Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maitotuotteet kannattaa syödä rasvaisena

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole ollut päivänselvä asia jo pitkään? Johan sen järkikin sanoo, että vähärasvaiset tuotteet ovat silkkaa hullutusta.

Vierailija
2/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvä idea laittaa vaan joku linkki, eikä mitään omaa mielipidettä tai sen kummempaa keskustelunavausta. Kuinka moni alkaa availee jotain linkkejä vaan. En ainakaan minä.

Vielä pahemmat on youtube-linkit otsikolla "ihana biisi" tai ":D".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö sen päätät!? :) onneksi saan sydä rasvattomia jukurtteja ja juoda rasvatonta maitojuomaani kuten ennenkn rasvafriikeistä välittämättä. Kolesteroli ollut aina ihanteellinen.

Vierailija
4/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo ole ollut päivänselvä asia jo pitkään? Johan sen järkikin sanoo, että vähärasvaiset tuotteet ovat silkkaa hullutusta.

Ja keinotekoisesti makeutetut.

Vierailija
5/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja keinotekoisesti makeutetut.

Ja kemikaaleilla kovetetut margariinit.

Vierailija
6/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syököön mitä haluaa. Itse en välitä kevyttuotteista, koska ne yleensä maistuvat pahalle tai ainakin huonomalle kuin vastaava "rasvainen" tuote. Kevyttuotteet eivät myöskään tunnu pitävän nälkää yhtä hyvin poissa, kuin tavallinen ruoka. Itse käytän voita, täysmaitoa ja jopa hui, ihan sokeria makeutusaineiden sijaan ja voin erittäin hyvin ja veriarvot ovat loistavat, verenpaine on normaali ja olen normaalipainoinen. Kun syö kunnon ruokaa, niin ei ole tarvetta syödä liikaa.

Vierailija
7/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kaikki ruokani normirasvaisena. Näin ruokamäärä pysyy kohtuullisena eikä ole ylensyöntiä, painokin pysyy kurissa.

Vierailija
8/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tuo rasvattomuus aiheuttaa ties mitä.

Sitten ahmitaan sokeria ja transrasvaa tilalle ja jäädään kitukasvuiseksi.

Aivojen kehitykseen tarvitaan rasvaa sekä hormonitoimintaan.

Vierailija
9/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteet aiheuttavat syöpää.

Vierailija
10/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat tyhmiä ja aivopestyjä markkinoiden orjia.

Vierailija
11/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitotuotteet aiheuttavat syöpää.

Ai jaa, kerro lisää.

Vierailija
12/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko oikein orkkuja noilla mututietoihin perustuvilla rasvattomuus aiheuttaa sitä tai tätä-paskallanne. Te olette yksinkertaisesti uskotelleet olevanne oikeassa ja mutu ei ole tietoa vaan luuloa.

Vierailija
13/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mutua. Kyllä siitä on ollut uutisissa ja just äskettäin.

Vierailija
14/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Minusta meidän tulisi nyt ymmärtää, että on terveellisiä ja epäterveellisiä rasvoja, sekä terveellisiä ja epäterveellisiä hiilihydraatteja. Rasva voi parantaa kylläisyyden tunnetta ja se voi näin vähentää kokonaiskalorisaantia, kommentoi diabeteksen asiantuntija ja apulaisprofessori Susan Spratt Duken lääketieteellisestä yliopistosta CBS:lle.

Aikaisemmat tutkimukset ovatkin näyttäneet, että vähärasvaisia tuotteita käyttävät ihmiset korvaavat kalorivajeen useammin sokerilla ja hiilihydraateilla, joiden runsaalla käytöllä on yhteys diabeteksen kehittymiseen, kertoi Time.

Toisin sanoen, itse rasva ei vähennä diabetesriskiä. Vaan se ettei syö nälkäänsä sokeria. Korrelaatio ei tarkoita syy-seuraussuhdetta. Kaikki riippuu siitä, mitä syö silloin kun on nälkä.

Vierailija
15/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa sokeria nälkääni. Olen normaalipainoinen normaaliruoalla ja käytän rasvaa.

Vierailija
16/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi, ostin juuri tänään kaksi pakkausta vähärasvaista juustoa Lidlistä! Nythän niitä ei missään nimessä voi syödä kun ne ovatkin hirveen karmeen epäterveellsiiä. Saakohan ne vaihtaa runsasrasvaisempiin, ettei vain kuolo korjaa seuraavan viikon aikana?