Ei vaan yli nelikymppinen ikisinkku nainen suostu ottamaan kyysikuymppistä leskimiestä?
Kommentit (37)
Otapa itse ensin 80 v. leskinainen (sama 20 v. ikäero) ja seurustele tämän kanssa muutama vuosi. Jos voit suositella sopivana ikäerona täydestä sydämestä, lupaan harkita! :)
Oletko rikas?
Joku voisi suostua.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän ei mies kelpaa?
Ottaisitko itse 80 v. leskinaisen?
Jos nainen on nelikymppisenä "ikisinkku", hän on sitä omasta halustaan. Hän ei siis halua parisuhdetta vaan tahtoo elää yksikseen.
Minä jos kuka tiedän, kun olen ikisinkku itse (ja suuri osa ystäväpiiristänikin on). Minulle ylivoimaisesti paras elämänmuoto on yksin eläminen.
Hyvin kaukana perässä tulee parisuhde maailman parhaan miehen kanssa. Ja äärettömän kaukana sen perässä parisuhde jonkun muun miehen, esimerkiksi "kuusikymppisen leskimiehen" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on nelikymppisenä "ikisinkku", hän on sitä omasta halustaan. Hän ei siis halua parisuhdetta vaan tahtoo elää yksikseen.
Minä jos kuka tiedän, kun olen ikisinkku itse (ja suuri osa ystäväpiiristänikin on). Minulle ylivoimaisesti paras elämänmuoto on yksin eläminen.
Hyvin kaukana perässä tulee parisuhde maailman parhaan miehen kanssa. Ja äärettömän kaukana sen perässä parisuhde jonkun muun miehen, esimerkiksi "kuusikymppisen leskimiehen" kanssa.
Jotkut 40+ ikisinkut naiset eivät ole sinkkuja omasta tahdostaan. Siihen on muitakin syitä.
Moni nainen kuuskymppisenä katuu kun ei ottanut vanhempaa miestä aiemmin kun vielä sai
Tässäkin kysymyksessä tulee esille, miten naisen on joidenkin mielestä otettava mies kuin mies, jos haluaa vielä kelvata. Surullista...
Mä en ole kiinnostunut noin vanhoista.
Tämähän oli sitten provo. Tiedoksi
Voin ottaa, tule tänne. Miesystäväni on 65 eikä hänellä ole mulle aikaa.
Missä kuppaat, tule jo. Soita alaovelta, summeria ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen kuuskymppisenä katuu kun ei ottanut vanhempaa miestä aiemmin kun vielä sai
Se johtuu puhtaasti siitä ettei ole kokemusta kahdeksankymppisen papan omaishoitajuudesta.
Täällä mimmi oottelee, vaan kun ei ukkoa näy.
No otan sitten viiskymppisen. En jouda koko ehtoota jotain taataa venaamaan.
Miksei kukaan epäile että nainen saattaa katsella vähän vanhempia miehiä, kokee kuusikymppisen vielä nuorukaiseksi itseensä verrattuna
Ajatteleminen on sallittua.
Tarkoitin tietenkin, että 40- ja 60-vuotiaana ikäero ei ehkä tunnu hirveän suurelta. Kummatkin ovat vielä työelämässä ja elämäntilanteet ovat suht samanlaiset, mutta se muuttuu tuosta alkutilanteesta hyvin nopeasti. 80-vuotiaana alkaa usein terveys heiketä nopeaan tahtiin ja nuoremman jäädessä eläkkeelle kotona on apua ja hoivaa tarvitseva iäkäs vanhus.