Te jotka olette tehneet abortin useammin kuin kerran, kokemuksia?
Minulle on tehty abortti kahdesti ja taas kolmas edessä :( tämä käy jo todella rankaksi.
Kertokaa tarinanne, tarvitsen vertaistukea..
Kommentit (6)
En ole ikinä tullut raskaaksi, mutta aborttihan se edessä kai siinä tapauksessa olisi, vaikka kaikin puolin aikuinen ja naitu nainen olenkin. Niiltä osin en voi tuomita sinua mitenkään, mutta kiinnostaisi tietää, miten olet joutunut tuohon tilanteeseen jo kolmatta kertaa?
Etkö osaa käyttää ehkäisyä vai mitä oikein on tapahtunut? En ole koskaan tullut vahigossa raskaaksi, vaikka harrastan usein seksiä ja en edes käytä hormonaalista ehkäisyä. Kondomilla on pärjätty raskautumatta. Ja ei, en ole hedelmätön. Kunhan vain alkoi tarkoituksella yrittämään, niin heti tärppäsi.
Ei kokemusta kerrastakaan. Muakin kiinnostaa miten itse olet tuossa tilanteessa jo kolmatta kertaa?
Tykkään liikaa tummista miehistä ja ne ei usko ikinä kun sanoo "ei saa"
Kaks kertaa tehty. Ensin pilleri sitten kaavinta. Pilleri oli ihan hirveä!! Kauheat supistukset. Kaavinnan jälkeen tissit vuosi "maitoa" se oli kamalaa... Jäi traumoja molemmista. En voisi enää ikinä tehdä aborttia. Nämä kun olin 18v. ja typerä.
Kannattaa kuitenkin miettiä mikä on sinulle parhaaksi. Jos myöhemmin kaduttaa, mieti mikä tilanne oli silloin.
nostan :)
itse en ole koskaan joutunut kyseiseen tilanteeseen mut mielenkiinnolla tahdon lukea kokemuksia