Miksi naisen kannattaisi tehdä itse aloite
"Kyselytutkimuksessa selvisi, että naiset, jotka laittavat ensimmäisen viestiä, saavat komeamman deittikumppanin kuin ne, jotka odottavat miehen laittavan ensimmäisen tervehdyksen.
Se johtuu siitä, että ihmiset lähestyvät yleensä hieman komeampia tai söpömpiä kuin mitä itse kokevat olevansa. Miehet lähestyvät keskimäärin viidenneksen viehättävämpiä naisia kuin itse kokevat olevansa ja naiset miehiä, jotka ovat kymmeneksen kuumempia kuin he itse.
Selvityksen mukaan naisten keskustelunavauksiin vastataan 2,5-kertaa todennäköisemmin kuin miehille ja kolmannes naisten lähettämistä viesteistä johtaa treffeihin. Miehillä treffeihin johtaa vain 12 prosenttia lähetetyistä viesteistä."
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001156564.html
Kommentit (23)
entä jos ei etsi pelkkää naamaa vaan ihmistä jonka kanssa synkkaisi oikeasti? vai tarkoittaako deittailu nykyslangissa vain panemista?
Oman kokemukseni mukaan naisena aloitteen teko oli täysin turhaa. Ne, joille lähetin viestin, eivät joko vastanneet lainkaan tai vastasivat vain kohteliaisuudesta muutaman viestin verran. Jälkimmäinen oli vielä tylsempää kuin se, etteivät olisi vastanneet lainkaan tai olisivat vain kiittäneet mielenkiinnosta. Viesteistäni 0% johti treffeihin.
Mistään pelimiehistä tai netin komeimmista ei todellakaan ollut kysymys vaan ihan tavallisista perunanenäisistä, keskivartalolihavista(kin) keski-ikäisistä miehistä.
Mutta ihan hyvä huomio tuo, että miehet lähestyvät selvästi itseään "tasokkaampia" verrattuna naisiin, tosin herää kysymys kuka muka pystyy mittaamaan ulkonäköä ja millaisilla universaaleilla mittareilla.
Vierailija kirjoitti:
entä jos ei etsi pelkkää naamaa vaan ihmistä jonka kanssa synkkaisi oikeasti? vai tarkoittaako deittailu nykyslangissa vain panemista?
Mistä tiedät synkkaako oikeasti jos et tutustu? Taitaa kuitenkin olla niin että ihmiset kiinnostuu toisistaan ensin ulkonäön perusteella ja tutustuu vasta sitten. Deittailu tarkoittaa tutustumista. Siihen voi kuulua seksiä tai olla kuulumatta. Oma valinta.
No onneksi maailma ei ole enää yhtään pinnallinen. Toivottavasti lapsennekin ovat yhtä älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naisena aloitteen teko oli täysin turhaa. Ne, joille lähetin viestin, eivät joko vastanneet lainkaan tai vastasivat vain kohteliaisuudesta muutaman viestin verran. Jälkimmäinen oli vielä tylsempää kuin se, etteivät olisi vastanneet lainkaan tai olisivat vain kiittäneet mielenkiinnosta. Viesteistäni 0% johti treffeihin.
Mistään pelimiehistä tai netin komeimmista ei todellakaan ollut kysymys vaan ihan tavallisista perunanenäisistä, keskivartalolihavista(kin) keski-ikäisistä miehistä.
Mutta ihan hyvä huomio tuo, että miehet lähestyvät selvästi itseään "tasokkaampia" verrattuna naisiin, tosin herää kysymys kuka muka pystyy mittaamaan ulkonäköä ja millaisilla universaaleilla mittareilla.
No ne miehet ei vaan olleet kiinnostuneet sinusta. Ei tuosta voi oikein muita johtopäätöksiä vetää. Uskotko tosiaan että jos kohtaat elämäsi miehen, niin hän ei kiinnostu sinusta jos sinä aloitat keskustelun hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne miehet ei vaan olleet kiinnostuneet sinusta. Ei tuosta voi oikein muita johtopäätöksiä vetää. Uskotko tosiaan että jos kohtaat elämäsi miehen, niin hän ei kiinnostu sinusta jos sinä aloitat keskustelun hänen kanssaan?
Ei vaan halusin vain jakaa oman kokemukseni vastineeksi tuolle tilastolle naisten saamista vastauksista ja treffeille pääsystä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on sama kokemus kuin suunnilleen jokaisella miehellä treffipalstoilla, vaikka olisikin pirun hyvän näköinen. Kuinka monelle laitoit viestiä? Saitko seuraa muiden aloitteesta?
Kanssa mietitytti tuo, että miten miehen ja naisen voi laittaa samalle viivalle puhuttaessa ulkonäöstä. Vertaillaan rintalihasten esteettisyyttä synnyttäjänlantion hekumallisuuteen? :D Eiköhän miehet ja naiset muutenkin katso vähän eri juttuja netissä, miehen standardit tuntuvat olevan pulssi ja suunnilleen oikea sukupuoli, naiset taas analysoivat kuvia ja profiileita sekä ulosantia tarkemmin.
No kyllä baarissa ainakin aloitteenteko naisena kannattaa. Tosin mikään nyt ei johda ikinä mihinkään sen kummoisempaan, mutta kuitenkin.
Miehet pelkää kun naiset tekee aloitteen. Ne haluavat oikeasti saalistaa ja sitten rehennellä saalillaan.
Kyllähän sen nyt kaikki tietää että naisella on paremmat mahdollisuudet löytää kumppani joka vastaa kriteereitä jos nainen itse etsii sellaista ja sitten menee iskemään hänet kuin jos nainen vain odottaa että joku mies tulisi hänelle juttelemaan ja toivoo vielä että se kyseinen mies olisi vielä se unelmien mies.
Mutta valitettavasti suurin osa naisista tuskin tulee ikinä tekemään aloitetta, vaikka tietäisivätkin tämän, koska monille se tuntuu olevan niin tärkeä asia kokea itsensä halutuksi sitä kautta, että mies tulee ja iskee hänet...........
Se tuntuu olevan tärkeämpää kuin melkein mikään muu asia kumppanissa..
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkää kun naiset tekee aloitteen. Ne haluavat oikeasti saalistaa ja sitten rehennellä saalillaan.
Tuo on vain tekosyy sinulta siihen, ettet halua tehdä aloitetta.
Olen käyttänyt Suomi24-nettideittipalvelua kolmeen otteeseen 2012, 2014 ja nyt 2016.
Kerta kerralta naisten lähettämien aloitusviestien määrä on vähentynyt. Käytännössä niitä ei enää tule lainkaan.
M47 kirjoitti:
Olen käyttänyt Suomi24-nettideittipalvelua kolmeen otteeseen 2012, 2014 ja nyt 2016.
Kerta kerralta naisten lähettämien aloitusviestien määrä on vähentynyt. Käytännössä niitä ei enää tule lainkaan.
Se saattaa kyllä johtua siitä, että Tinderin myötä Suomi24:n kävijämäärät lienevät vähentyneet selvästi.
Vierailija kirjoitti:
M47 kirjoitti:
Se saattaa kyllä johtua siitä, että Tinderin myötä Suomi24:n kävijämäärät lienevät vähentyneet selvästi.
Osaltaan varmasti näin. Edelleen S24-palvelussa on luokkaa moninkertainen määrä miehiä naisiin verrattuna - kaikissa ikäluokissa. Silti ihmetyttää naisten passiivisuus: Naiset valitsevat miehet vain niiden miesten joukosta, jotka heitä lähestyvät - kuitenkin eletään vuotta 2016 ja kyseessä on ainakin periaatteessa kehittynyt länsimaa:)
Vierailija kirjoitti:
Ai helkkari. Pitää alkaa pelätä tuota puolisoa vissiin nyt. Enkä oo, saakeli, päässyt edes rehentelemään (paitsi sillä, että tuollainen pakkaus oli niin kiinnostunut musta, että vaivautui oikein itse tekemään aloitteen)!
Vierailija kirjoitti:
miehet haluaa vetää kaljaa ja makkaraa ei saalistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon ajatellut, että en tee mitään, kun ei se oo ennenkään toiminut. Kyllä joku vielä kotoa hakee!
Mä olen nainen, ja olen ensimmäisestä yläaste-seurustelusta alkaen aina ollut itse suhteissani aloitteentekijänä. Siinä vain on ollut sellainen ongelma, että olen päätynyt suhteisiin liian tossukoiden miesten kanssa, joista tulee ajan myötä kivirekiä. Viimeisimmän, todella pitkän suhteen päätyttyä hiljattain, olen ajatellut kerrankin olla itse tekemättä aloitteita ja katsoa, löytyisikö tällä tavalla mies, joka osaa itsekin välillä näyttää sitä kaapin paikkaa.
Alistettua asemaa en suhteessani halua, vaan suhdetta jossa kummallakin on oma tahto ja näiden välillä kompromissit tehdään yhdessä ja avoimesti keskustellen - ei niin että toinen hautaa pettymyksensä sisällensä vuosi toisensa jälkeen ja lopulta ei enää kestä minun "alistavuuttani" (jota en ole edes tajunnut harjoittavani kun toinen ei ole saanut suutaan auki!).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet haluaa vetää kaljaa ja makkaraa ei saalistaa.
Ja miksi ihmeessä jahtaisin saalista, jos se tulee minun luokseni? Pitäisikö pelätä ja juosta karkuun?
Joo nainen iske minut, niin saat 9 prosenttia paremman näköisen miehen, jolla ei ole mitään muuta kuin naama.