En kestä kun tapailemani mies yrittää olla romanttinen
En vain ole yhtään sen tyyppinen ihminen että haluaisin kuulla jotain runoja tai saada koruja ja sydämenmallisia suklaarasioita. Tapaamisen jälkeen monesti laittanut tekstiviestillä jonkin imelän "Kukit kuin ruusu, olit niin sievä" tyyppisen viestin. En oikein kehtaa sanoakaan että älä ole noin imelä. Yrittänyt vihjailla etten tarvitse mitään kukkia tai koruja. Tuntuu vaan niin tyhmältä kun kaksimetrinen parrakas äijänkorsto lässyttää.
Kommentit (8)
Jos miehen luonne on sellainen, mitä järkeä sitä on yrittää muuttaa? Joko on siedettävä sitä että olette erilaisia tässä asiassa tai jätettävä homma sikseen.
Hei täällä myös yksi "runollista" lässyttäjää tapaillut. Syntymäpäivänä tuli niin jäätävä onnitteluviesti että teki mieli itkeä. Anteeksi Simo jos nyt luet tätä, mutta se viesti meni "Sä kasvoit *Jaana kaunoinen isäsi majassa, onneksi siellä, etkä missään vajassa"
Sitten kysyi jälkeenpäin pokkana että pidinkö viestistä. Mumisin "Olihan se ihan kiva" ja sen jälkeen laitoin viestiä että olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa etten voi tapailla ketään.
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä myös yksi "runollista" lässyttäjää tapaillut. Syntymäpäivänä tuli niin jäätävä onnitteluviesti että teki mieli itkeä. Anteeksi Simo jos nyt luet tätä, mutta se viesti meni "Sä kasvoit *Jaana kaunoinen isäsi majassa, onneksi siellä, etkä missään vajassa"
Sitten kysyi jälkeenpäin pokkana että pidinkö viestistä. Mumisin "Olihan se ihan kiva" ja sen jälkeen laitoin viestiä että olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa etten voi tapailla ketään.
Onko tämä provo? On kai.
Kyllä se hempeily karisee ja arki astuu kuvaan
Mikään ei kelpaa ja kaikki mitä te miehet teette on väärin. t. Naiset.
Voi, on siellä ongelmat.. :) Mun mies taas ei ikinä ole romanttinen, vaikka sellaista kaipaisin. Ei mitään super imelää, mutta kuitenkin, jotain, joskus. Kaikkea ei voi aina saada. :)
Voin kuvitella, että tuollaista miestä harmittaa kun deittailee naista, joka on yhtä romanttinen kuin rautasaha. Erilaiset tavat osoittaa välittämistä, that's it. Joko työstätte asiaa, tai eroatte.
Tapaillaanko me samaa miestä? ;) En itsekään tykkää lässytyksestä ja sanoin asian ihan suoraan. Miehen mielestä sillä on kuitenkin oikeus lässyttää. :( Otan osaa ap, tiedän miltä susta tuntuu!