Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex

Vierailija
12.04.2016 |

Jeejee miehen ex on joku malli. Mm. Alusvaatemalli, kasvokuvamalli ym. Todella kaunis, täydellinen kroppa. Minä 160 cm, 65 kg ruma läskikasa... Hienoo, en pysty olemaan miehen kanssa enää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes ilmeisesti ole mikään kusipää muija. Edelleen miehen siskon kanssa hyvää pataa eikä mies ole ikinä puhunut hänestä negatiivisesti. Ilmeisesti hän jätti miehen. Eli mies tyytyy nyt huonompaan laatuun...

Vierailija
2/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen jätti niin on tyytynyt sinuun. Jos mies jätti niin naisen on täytynyt olla huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos nainen jätti niin on tyytynyt sinuun. Jos mies jätti niin naisen on täytynyt olla huono.

Nimenomaa nainen oli jättänyt :) en minä pysty ikinä kilpailemaan minkään 170 cm ja 50 kg kaunottaren kanssa, jolla kuitenkin muotojakin (mm. hyvä pylly ja tissit, timmi).

Vierailija
4/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin epävarma sellaisen ihmisen suhteen, joka ei enää kuulu miehesi elämään millään tavalla? Tuohan vain todistaa sen ettei miehellesi ulkonäkö ole se tärkein asia naisessa eikä hyvä ulkonäkö takaa pysyvää parisuhdetta, kyllä se rakentuu loppupeleissä ihan muista asioista.

Vierailija
5/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. 

Ymmärrä, että sen miehen ei tarvitse olla sun kanssa, mutta haluaa olla.

Jos se on saanut jonkun mallin, niin se varmaan saisi kenet tahansa muunkin. Tuskin itkisi yksin kotona loppuelämäänsä jos sä et olis häntä ottanut.

Jos sä nyt jätät sen miehen, koska et pysty olemaan sen kanssa, niin mitäs sitten kun sen seuraava on kanssa joku malli? Sitten itket, että miksi jätit hyvän miehen, joka oli ollut mallin kanssa ja halusi olla sinun kanssa, kun näköjään oli sinun ruman hirviön kanssa oikeasti silkasta rakkaudesta, kun sun jälkeen sai taas jonkun mallin.

Mun miehen eksä on aivan saakutin hyvännäkönen ja hoikka kissa. Mä olen itse hirveä petolinnun perse. Me tavattiin, kun heidän erosta oli vuosi. Tapailtiin hetken ja puoli vuotta tapaamisesta asuttiin jo yhdessä. Mies on tosi ihana ja upea ja ympärillä pörrää jatkuvasti naisia valmiina saatille. Ja mies silti haluaa minut.

Pakkohan se on uskoa, että rakastaa, kun voisi saada vaikka kenet ja silti tulee joka päivä töistä kotiin, minun vierelleni.

Vierailija
6/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on miehen ex. Sinä olet sinä ja kuulut nykyhetkeen.

Vierailija
7/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nuorempi kuin se ex?

Vierailija
8/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät pituuden ja painon? Oletko tavannut tuon exän?

Vierailija
9/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa; miehen vanha heila on mallintöitä tehnyt, todella hyvännäköinen (oikea jokaisen miehen unelma näin niinkuin kärjistetysti), pitkä, laiha ja tottakai isot tissit ja vielä mukavakin. Minä olen 160 cm ja 64kg niin naapurintyttö kuin olla ja voi. Pakko sanoa että joskus kyllä vähän kirpaisee. Miehelläni on paljon kaiken maailman panoja ja säätöjä ja exiä, mutta kukaan ei minussa herätä samanlaista alemmuuskompleksia kuin tämä nainen... Itsetunnossani ei ole vikaa, ja suurimman osan ajasta olen ihan sinut asian kanssa, mutta joskus herkkänä hetkenä asia kummittelee mielessä. Tiedän kuitenkin, että mies valitsisi minut jos meidän väliltä pitäisi valita :-)

Vierailija
10/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja 9, kauanko miehen ja exän suhteesta on aikaa?

Ajattelin, kun mulla oli joskus samat fiilikset yhdestä miehen exästä jonka olin nähnyt vain kuvissa mutta oli siis kuvien perusteella tosi hoikka, kaunis ym ym. Heidän suhteesta oli jo useampi vuosi. Nähtiin sattumalta kerran ko. tyttö livenä ja eihän se niin upea ollut, aika tavallinen pullero ja lyhyehkö, ilmeisesti vain kuvauksellinen. Mukava oli kyllä, mutta mun kadehtiminen loppui tuohon kohtaamiseen. :D

Vierailija
11/11 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja 9, kauanko miehen ja exän suhteesta on aikaa?

Ajattelin, kun mulla oli joskus samat fiilikset yhdestä miehen exästä jonka olin nähnyt vain kuvissa mutta oli siis kuvien perusteella tosi hoikka, kaunis ym ym. Heidän suhteesta oli jo useampi vuosi. Nähtiin sattumalta kerran ko. tyttö livenä ja eihän se niin upea ollut, aika tavallinen pullero ja lyhyehkö, ilmeisesti vain kuvauksellinen. Mukava oli kyllä, mutta mun kadehtiminen loppui tuohon kohtaamiseen. :D

Minun tapauksessani muutama vuosi. Eivät edes varsinaisesti seurustelleet, jotain säätöä vain, mutta ainakin miehen puolelta oli vahvoja tunteita. En tosin voi sanoa itse kadehtivani tätä naista, sillä hän ei vastaa minun omaa kauneusihannettani, vaan lähinnä sitä yleistä blondi, laiha, pitkä, isot tissit, nätti naama jne... En tiedä miten selittäisin tämän :-D Tiedän myös että mies rakastaa minua ja pitää minua kauniina jne, ja olen omastakin mielestäni ennemmin kaunis kuin ruma. En kuitenkaan sellainen samanlainen tyrmäävä malli joka kääntää kaikkien miesten päät :-D

T. 9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi