jo vuosi yritystä takan, eikä tärppää :(
Eka lapsi sai alkunsa todella nopeasti ja jotenki aatteli et toinenki tärppää yhtä nopeasti. Reilu vuosi jo takana yritystä :( kauan muilla mennyt?
Kommentit (6)
Ensimmäistä lasta yritettiin kolme vuotta ennen kuin tärppäsi.
Tämän viestin ei ole tarkoitus vähätellä, tiedän että tuossa hetkessä vuosi tuntuu ikuisuudelta, mutta suhteellisen pieni aikahan tuo on. Oletko ali- tai ylipainoinen? Onko säännölliset kuukautiset, ovuloitko varmasti? Imetätkö? Onko unettomuutta tai stressiä? Itse aloin odottaa toista n. puolentoista vuoden yrityksen jälkeen, lopetettuani viimeisenkin päiväimetyksen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän viestin ei ole tarkoitus vähätellä, tiedän että tuossa hetkessä vuosi tuntuu ikuisuudelta, mutta suhteellisen pieni aikahan tuo on. Oletko ali- tai ylipainoinen? Onko säännölliset kuukautiset, ovuloitko varmasti? Imetätkö? Onko unettomuutta tai stressiä? Itse aloin odottaa toista n. puolentoista vuoden yrityksen jälkeen, lopetettuani viimeisenkin päiväimetyksen.
Ikää 28-vuotta. Normaalipainoinen, painoindeksi 20. Ensimmäinen lapsi3-vuotta eli en oo aikoihin imettänyt. Ei ole muitakaa ongelmia elämässä et ois teesiä tai vastaavaa. Kai alkaa stressaa tästä yrittämisestä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää 28-vuotta. Normaalipainoinen, painoindeksi 20. Ensimmäinen lapsi3-vuotta eli en oo aikoihin imettänyt. Ei ole muitakaa ongelmia elämässä et ois teesiä tai vastaavaa. Kai alkaa stressaa tästä yrittämisestä.
-ap
Onko ovulaatiotestit apuna? Ei nekään vauvaa takaa mutta on helpompi ajoittaa. Oisiko sun ja miehen mahdollista pitää kahdenkeskeinen hemmotteluviikonloppu, jolloin olisitte vaan, söisitte hyvin, saunoisitte jne. mistä ikinä nautittekin :) Minä aloitin maca-jauheen syömisen ja n. kuukauden söin ja sitten tärppäsi, samoin toinen kaveri joilla oli ahkera yritys päällä. Höpö höpöä tai ei, ei olisi ainakaan vaarallista kokeilla.
Käske tuhkamunan lopettaa käteenveto parin viikon ajaksi ja sitten oikein lypsä ne viimeisetkin sperma tipat sen pilistä. Tai ja Työnnä sormet sen aunukseen kun siltä tulee, jenkkien tekemä tutkimus joka edistää siittiöiden elämää.
Jaa minkä ikäinen oot ?