Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

virtsatulehduksesta kysymys!!

21.02.2006 |

Aika pöhköö kysyä, mut kysyn kuitenki.. Eli kun on tulehdus niin voiko silloin olla yhdynnässä vai voiko se tarttua ukkoon?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla sen takia pantattu yhdyntää. Ei ole tarttunut mieheen eikä ole mulla ainakaan oireita muuksi muuttanut. Saattaa helpottaa kyl omaa oloa, jos käyt pissillä ennen ja jälkeen yhdynnän.

Vierailija
2/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä estotoimenpiteenä uusiville tulehduksilleni pesu aina yhdynnän jälkeen sekä pissalla käynti, jolloin virtsaputki huuhtoutuu mahdollisista pöpöistä. Omaa oloa tosiaan seksi voi vaikeuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu myös virtsatietulehduksia iät ja ajat, kerran oli 5 kertaa peräkkäin. Kysyin lääkäriltä, voiko tarttua ja sanoi että ei. Miehillä se on muutenkin tosi harvinainen ku niillä on niin pitkä virtsaputki. Mulle kyllä lääkäri sanoi, että ei kannata olla yhdynnässä muutamaan päivään kun se ärsyttää virtsaputken suuta. Ja yleensä kannattaa käydä alapesulla ennen ja jälkeen seksin ja käydä myös pissalla seksin jälkeen.

Kannattaa muuten syödä C-vitamiinitabletteja, se happamoittaa virtsaa. Mulla ei oo ollu tulehduksia sen jälkeen kun aloitin syömään 500mg C-vitamiinia joka päivä!!

Vierailija
4/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset