Pitkäkiertoinen..
No niin, nyt on gyneltä tultu. Se ultras mun kohdun ja munasarjat ja siellä oli kaikki aivan ok. Eli sano ettei ole mitään vikaa, ainakaan niissä. Mulla hieman ylipainoa, sanoi että voi johtua siitäkin tuo kierron pituus.
Kerroin että lasta haluamme alkaa yrittämään ja gyne sanoi että siitä vaan, mutta jos vuoden päästä ei vielä lasta kuulu niin sitten tutkitaan vielä tarkemin kaikki, hormonaaliset jutut jne. Mutta näiltä näkymin pitäs olla kunnossa paikat.
Et ei muuta ku lasta yrittämään sitte =)
Kommentit (3)
Eikö kellään samantyyppistä ollu????
Mulla kierrot heitelleet aina, kun en pillereitä ole syönyt, välillä 24-96pv. Pillerit lopetin kesällä -04, jonka jälkeen odottelin puoli vuotta kierron tasoittumista, mutta koska sitä ei tapahtunut, söin puoli vuotta keltarauhashormonivalmistetta (terot). Niistä ei alkuun näyttänyt olevan hyötyä, mutta lopetettuani ne puoli vuotta sitten, näyttävät kierrot nyt tasoittuneen välille 31-41pv. Toivotaan, että tätä onnea kestää! :)
Mulle gynekologi sanoi, että on todennäköisempää pitkissä kierroissa, että ovis jää tapahtumatta, kuin lyhyissä.
Toivotaan plussaonnea sulle (ja muillekin epäsäännöllisistä ja pitkistä kierroista kärsiville)! Kyllähän täälläkin on pyörinyt pitkäkiertolaisia, jotka ovat onnistuneet plussaamaan!
D.
Niin, siis mulla ollu todella epäsäännöllinen kierto, nytkin viimeset menkat alkanu 19.12-05. Et aikasta pitkiä välejä pitää, sen takia sit gynellä olin, mut ei löytäny vikaa.
Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia????
Ja onko raskaaksi kierron pituudesta huolimatta tullut?