Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua sitoutua

Vierailija
12.04.2016 |

Mitäpä tehdä miehen kanssa, joka ei osoita merkkejä siitä, että haluaisi suhteestamme sen loppuelämän suhteen.
Olemme olleet yhdessä puoli vuosikymmentä, joista yhteisen katon alla suurin osa. Yhteinen vuokra-asunto onkin ainoa yhteinen asia, joka meillä on sillä mies ei halua yhteistä pankkitiliä edes ruokatiliksi, ei kihloja/naimisiin, ei lapsiakaan vielä, yhteiset lomasuunnitelmat kuivuvat kokoon aina siinä vaiheessa kun miehen pitäisi varmistaa lomapäivänsä. Muutenkaan mies ei ole kovinkaan paljon panosta minuun esimerkiksi lahjoin tai tekemällä mitään jonka ainoana tarkoituksena olisi ilahduttaa minua. Ollaan vielä nuoria, joten itsekään en vielä elämäntilanteen takia haluaisi esim. lapsia, mutta miestä vaikuttaa ahdistavan kovasti jos mietiskelen esimerkiksi nimiä tai haaveilen jostain muusta lapsiin liittyvästä. Muuten mieheni on hyvin tyypillinen suomalainen mies, ei puhu kovin paljoa tunteistaan, mutta läheisyyttä meidän suhteessamme on paljon pitkälti hänen aloitteestaan. (Käy esimerkiksi pussaamassa joka aamu ennen töihin lähtöä) Meillä on suhteellisen tasaista ollut tämä yhteiselo, suurin ongelma on ehkä ollut minun mielenterveysongelmani, joita ei yrityksistä huolimatta ole saatu aisoihin. Mieheni tuntuu olevan ainoa ihminen, joka on ikinä hyväksynyt minut ja ymmärtää minua. Rakastan häntä aivan suunnattomasti. Ongelmani ja kysymykseni onkin tällä hetkellä siis, että olenko typerä elätellessäni toiveita siitä että hän haluaa minuun vielä sitoutua. Mitä tästä oikein pitäisi ajatella, varsinkin kun ollaan tästä asiasta viime aikoina paljon käyty kädenvääntöä ja hänen mielipiteensä on etteivät nämä haluamani asiat muuta mitään meidän suhteessamme.

Tälläisen kunnon vuodatuksen jälkeen haluaisin kuulla asiantuntijaraadin arvion:D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan tuon itsekin otsikossa totesit.

Vierailija
2/2 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mies voi saada lapsia teoriassa vaikka pappaikäisenä, sinä et. Sanoit että olette nuoria, mutta 10 vuottakin menee nopeasti ja uuden suhteen löytäminen eron jälkeen ei ole mikään itsestään selvyys. Sinuna esittäisin asian järkevästi perustellen. Jos ukko ei innostu syventämään suhdettanne ja rakentamaan yhteistä tulevaisuutta, niin sinun täytyy itse tehdä päätös jäätkö suhteeseen vai lähdetkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla