tilanteissa väkivaltaisesti siinä missä muutkin. Itseäsi taitaa pelottaa ajatus siitä, että joutuisit väkivallan kohteeksi ja siksi satuilet tällaista roskaa.
Oletko kenties joku herkkä hevostyttö, kun tuollaista kirjoittelet?
No tää menee vähän aiheen ohi, koska ihminenhän olisi idiootti jos ei puolustautuisi hyökkääjiä vastaan.
En olisi niinkään varma. Nämä nykyiset naismaiset miehet kun ovat näiden herkkien hevostyttöjen kaltaisia. Osa ihmistä pelkää väkivaltaa kuollakseen. Luulen että väkivaltatilanteessa nämä ihmiset jähmettyvät niin, että eivät edes osaa lähteä karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Itsetunnoltaan terve ihminen käyttäytyy uhkaavissa tilanteissa väkivaltaisesti siinä missä muutkin. Itseäsi taitaa pelottaa ajatus siitä, että joutuisit väkivallan kohteeksi ja siksi satuilet tällaista roskaa.
No tää menee vähän aiheen ohi, koska ihminenhän olisi idiootti jos ei puolustautuisi hyökkääjiä vastaan.
En olisi niinkään varma. Nämä nykyiset naismaiset miehet kun ovat näiden herkkien hevostyttöjen kaltaisia. Osa ihmistä pelkää väkivaltaa kuollakseen. Luulen että väkivaltatilanteessa nämä ihmiset jähmettyvät niin, että eivät edes osaa lähteä karkuun.
Niin, saavat paskahalvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai väkivaltaa käyttäisikään jos olisi tasapainossa.
Aivan, täytyy olla jotain pahasti pielessä aivoituksissa. Terveen ihmisen ei tarvitse käyttää väkivaltaa, terve ihminen osaa keskustella.
No, kerrotko perutaanko turvapaikat? Riittää kun keskustelevat niiden terroristien kanssa?
Niin, naisethan tässä ovat kunnostautuneet oikein urakalla. Miehiä hakataan törkeissä parisuhdeväkivaltatapauksissa enemmän kuin naisia ja omia lapsia tapetaan ennätystahtiin. Mikä teissä naisissa on siis mennyt pieleen?
Naiset harrastavat ennen kaikkea henkistä väkivaltaa eli mykkäkoulua. Otapas ap kantaa myös tähän.
Olen omassa elämässäni todennut, että tietyissä tilanteissa väkivalta on erittäin toimiva ratkaisu. Ainoa moraalini, ettei koskaan pienempiä / heikompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän - pelkään miespuolisena ihmislajin edustajana väkivaltaa kuollakseni. Tosin pelkoni johtuu siitä, että jos enää ikinä joudun tappeluun, se viedään loppuun asti siihen pisteeseen, ettei ole enää uhkia ympärilläni. Itsetuhomoodi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän - pelkään miespuolisena ihmislajin edustajana väkivaltaa kuollakseni. Tosin pelkoni johtuu siitä, että jos enää ikinä joudun tappeluun, se viedään loppuun asti siihen pisteeseen, ettei ole enää uhkia ympärilläni. Itsetuhomoodi siis.
Lisäys: kaikki ovat syyllisiä siinä vaiheessa silmissäni iästä, vammasta tahi sukupuolesta riippumatta. Evään elämän mahdollisuuden toisilta, mikäli minut pistetään väkivallan mahdollisuuden kanssa silmitysten.
Totta juu mut atomipommin pudottanut miehistö ei itekään tiennyt minkä ne pudotti. Ei kato a) ollut wikipediaa mistä katsoa b) ei oltu pudotettu atomipommeja ennemmin joten tuskin olisivat tienneet etsiä sillä hakusanalla muutenkaan. Pommistahan puhuttiin silloin "kojeena" ja muilla salanimillä.
Mitä tykistöön tulee niin suunta ja koro -lukujen perusteella on aika hankala sanoo mitä siel 10km pääs on. Tulenjohdon hommaa tuo kohteen valinta. Suora-ammunta toki erikseen, mutta se on erikoistapaus.