Kysy nuorelta aikuiselta naiselta joka ei todennäköisesti koskaan aio harrastaa seksiä
Ei pitäisi sanoa ei koskaan, mutta pidän sitä melko todennäköisenä, olen siis vajaa 25 vuotias nainen ja neitsyt. Kerron alkuun pari faktaa:
- En ole aseksuaali, päinvastoin. Seksuaaliset haluni ovat korkeat mutta en usko että haluan toteuttaa niitä toisen ihmisen kanssa. Masturboin päivittäin.
- Kärsin luottamusongelmista, enkä pysty näyttämään tunteitani toisen edessä. Kammoan myös alastomuutta toisen edessä, vaikka olenkin sinut kroppani kanssa. En halua antaa tai paljastaa itsestäni liikaa.
- En toistaiseksi ole harkinnut terapiaa tai vastaavaa korjatakseni asiaa.
- En usko että löydän ihmistä joka pitäisi samanlaisesta seksistä kuin minä
- Pelkään että seksi olisi huonompaa kuin ajatuksissani ja fantasioissani
- En ole miesten kanssa tekemisissä, joten houkutuksia ei tule (en käy baareissa, alani ja harrastukseni naisvaltaisia)
Siinä ydinasiat. Jos jostain syystä päätyisin harrastamaan seksiä, se olisi luultavasti humalassa niinä harvoina kertoina kun baarissa tai ulkona käyn. Halusin tehdä keskustelun, koska aihe lienee hiukan tabu. Haluaisin myös kuulla onko muita samassa tilanteessa olevia.
Kommentit (42)
Olen hieman sinua vanhempi mies, ja ajattelen samoin. Olisiko meistä kavereiksi?
seksiä voi harrastaa myös vaatteet päällä. voisitko sellaista?
Millaisesta seksistä sitten pidät?
M24 neitsyt
Vierailija kirjoitti:
lapsia voi saada harrastamatta seksiä. Kysymykseni on siis: haluaisitko lapsia joskus?
Hankala kysymys. En usko että haluan, sillä työskentelen osittain lasten parissa. Oma lapsi voisi olla liikaa työni lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
seksiä voi harrastaa myös vaatteet päällä. voisitko sellaista?
Todennäköisemmin kuin alastonta seksiä, koska se on niin intiimiä. Kuulostaa kyllä oudolta idealta.
Miksi uskot, ettet löytäisi ihmistä, joka pitää samanlaisesta seksistä? Tarkoitukseni ei ole näsäviisastella/ilkeillä, olen vain aidosti kiinnostunut miten voit kokeilematta olla niin varma?
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta seksistä sitten pidät?
M24 neitsyt
Vaikea selittää. Omaan omanlaisen seksityylin (jota en luonnollisesti ole toteuttanut käytännössä) jota ei oikein voi kuvailla. Luulen että seksivaatimukseni vaikuttaisivat partnerin näkökulmasta liian vaativilta. Tykkäisin varmaan ns. orientaalista seksistä joka on todella aistikasta, intiimiä ja intohimoista. Haluaisin olla seksissä todella aktiivinen ja päällekäyvä, mutta miehet todennäköisesti kavahtavat sitä vaikka luulisivatkin ajatuksen tasolla pitävänsä siitä.
Toivottavasti voit kuitenkin kokea olevasi ehjä ja onnellinen.
Nämä "en aio harrastaa seksiä koskaan" -naiset ovat omien kokemusteni mukaan lähes kaikki pyörtäneet päätöksensä jossain vaiheessa elämäänsä ja sen jälkeen ovat köyrineet lukemattomien miehien kanssa senkin ajan edestä, minkä olivat ensin päätöksensä vuoksi selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisistä miehistä pidät?
En pidä miehen ulkonäköä niin tärkeänä, enemmänkin olemusta, käytöstä ja yleistä habitusta. Ryhti, puhetyyli ja katse ovat paljon tärkeämpiä kuin puhtaasti fyysiset piirteet. Pidän keskenään todella erinäköisistä miehestä, mutta heitä kaikkia yhdistää karisma ja lempeys. Jos välttämättä haluat kuulla ulkonäkömieltymyksiä, niin sellainen pyhimysmäinen ja viisas (:D) ulkonäkö viehättää.
Joo, jospa menet ihan suosiolla terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskot, ettet löytäisi ihmistä, joka pitää samanlaisesta seksistä? Tarkoitukseni ei ole näsäviisastella/ilkeillä, olen vain aidosti kiinnostunut miten voit kokeilematta olla niin varma?
Koska olen huomannut että kaikki mieltymykseni edustavat erittäin suurta vähemmistöä. En tietenkään voi olla täysin varma, mutta olen varautunut siihen että jään yksin seksuaalisella tasolla. Etenkin miesten yleiset mieltymykset ovat sellaisia joita en halua toteuttaa.
Nojoo, minä olen jossain määrin samantapaisessa tilanteessa. Olen tosin sinua muutaman vuoden vanhempi ja tapaan töiden kautta jonkun verran miehiä, joista useimmat ovat varsin mukavia, joten teoriassahan joskus saattaisi jotain kehkeytyä. Mutta en ole kovin vahvasti seksuaalinen olento enkä missään nimessä luota helposti toisiin ihmisiin, joten kynnys ryhtyä harrastamaan muiden kanssa jotain niin intiimiä kuin seksi on varsin korkealla.
Baareissa käyn hyvin harvoin ja lopetan alkoholin juomisen aina ennen humaltumista (minusta on inhottavaa menettää kontrolli), joten en usko, että kohtalo on varannut minulle mitään humalaisia seksiseikkailujakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä "en aio harrastaa seksiä koskaan" -naiset ovat omien kokemusteni mukaan lähes kaikki pyörtäneet päätöksensä jossain vaiheessa elämäänsä ja sen jälkeen ovat köyrineet lukemattomien miehien kanssa senkin ajan edestä, minkä olivat ensin päätöksensä vuoksi selibaatissa.
Selvä. Voi tosin olla että tuo "ei koskaan" on monelle ollut vain defenssi koska ei olla uskallettu tai saatu seksiä vaikka sitä todellisuudessa haluttaisiin. Itse uskon oikeasti siihen, että on hyvin todennäköistä etten tule harrastamaan seksiä.
Onko sua käytetty lapsena hyväksi tai jotain muuta traumaattista? Ei kuulosta ihan normaalilta tuo.
Niin, no sinä jäät kyllä paljosta paitsi. Ensinnäkin rakkaus, ja sen tärkeä fyysinen puoli. Ei seksi ole vaan seksiä, vaan rakastelua, eli fyysistä rakkauden osoittamista. Se että kuvittelet seksiä, ja koskettelet itseäsi, ei vastaa sitä mitenkään että rakas ihminen koskettaa sinua, toisen kosketus intiimeissä paikoissakin tuntuu ihan erilaiselta, en tiedä miksi, mutta niin se vaan on.
Toinen on se itse rakastelu ja orgasmi. Miehen elin on sellainen joka on juuri sopiva sun vastakappaleeseen, se on huima tunne, että voi toisen ihmisen kanssa olla niin sopivat toisilleen, se vahvistaa henkistä yhteenkuuluvuutta. Ja orgasmi minkä saa kun miehen penis on emättimessä, tuntuu täysin erilaiselta, paremmalta, kuin ne mitä itse saat aikaan.
Mutta se on totta, että jos et ole rakastelua kokenut, et sitä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, minä olen jossain määrin samantapaisessa tilanteessa. Olen tosin sinua muutaman vuoden vanhempi ja tapaan töiden kautta jonkun verran miehiä, joista useimmat ovat varsin mukavia, joten teoriassahan joskus saattaisi jotain kehkeytyä. Mutta en ole kovin vahvasti seksuaalinen olento enkä missään nimessä luota helposti toisiin ihmisiin, joten kynnys ryhtyä harrastamaan muiden kanssa jotain niin intiimiä kuin seksi on varsin korkealla.
Baareissa käyn hyvin harvoin ja lopetan alkoholin juomisen aina ennen humaltumista (minusta on inhottavaa menettää kontrolli), joten en usko, että kohtalo on varannut minulle mitään humalaisia seksiseikkailujakaan.
Minulla kans tuo luottamuspula enkä ole niin seksuaalinen joten pelottaa miten suhteen kävis,koska miehet haluaa kovasti seksiä-eli varmaan jättäisi minut. Lapsen, tai lapsia ehkä kyllä haluaisin..
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti voit kuitenkin kokea olevasi ehjä ja onnellinen.
Toivon itsekin niin. Olen kieltämättä hieman turhautunut, saa nähdä keksinkö ratkaisua.
lapsia voi saada harrastamatta seksiä. Kysymykseni on siis: haluaisitko lapsia joskus?