Bella kirppis Myyrmannissa, kokemuksia?
Onko kukaan testannut kyseistä kirppistä? Miten kauppa kävi?
Kommentit (48)
Kyllä siellä ihmisiä käy. Joten luulen, että kauppa käy. Mutta kukaanhan ei oikein kirppiksillä nykyään maksaisi mistään mitään. Ja paikkana on aivan liian iso, varkaiden helppo touhuta. Ja jos portit piippaa, niin miten ne myyjät sieltä ison tiskin takaa ehtii perään. Tai voihan olla että heillä on etsivä tai oma vartija.
Joo, on kyllä iso paikka ja siellä peremmällä (missä nyt ainakin myyntipaikat tyhjillään) tosiaan voi aika rauhassa olla, kassalta eikä ovelta näe sinne lainkaan.
Itse olen käynyt (maksavana ;)) asiakkaana, etsiskellyt lähinnä lastenvaatteita ja kyllä siellä tarjontaa on laidasta laitaan, tyhjin käsin en ole vielä lähtenyt.
Kauppa kävi kivasti, hävikkiä en huomannut tapahtuneen, mutta liian helppoa se tuolla kyllä on.
Paljon kameroita ja kirppiksen henkilökuntaa ( ei myyjät) seuraa kyllä ihmisiä. Näin kerran, kun varas jäi kiinni- heti olit kauppakeskuksen vartijat paikalla. Hyvää paikka (Y)
Taso romahti hetkessä. Vähintään kolmasosa paikoista tyhjiä ja pari käytävää turhaa uutta aasialaista krääsää. Lastenvaatteita en löytänyt juuri lainkaan.
Huonointa asiakaspalvelua ainakin löytyy. Lasten kanssa ei voi/saa mennä koska eivät halua kärryjä liian ahtaille käytäville. Ahtaushan on huonon suunnittelun tulos,eikä suinkaan asiakkaan vika, silti siitä tehdään asiakkaan ongelma. Äänestämme jaloillamme, ei onneksi tarvitse enää käydä.
Huono kirppis, tavara huonoa..palvelu huonoa, paljon tyhjiä myyntipöytiä mitä muutaman kerran käynyt. Ihan liikaa uutta rihkamaa. En mene, yhtään ostettavaa ei löytynyt.
Olen itse käynyt Bellassa kymmenkunta kertaa ja ihan ostettavaakin olen löytänyt - lähinnä uusia tavaroita.
Palvelu on ollut oikein ystävällistä joka kerta ja ihmettelenkin, kun joku täällä valittaa huonosta palvelusta - vuorovaikutustilannehan on aina molemminpuolinen ja itse pystyy aina vaikuttamaan sen onnistumiseen ainakin omalta kohdaltaan.
Tosi hyvä kirppis! Siisti, valoisa ja paljon tavaraa!
Kyllä sinne lasten kanssa saa menna. Sinne ei vain pääse näiten jätti kokoisten K- Citymarketin kärryillä. Hyvä paikka!
Henkilökunta on aina ystävällistä ja asiansa osaavaa. Aina olen löytänyt ostettavaa ja myyntimenestys ollut aina todella hyvä. Ainoat paskat siellä on asiakkaat, jotka sotkevat pöydät. Eivät laita takaisin nätisti vaan myttäävät ne miten sattuu. Kuljettavat vaatteita edes sun taas kirpputoria ja jättävät lojumaan ties minne vääriin hyllyihin. Kaikki jätetään kuin paskat läpeensä.
Ystävällistä henkilökuntaa.
Vitriinissä saa tavara (lasit, maljakot, korut jne) "olla rauhassa" siis ilman ostajaa ilmeisesti kauan??
Ovatko ostajat vaan ihan pienituloisia, jotka haluavat vain 1,- tuotteita?!
Kallis myyntipöydän hinta kun nappaavat 5% tuotosta. Kauppa kävi, mutta jos saat hyvin myytyä on tuo prosentuaalinen osuus aika kova.
Yhdyn "pienten lasten kanssa kaupassa" kommenttiin...minut häädettiin lapsen kanssa pois kyseiseltä kirpparilta, koska olin erehtynyt astumaan kauppaan ostoskärryn kanssa...koska tuplarattaamme vievät suuresti tilaa...ihme kieltoja koko paikka täysi ja tyhjillä käytävillä kuljimme kunnes meidät tämän "rikkeen" takia pois häädettiin...ostokset jäi ostamatta mikä niiden myyjien puolesta harmitti...en ikinä veisi tuonne lastenvaatteita, kun sinne ei lasten äitejä haluta niitä ostamaan...!tosi tökeröä ja noloa asiakaspalvelua tästä huomauttaneena sain takaisin...
Henkilökuntaa vaivaa yksi perin ikävä iäkkäämpi naishenkilö joka vastaa kysymyksiin vihaisesti kuin puhuisi lapselle. Tämä joka ainoa kerta kun asioin Hänen kanssaan. Paikalla on usein myös nuoria naispuolisi asiakaspalvelijoita joiden tietämykseen kuuluu asiakaspalvelijuuden säännöt. Tänään kysyin Bella-kirpputorilla iäkkäämmältä työntekijältä mihin laitan tavarani joita en osta, kun pukukopissa käsketään JÄTTÄÄ ne pöydälle. Kysyin missä se pöytä on. Naisen pää kääntyi hieman vinoon ja silmät olivat noh, vitttuuntuneet ja niistä pystyi lukemaan muutamia haukkuma-ja kirosanoja. "Se pöytä on se pöytä mistä otit tavaran". On vaikea ymmärtää miksi vaatteet voi jättää sovituskopin ulkopuolelle mutta epäselvästi ohjataan viemään tavarat omille myyntipöydilleen. Vanhempi työntekijä toisti itseään kunnes ilmeisesti ärsyyntyi itseensä ja lähti vain menemään. Huusin perään "kiitos paljon" ja vastaukseksi sain päänpyörityksen. Jos asioi nuorten tietoisten myyntihenkilöiden kanssa, saattaa kirpputorilta jäädä ostosten lisäksi hyvä mieli. Vain pakon edessä asioin tämän töykeän "asiakaspalvelijan" kanssa. Hyvä kirppis muuten, mutta tämä-ikävä "anteeksinytkunkysyintaiostin"-fiilis jää jos em. virheen tekee.
Itse ajattelin viedä sinne kamaa myyntiin. Lanttila on niin syrjässä että kauppa tuskin käy...
Nyt ylläolevia kommentteja lukiessani ajattelen, että mulla on käynyt ilmeisesti tuuri!
Tulin nimenomaan kertomaan, kuinka positiivisesti yllättynyt olen tästä kirppiksestä. Vein ison määrän tavaraa täyspalveluun pari viikkoa sitten ja kauppa on käynyt todella hyvin. Ikinä en enää itse ala hinnoittelurumbaan!! Tuo 50% provisio on mielestäni kohtuullinen hinta. Lisäksi sain erittäin hyvää palvelua ensin nuorelta naiselta kassalta ja käydessäni kysymässä jäljellä olevista tavaroista, hieman vanhemmalta hinnoittelijanaiselta, jonka kanssa sitten yhdessä katottiin vielä pöytäni kivaan kuntoon. Tuotteisiini laitetut hinnat olivat mielestäni jopa vähän korkeahkot, mutta kun kauppa käy hyvin niin mikäs siinä. Esimerkiksi useita laukkuja ja takkeja on mennyt 20-30 eurolla. Myyjänä pystyy seuraamaan myyntejä netissä.
Iso suositus!
Up