Bella kirppis Myyrmannissa, kokemuksia?
Onko kukaan testannut kyseistä kirppistä? Miten kauppa kävi?
Kommentit (48)
Minulla on paikasta kokemuksia sekä ostajana että myyjänä. Olen tehnyt kirppikseltä paljon ihania löytöjä: niin vaatteita kuin kodintavaraakin. Sijainti kauppakeskuksen lomassa on kätevä. Suosittelen! Myyjänä kokemus myös hyvä: kauppa kävi ja tavara pääsi kiertoon. Miinuksena on mainittava, että myös pitkäkyntisiä on liikkeellä, mutta heiltä voi tuskin missään kokonaan välttyä. :( Arvokkaisiin tavaroihin kannattaa laittaa varmuuden vuoksi hälytin.
Nostan vanhaa ketjua, koska ehkä joku muukin miettii kirppariasioita. Mä olen tyytyväinen myyjä. Kauppa tuntuu käyvän, nyt 4 päivän jälkeen myynti on jo yli 300 euroa. Toki olen varmaan hinnoitellut alakanttiin, mutta esim. takeista olen saanut 20-30 euroa. Kynsilakat jne. eurolla tai 50 sentillä yms. Varmaan sieltä on pöllittykin jotain, mutta haluan saada tavarat kiertoon ja kai ne tarpeeseen menee varkaillakin. Olen myös ostanut sieltä silloin tällöin jotain. Minusta ok kirppis.
Auki 7pv viikossa ja kauppa käy ihan mukavasti.
Kyllä voin suositella asiakkaana niin kuin myyjänäkin.
Nostan vanhaa ketjua kertoakseni oman kokemukseni asiakkaana.
On kyllä tosi tympeää palvelua, kassalla ei edes tervehditty. Tervehdin itse myyjää ystävällisesti, myyjä katsoi takaisin, pyöräytti silmiään sanomatta mitään. Edes kiitosta tai ole hyvää ei myyjältä liiennyt. Iso kirppis, paljon tavaraa ja ostinkin jotain, mutta palvelussa voisivat petrata. Ei tee mieli mennä uudestaan.
Peukku täyspalvelulle. Ei täydy hinnoitella itse, eikä käydä siivoomassa pöytää. Ottavat silloin puolet myyntihinnasta, mikä on minusta ihan ok kun on itselle niin helppoa.
Sitä tosin mietin, että täyspalvelun helppous riskittömyys voi aikaansaada sen, että jotkut saattavat kipata sinne aika huonoakin tavaraa myyntiin.
Tavara on homeista, niin kuin av-mammallakin.
Kävin tänään ekaa kertaa Bellassa. Bussilippu uudistukseen jälkeen hinta kohtuulisempi nyt ajaa julkisilla Helsingin puolelta. Olin positiivisesti yllättynyt Bellaan. Paikka on kyllä iso enkä jaksanut kiertää kuin ehkä puolet siitä, mutta silti löytyi ostettavaa hyvin. Hyvänä lisänä alennuspaikat -30 tai -50 %.
Palvelu kassalla oli asiallista joskaan ei ihan huippuystävällistä.
Tässä on palautetta laidasta laitaan etenkin palvelun suhteen. Tuli käsitys että ehkä henkilökunnassa yksi kiukkuinen työntekijä. Lieneekö sitten enää remmissä mukana, koska ekat kommentit keväältä -16.
Nyt ajattelin kokeilla myyntiä hinnoittelupalvelun kautta. Huonoa kamaa on varmasti seassa lähes jokaisessa paikassa. Huonolla sattumalla osuu monta huonon tavaran myyjää samaan aikaan. Jos tätä haluaa vältää, kannattaa pysyä asiakkaana esim. Kaivarin Kanuunassa, jossa tarkastetaan tiukalla seulalla myyntiin tulevat tavarat. Ja ylellisemmät, kalliimmat tavarat kannattaakin ehkä myydä Kaivari, Relove tyyppisissä paikoissa.
Hyvä kirppis! Vitriineissäkin hyvää tavaraa!
Ikävä kyllä lopettaa toimintansa Myyrmannissa 20.10
Bella lopetti toimintansa Myyrmannissa eilen eli 20.10 :O
Tämä vanha "kansakoulun opettaja" tyylinen myyjä kommunikoi todellakin kuin vähä-älyiselle, tärkeilee ja nipottaa, muut nuoremmat myyjät ovat erittäin ystävällisiä, Iso kiitos heille👍
Vierailija kirjoitti:
Ei taida jatkaa muualla?
Ovessa on lappu, että avaa jossain muualla. Iso liiketila tyhjillään nyt. Bellassa oli hyvä asiakasjärjestelmä (joka on toki muuallakin). Myyjä sai reaaliajassa tietoa myydyistä tuotteista Bellan sivuilta. Perustuu siihen, että jokaisella tuotteella oli oma viivakoodi, ja kun tavara myytiin tiskillä, niin myös myyjä näki sen tapahtuman samantien.
Taisi lopettaa? Sanoi etsivänsä uuden paikan, mutta tyhjiä tiloja on alueella vaikka kuinka paljon.
Ei ole Bella vieläkään avannut uusissa tiloissa. Missä vika?!
Eikö Bella ole vieläkään avannut uutta liikettä?!
Mitä on tapahtunut?!
Muuttivat Porttipuistoon. Toivottavasti asiakkaat löytävät sinnekin.
Onko kellään kokemuksia Porttipuistosta? Käykö kauppa?
Asiakkaana en ainakaan ikinä enää käy.
Ei sovi tiloiltaan lapsen kanssa liikkuvalle, eikä henkilökuntakaan tunnu suhtautuvan suopeasti lapsen kanssa liikkuviin, vaikka kuinka asiallisesti käyttäytyisi.
Myynnissä oleva tavara nuhjuista ja kaikkea uutta Kiinan krääsää. Ei kiitos.