Siis tuo marianne-jäätelö. <3 Aivan parasta, oletteko maistaneet ? Taitaa olla joku uutuus, itse en ainakaan aiemmin ole huomannut.
Kommentit (9)
Valion sivujen mukaan on uutuus. Uutuuksina myös Trio-tuutit ja lakritsipehmis. :)
Kiitos Marianne-vinkistä!
Kannattaa kokeilla myös Classic mango-valkosuklaajätskiä. Ainakin näin aikuiseen makuun kivan raikas uutuus.
Olen maistanut ja on parasta ikinä. 😋
Ihmettelin kun sitä sanottiin uutuudeksi. Olen maistanut sitä jo vuosia sitten, enkä tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kun sitä sanottiin uutuudeksi. Olen maistanut sitä jo vuosia sitten, enkä tykännyt.
Puhuin marianne tuutista. Huomasin, että on joku muukin marianne jäätelö.
Tykkäsin alussa, kun kuvittelin että se on vain minttupäällystettä ja suklaajäätelöä,mutta sisällä jäätelön joukossa oleva suklaamössö teki jäätelöstä liian makeaa.
Pitääpä koittaa tota mariannepuikkoa. Joskus ainaki oli tuutteina myynnissä ja ne ei häävejä ollut. Toi turkinpippuripuikkoki kuulostaa namilta.
Saako sitä tuutti-versiota enää ollenkaan? Yritin viikonloppuna etsiä mutta löysin vaan ton puikon, enkä sitte sitä lähteny testaa.
Se on uutuus. En ole maistanut. Ei varmasti vedä vertoja sille marianne-jäätelölle mitä lapsena söin... siinä oli ihanaa suklaakastiketta, nam.