Meillä töissä paijataan päätä "muka sairaita".
Meillä on kakdi tällaista saikuttajaa jotka ovat "sairaana". Viime viikolla saimme palaverikutsun, ainoana tietona että "ryhmänne työtehtävien kehittäminen", ei muuta tietoa. Kutsu tuli aika puskista. Kaikkia tietenkin mietityttää mitä tuleman pitää ja siitä keskusteltiin keskenämme.
Tää yksi saikuttaja jankkas puoli päivää tätä asiaa ja maalaili kauhuskenarioita kunnes ilmoitti olevansa sairas ja lähti kotiin. Eikä ole eka kerta kun vastaavassa tilanteessa "sairastuu" ja häipyy.
Samainen tyyppi ei ole ollut maaliskuun loppuun mennessä yhtään kokonaista viikkoa töissä.
Kun tästä on puhuttu pomolle, niin "pitää ymmärtää".
Kiva kun näitä tapauksia on kaksi, niin jatkuvasti tehdään töitä vajaamiehityksellä. Sijaisia ei ole eikä niitä napata mistään keikkafirmasta noin vaan. Työ vaatii kunnon perhedytyksen.
Jos joku muu sairastuu, niin jumaliste johan pomo ottaa puhutteluun. Mutta nää kaks saa saikuttaa ilman puhutteluja kuinka paljon vaan.
Enpä itse taida uskalla mennä olkapääleikkaukseen. Pakko yrittää sinnitellä kivun kanssa pidempään lomaan asti.
Kommentit (3)
ap, hautausmaat ovat täynnä korvaamattomia ihmisiä
Itse olen huomannut että värilliset saa saikuttaa ihan vapaasti. Mutta jos syntyjään suomalainen sairastaa niin heti joutuu puhutteluun. Olisiko niin että pomot ei viitti puuttua mustien lintsailuun ettei syytetä rasistiksi. Mustat saa myös nukkua työpaikalla kenenkään häiritsemättä.
Uli uli. Ehkäpä heidän sairastelunsa taustalla on sellaista, minkä tietävät vain he itse sekä esimies ja lääkäri. Jos olet kateellinen sairastelsta, ole itsekin pois äläkä marise marttyyrina.