Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa rakastua

Vierailija
11.04.2016 |

En ole koskaan ollut palavasti rakastunut. Laimeampia tykkäämisen ja ihastumisen tunteita on joskus nuorempana ollut, mutta nykyään niitäkin on harvoin. Jotenkin tuntuu vähän surulliselta, että jää näin isosta jutusta kokonaan paitsi. Toisaalta en ole koskaan ollut myöskään kenenkään miehen rakkauden kohde, joten ehkä mun rakastumisilla ei edes ole niin väliä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Toisten tunteet vaan taitaa olla jotenkin laimeampia kuin toisten, johtuu välittäjäaineista.

Vierailija
2/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea rakastua muihin kuin nuoriin kauniisiin naisiin (about 18-22) ja oon ite kuitenkin jo 40v. Kaikki pitää mua perverssinä, no varmaan oonkin. :(   Kaikki exät on ollut sellaisia, että ne on ollut ton ikäisiä kun alettu olemaan yhdessä. Yksi 28v oli, mutta vaikka se oli ihan ok, niin ei tullu sellaista kunnon rakkauden tunnetta. 

Suosittelen tosiaan rakastumaan nuorena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mielenterveydellisesti vajaat rakastuvat palavasti. Se ei ole järkevää, eikä aitoa. Järkevä rakkaus on sitten asia erikseen.

Vierailija
4/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on biologiaa. Ilmeisesti sun geeneissä ei ole lisääntymistarvetta, joten ei ole tarvetta rakastuakaan.

Vierailija
5/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ehkä sulla on jäänyt jokin kehitystehtävä välistä. Olen sua nuorempi ja minulle 18-20 -vuotiaat ovat niin eri vaiheessa, että en voi RAKASTUA vaikka olisi hyvännäköinen ja luonne kiva. Monilla se kai menee just näin. Miksihän ei sinulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme