Laihduttaminen on niin p*skaa!
Tässä vedän jotain tonnikalasalaattia vedellä jo kahdeksatta päivää :( En viitsinyt laittaa edes salaatinkastiketta. Sain minä sentään tilkan oliiviöljyä. Vielä pitäisi lähteä liikkumaan, vaikka mieli tekisi makoilla sohvalla suklaata ja hiilihydraatteja nauttien. Mutta ei auta, paino läheni uhkaavasti jo kohti ylipainoa, joten kai tätä on kestettävä. Tsempatkaa mua! Onko tarjota niksejä herkkuhimon vastustamiseen ja motivaation ylläpitämiseen?
Kommentit (15)
Ei tuu kestämään! Syö monipuolisemmin ja yritä ajatella positiivisesti
Miksei ihmiset osaa enää syödä normaalisti niin ettei liho? Ei tajuu
Vielä p*skempaa on se, että housut kiristää tai että joudut ostamaan isommat housut. On vaan kestettävä.
Vierailija kirjoitti:
Yhden aterian perusteella tuomitset koko ruokavalion? Okei. Ja tässä parhaillaan yritän ajatella positiivisesti. Heikot hetket kuuluvat projektiin :) Ap
Syö hyvä ihminen jotain muutakin välillä. Ei ihmekään, että tympii, jos joutuu syömään jotain tonnikalasalaattia joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden aterian perusteella tuomitset koko ruokavalion? Okei. Ja tässä parhaillaan yritän ajatella positiivisesti. Heikot hetket kuuluvat projektiin :) Ap
Itse sanoit, että syöt tonnikalasalaattia kahdeksatta päivää. Mitä muuta syöt?
Vierailija kirjoitti:
Syö hyvä ihminen jotain muutakin välillä. Ei ihmekään, että tympii, jos joutuu syömään jotain tonnikalasalaattia joka päivä.
Pahoittelut jos tekstini oli epäselvä! Tarkoitin, että laihdutan kahdeksatta päivää, mutta en minä pelkkää tonnikalasalaattia ole syönyt :D Ap
Jos on paikat kunnossa niin kokeileppa ihan rohkeasti punttisalia. Meet vaan sinne ja teet vaikka ojentajat ja hauikset. Ne on aika yksinkertaiset tehdä. Tiedän että parin käynnin jälkeen oot kuokussa siihen hyvänolon fiilikseen mikä siitä tulee. Onnea matkallesi.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, rumentaa myös ja rikkoo Jumalan tahtoa vastaan, olettaen että olet nainen. Lihavuuden Hän on antanut siunaukseksi ja laihuudella rankaisee. Että nyt ei tsemiä kyllä irtoa.
Aina ennen kun olen tästä sanonut on tullut pelkkiä alapeukkuja. Miksi tällä kertaa päinvastoin? King James Bible Proverbs 28:25 viittaan, sekä siihen suomalaisen VT:n 33-käännöksen kohtaan (Jeremian kirja ehkä), jossa sanotaan että heidän lihavuuteensa Hän lähettää näivetystaudin. M21
Laihduttaminenhan on just parasta. Se on niin palkitsevaa, kun tulokset alkaa näkyä heti, että pitää ihan pitää varansa, ettei vedä överiksi.
Olen aikanani kokeillut jos minkälaisia dieettejä, mutta fakta on ainakin omalla kohdallani että ruokailutavat pitää muuttaa hitaasti. 7 päivän ihmedieetit ei ole muuta kuin itsensä huijaamista, koska elämän pitää pysyä hallinnassa myös sen laihtumisen jälkeen.
Maailman helpoin ja halvin laihdutus keino ikinä, tuttu myös pilailu TV-shopista, sen nimi on "DONT EAT SO MUCH" ja paino putoaa ilman että tekee yhtään mitään, ei tarvi edes liikkua !
Kyllä se siitä! Opettele tekemään hyvää ja terveellistä ruokaa ja harrasta paljon hyötyliikuntaa. Mulla auttoi motivaatioon kun otin itsestäni kuvan alusvaatteissa ja laitoin jääkaapin oveen, alkoi kummasti liikunta maistua.
Vierailija kirjoitti:
Jos on paikat kunnossa niin kokeileppa ihan rohkeasti punttisalia. Meet vaan sinne ja teet vaikka ojentajat ja hauikset. Ne on aika yksinkertaiset tehdä. Tiedän että parin käynnin jälkeen oot kuokussa siihen hyvänolon fiilikseen mikä siitä tulee. Onnea matkallesi.
Mistä sinä sen voit tietää? Kaikki eivät tykkää samoista asioista. Itse kävin salilla aktiivisesti reilun puoli vuotta. Oli pakko lopettaa, kun pelkkä ajatuskin seuraavan päivän salitreenistä alkoi aiheuttaa paniikkikohtauksia.
Niin on, rumentaa myös ja rikkoo Jumalan tahtoa vastaan, olettaen että olet nainen. Lihavuuden Hän on antanut siunaukseksi ja laihuudella rankaisee. Että nyt ei tsemiä kyllä irtoa.