Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan liikkeitä, joissa ei harjoiteta tyrkkymyyntiä (ns. lisämyynti)

Vierailija
10.04.2016 |

Olin yllättynyt, kun kävin Helsingissä 3+1 -päivillä ja myyjä suositteli minulle kassalla nenäliinoja. Tuli sääli myyjää, että hänen oli pakko suositella kaikille maksaville asiakkaille nenäliinapaketteja. Toimin ihan korrektisti tilanteessa ja sanoin "kiitos ei", mutta oikeasti ihmettelen, että tyrkkymyynti on rantautunut Sokoksellekin.

Myymälöitä, joissa minulle ei ole vielä tyrkytetty jotain kassalla on tähän asti olleet Stockmann, H&M ja Gina Tricot.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyllä sekä Ginassa että HM:llä tyrkytetty kassalla lisämyyntejä. Harvassa alkaa olemaan Suomessakin ne paikat, joissa ei ikinä tyrkytettäisi mitään. Lähinnä ei-ketjukaupoissa saa olla siltä rauhassa.

Vierailija
2/6 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvin tuo lisämyynti ( tyrkytys ) oikeasti lisää myyntiä?! Monia se vain kiukuttaa ja tuntuu ettei siitä pääse missään eroon. 😣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa minulle ei ole kukaan tyrkyttänyt koskaan mitään.

Vierailija
4/6 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyvin tuo lisämyynti ( tyrkytys ) oikeasti lisää myyntiä?! Monia se vain kiukuttaa ja tuntuu ettei siitä pääse missään eroon. 😣

Kyllä siitä tulee lisämyyntiä, ei liikkeet muuten harjottaisi sitä. Joillekin liikkeille se 1-2 euroa lisää per asiakas on jo merkittävää parannusta. Itseäni vaan vatuttaa, jos se on tosi tökeröä.

Vierailija
5/6 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene kovin kamalan vaikeaa sanoa "ei kiitos"? Uskallatko sanoa kassalle jopa  "hei", "kiitos" tai "kiitti ja moikka"? Entäpä pyytää jopa apua tarvittaessa?

Vierailija
6/6 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on myydä jokaiselle, jos haluaa työpaikkansa säilyttää nykyään. Kioskimyyjästä alkaen.