Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä perheestä jossa käytetään ketsuppia?

Vierailija
11.04.2016 |

Kysymys otsikossa. Eli siis ketsuppia menee lapsilla lähes joka ruokaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

2/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi on ihan parhautta. Varsinkin Heinz-luomuketsuppi. Lapset syövät mitä vaan, kun mättää ketsuppia päälle. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ketsuppia käyttävät perheet käytä sitä joka ruoassa. Aika hämäävä otsikko.

Vierailija
4/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat vanhemmat.

Vierailija
5/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketsupin yms muodossa tomaatti on terveellistä. Lykopeeni tms.

Vierailija
6/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä oli kysymys?

Mitä mieltä perheestä jossa käytetään ketsuppia? VAI

Mitä mieltä perheestä jossa käytetään ketsuppia joka ruokaan?

Vierailija
7/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt, jos menee joka ruokaan.

Ok, jos vain joihinkin.

Vierailija
8/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä meillä ketsuppia kaapista löytyy ja sitä syödään makaronilaatikon kanssa, mitähän kaikki nyt ajattelee meidän perheestä...

Vierailija
9/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meni pitsapohjaan.. Mies ja esikoinen läträä sillä, ne on so wt 😩😓💗

Vierailija
10/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä, mutta jos omassa perheessäni sitä menisi joka ruokaan, niin kiinnittäisin huomiota ketsupin laatuun. Ei kaikki ketsupit ole epäterveellisiä. Lapset voisivat vaikka pikkuhiljaa totutella terveellisempään ketsuppiin. Senhän voi tehdä itsekin jos jaksaa.

Vierailija
11/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymykseen vastaan, että normaali suomalainen perhe ollaan. Tekstiin vastaan, että ei sitä läheskään joka ruokaan tungeta.

Vierailija
12/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt siitä, kuinka hyvänä kastikkeena ruoka-alan asiantuntijat pitävät ketsuppia, varsikin jos on valinnut mahdollisimman luomun ja lisäaineettoman ketsupin. Tomaatit ovat terveysruokaa ja ne sisältävät paljon keholle hyviä aineita.

Vierailija
13/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi ketsuppiin pitää lisätä sokeria kun hyvät tomaatit on jo itessään makeita

Vierailija
14/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä pitäisi olla? Minä kokki enkä siedä ketsuppia, mies rakastaa ketsuppia. Yksi lapsi dippaa jopa sormeaan ketsuppiin, yksi ei ota sitä lautaselleen. Yksi laittaa sitä ruokaan mausteeksi. Ketsuppi ei määrittele ihmistä, se että tuomitsee toisen yhden maustekastikkeen perusteella taas määrittelee:)

Vierailija
15/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppihan on terveellistä ja varsinkin miesten tulisi syödä myös runsaasti tomaattia niin tulevaisuudessa säästyy kenties eturauhasvaivoilta. 

Vierailija
16/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "lähes joka ruokaan" laitetaan ketsuppia, niin tulee mieleen että mahtaako olla miten monipuolista kyseisen perheen ruoka. Jos lapset tosiaan laittavat ketsuppia keittoihin, salaatteihin, vuokiin ja vokkeihin niin mikäpä minä olen motkottamaan. 

Lapsen makuaisti on vasta kypsymässä ja voi herkästi reagoida tiettyihin makuihin, jolloin vihannesten syöminen voi olla tuskaa. Jos ketsupilla saa kasvikset maistumaan niin siitä vain vähäsuolaista ketsuppia etsimään minun puolestani.

Vierailija
17/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee kuukaudessa useita pulloja Poppamiehen chilisooseja ja niitä laitetaan melkein ihan joka ruokaan myös. Ehkä sekin on WT.

Vierailija
18/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittävät terveelliseksi. Mieluiten ilman sokeria.

Vierailija
19/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketsuppinarkkari :(

Vierailija
20/21 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse ketsupit ja salsakastikkeet. Myös meksikolaisen vihreän omista tomatilloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan