Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleva puoliso, neuvoja kiitos.

Vierailija
11.04.2016 |

Puolisoni on ihminen (nykyään) joka joutuu arjessa vähän väliä selittelemään minulle valheitaan. Selitykset kääntyvät aina niin, että valhe ei ollut tahallinen tai hän kääntää sen niin, ettei ollut ymmärtänyt asiaa tms. Myös asiat, jotka täysin selviä niin aina sama homma!! On ollut myös muita asioita, jotka isompia juttuja ja olen uskonut häntä. Nyt mieltäni kalvaa todellakin asioiden oikea laita. Pystyisikö hän valehtelemaan niistäkin jos ei "kiinni" jää tai tulisi minulle todisteita jostain että nekin asiat valheita. Ahdistaa:( sekavaa tekstiä.. Mutta asiasta puhuttu, mikään ei muutu:( kokemuksia neuvoja kaipailen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista asioista valehtelee? Esimerkkejä?

Vierailija
2/10 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se valehtelee paljon enemmän kuin mistä jää kiinni. Et kai sä oikeasti ole niin naiivi, että kuvittelet niiden kiinnijääneiden olevan ainoat valheet? Sinuna lopettaisin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se valehtelee paljon enemmän kuin mistä jää kiinni. Et kai sä oikeasti ole niin naiivi, että kuvittelet niiden kiinnijääneiden olevan ainoat valheet? Sinuna lopettaisin suhteen.

Meillä perhe ja lapset. Ei ole helppoa jos ei tiedä varmaksi. Vaistoan mutta mitä tehdä. En tiedä. Jos valheet yltäisivät vain arjen tasolle, toivon niin. Mutta pelkään pahinta. AP

Vierailija
4/10 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim mittaa esim kuumetta lapselta. Kertoo ettei ole 36.9. En usko vaan mittaan itse ja onkin 38.2. Valehtelee kun ei voisi jäädä töistä pois. Väittää että mittari näytti noin... Ap

Vierailija
5/10 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim mittaa esim kuumetta lapselta. Kertoo ettei ole 36.9. En usko vaan mittaan itse ja onkin 38.2. Valehtelee kun ei voisi jäädä töistä pois. Väittää että mittari näytti noin... Ap

Tuo osoittaa kyllä, ettei ole kauhean kiinnostunut muiden hyvinvoinnista ja empatiakyvyssä voi olla puutteita. 

Vierailija
6/10 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan on varsinainen sikamies! :( Ja ei muutu!

Vierailija
7/10 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä valehtelu sinänsä pahin ongelma ole, vaan välinpitämättömyys lapsen hyvinvoinnista. Oma töihin pääsy on niin tärkeää että lapsen voisi laittaa kipeänä hoitoon kärsimään ja muita tartuttamaan.

Vierailija
8/10 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh!! Ja kyselet vielä mitä tehdä? Kyseessä on jo vakavampi juttu, jos valehtelee lapsen terveyteen liittyvissä asioissa!!! Ja syynä se, että pääsee itse töihin....

Vierailija
9/10 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo mitä edellä jo sanottiinkin, että valehteleminen on yksi ongelma, mutta välinpitämättömyys läheisen ihmisen saati oman lapsen terveydestä on toinen ongelma, ja hiton iso sellainen. En tiedä haluaisinko miehesi kaltaista ihmistä huolehtimaan lapsistani (joita mulla ei edes ole). Miten tuossa voi enää luottaa että mies huolehtii lapsista asianmukaisesti missään tilanteessa?

Mitä valehteluun tulee, niin siitä kannattaa varmaan lähteä, että ei tule muuttumaan. Ihmiset kun tapaavat muuttua harvemmin kuin olla muuttumatta.

Vierailija
10/10 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi terveys oli jo vaarassa ja jatkuvan valehtelun takia omasikin. En usko, että hän muuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme