Lesbonainen jahtaa ihan täböllä
Tuntuu pahalta sanoa suorat sanat eli ei kiinnosta.
Olen yrittänyt puhua lapsistani paljon ja ylipäänsä vyöryttää keskustelua heterosuuntaan. Ei auta! Taas liimautui kaupassa kylkeeni ja pyysi kahvittelemaan.
Olen yh siis ja aika paljon tässä yksin kuljeskelen, mutta kai se on sallittua.
Kommentit (10)
Voi olla että hakee vain kaveruutta.
Jaa. Ai että uskalsi pyytää kahville? Ei kai se nyt jahtaamista ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta sanoa suorat sanat eli ei kiinnosta.
Olen yrittänyt puhua lapsistani paljon ja ylipäänsä vyöryttää keskustelua heterosuuntaan. Ei auta! Taas liimautui kaupassa kylkeeni ja pyysi kahvittelemaan.
Olen yh siis ja aika paljon tässä yksin kuljeskelen, mutta kai se on sallittua.
Aika monella lesbolla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Onko edes hyvännäköinen?
noh.. ihan miellyttävän näköinen sanoisin. Kivat kasvot, avoin ilme. Ei siitä kiikasta, vaan siitä, etten nyt halua suhdetta naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaistoan, että näin ei ole.
Katse on erilainen. Olen jo yli nelikymppinen ja monenlaista on nähty. Olen varma, että kyse on muusta.
No jos kerran vaistoat, niin sano suoraan vaan, äläkä ainakaan anna elätellä toiveita lähtemällä mihinkään mihin kysyy sinua. Ihan samalla tavalla ne kohteliaat ja nätit pakit annetaan, on se lähestyjä mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaistoan, että näin ei ole.
Katse on erilainen. Olen jo yli nelikymppinen ja monenlaista on nähty. Olen varma, että kyse on muusta.
No jos kovasti ahdistaa, niin älä lähde kahville. Taidat olla homofoobikko.
Itse olen lapseton hetero sinkku, ja minulla on lesboystäviä. Ja myös miespuolisia ystäviä. Ei ongelmaa.
Sano hänelle suoraan mutta kohteliaasti, että sukupuolinen suuntautumisesi on heteroseksuaalinen ja että et ole kiinnostunut homoseksuaalisesta suhteesta. Olen itse käyttänyt tätä argumenttia epäselvissä tapauksissa, kun on ollut epäilys, että joku homoseksuaali yrittää tehdä itseään tykö. Toimii.
Kyllä kaikkien naisten tulisi edes kerran kokeilla lesboilua.
Onko edes hyvännäköinen?